NOTICES.MY_NOTICES.DETAILS.undefined
Dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 23.02.2023
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZODKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kartuska 21
1.5.2.) Miejscowość: Przodkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-304
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.markowska@przodkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przodkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9843a6-8cf2-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011276/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pelletu drzewnego do 3 placówek w Gminie Przodkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej w Pomieczynie w ilości 120 ton4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej w Czeczewie w ilości 75 ton4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pelletu do Szkoły Podstawowej w Szarłacie w ilości 10 ton4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W
przedmiotowej sprawie podczas szacowania kosztów dotyczących realizacji
zadania Zamawiający błędnie przyjął wartość szacowaną w budżecie szkół
przyjmując całą wartość ewentualnego zamówienia jako zawartą w
paragrafie 4210.
Tymczasem w tym paragrafie budżetowym uwzględnione są wszystkie wydatki szkół, a nie tylko wydatki na zakup pelletu.
Biorąc powyższe pod uwagę wskazać należy, że wystąpiła istotna zmiana
okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Rozstrzygnięcie
prowadzonego postępowania i podpisanie umowy skutkowałoby dla
Zamawiającego przekroczeniem zaplanowanego budżetu a tym samym
naruszeniem Dyscypliny Finansów Publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W
przedmiotowej sprawie podczas szacowania kosztów dotyczących realizacji
zadania Zamawiający błędnie przyjął wartość szacowaną w budżecie szkół
przyjmując całą wartość ewentualnego zamówienia jako zawartą w
paragrafie 4210.
Tymczasem w tym paragrafie budżetowym uwzględnione są wszystkie wydatki szkół, a nie tylko wydatki na zakup pelletu.
Biorąc powyższe pod uwagę wskazać należy, że wystąpiła istotna zmiana
okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Rozstrzygnięcie
prowadzonego postępowania i podpisanie umowy skutkowałoby dla
Zamawiającego przekroczeniem zaplanowanego budżetu a tym samym
naruszeniem Dyscypliny Finansów Publicznych.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W
przedmiotowej sprawie podczas szacowania kosztów dotyczących realizacji
zadania Zamawiający błędnie przyjął wartość szacowaną w budżecie szkół
przyjmując całą wartość ewentualnego zamówienia jako zawartą w
paragrafie 4210.
Tymczasem w tym paragrafie budżetowym uwzględnione są wszystkie wydatki szkół, a nie tylko wydatki na zakup pelletu.
Biorąc powyższe pod uwagę wskazać należy, że wystąpiła istotna zmiana
okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Rozstrzygnięcie
prowadzonego postępowania i podpisanie umowy skutkowałoby dla
Zamawiającego przekroczeniem zaplanowanego budżetu a tym samym
naruszeniem Dyscypliny Finansów Publicznych.