1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwa: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Obronność
2. Procedura
2.1.
Procedura
Tytuł: Dostawa kawy, herbaty, przypraw oraz napojów dla JW 4101
Opis: Dostawa kawy, herbaty, przypraw oraz napojów dla JW 4101
Identyfikator procedury: bad3bc38-a5ce-440d-92f2-ba05677df344
Wewnętrzny identyfikator: 3/2025
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
Główne aspekty procedury: przetarg nieograniczony
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 15000000 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2.1.2.
Miejsce realizacji
Miejscowość: Lubliniec
Kod pocztowy: 42-700
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
2.1.4.
Informacje ogólne
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.) - Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
2.1.5.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty: 2
Warunki zamówienia:
Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi: 2
2.1.6.
Podstawy wykluczenia
Powody wykluczenia źródła: Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Dostawa kawy, herbaty, zup, sosów, przypraw
Opis: Dostawa kawy, herbaty, zup, sosów, przypraw
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 1
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 15000000 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Opcje:
Opis opcji: 1. Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy. 2. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według ceny określonej w umowie. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowych ilości oprócz zamówienia podstawowego, w zależności od potrzeb określonych w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” w maksymalnej ilości do 100 % zamówienia podstawowego w ramach każdego zadania. 3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość dostaw w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy. 5. Zamawiający może z opcji korzystać w całym okresie obowiązywania umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia dostaw opcjonalnych wraz z informacją o ewentualnym uruchomieniu do 01.09.2025 r., o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie. Po upływie tych terminów prawo opcji może być realizowane wyłącznie za zgodą Wykonawcy. 7. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg ceny jak dla zamówienia podstawowego i wycenione przez Wykonawcę w zał. nr 5 - „Szczegółowa oferta cenowa” stanowiącej część oferty w ramach opcji. Dostawa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 35
Miejscowość: Lubliniec
Kod pocztowy: 42-700
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 02/01/2025
Data zakończenia trwania: 31/12/2025
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: cena
Waga (wartość procentowa, dokładna): 100
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: platforma zakupowa
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie osobno dla każdego zadania. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej zabezpieczeniem, służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Termin składania ofert: 16/12/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/12/2024 09:05:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy PZP
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjny: Krajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja rozpatrująca oferty: Jednostka Wojskowa Nr 4101
TED eSender: Publications Office of the European Union
5.1.
Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: dostawa napojów bezalkoholowych
Opis: dostawa napojów bezalkoholowych
Wewnętrzny identyfikator: zadanie nr 2
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 15000000 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Opcje:
Opis opcji: 1. Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy. 2. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według ceny określonej w umowie. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowych ilości oprócz zamówienia podstawowego, w zależności od potrzeb określonych w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” w maksymalnej ilości do 100 % zamówienia podstawowego w ramach każdego zadania. 3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość dostaw w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy. 5. Zamawiający może z opcji korzystać w całym okresie obowiązywania umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia dostaw opcjonalnych wraz z informacją o ewentualnym uruchomieniu do 01.09.2025 r., o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie. Po upływie tych terminów prawo opcji może być realizowane wyłącznie za zgodą Wykonawcy. 7. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg ceny jak dla zamówienia podstawowego i wycenione przez Wykonawcę w zał. nr 5 - „Szczegółowa oferta cenowa” stanowiącej część oferty w ramach opcji. Dostawa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 35
Miejscowość: Lubliniec
Kod pocztowy: 42-700
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 02/01/2025
Data zakończenia trwania: 31/12/2025
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Dokumenty zamówienia
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: cena
Waga (wartość procentowa, dokładna): 100
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: platforma zakupowa
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie osobno dla każdego zadania. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej zabezpieczeniem, służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Termin składania ofert: 16/12/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/12/2024 09:05:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Ustawy PZP
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjny: Krajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja rozpatrująca oferty: Jednostka Wojskowa Nr 4101
TED eSender: Publications Office of the European Union
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Numer rejestracyjny: 575-000-91-08
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 35
Miejscowość: Lubliniec
Kod pocztowy: 42-700
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Agnieszka Łukasik
Telefon: 261926225
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Telefon: 224587840
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
Organ mediacyjny
8.1.
ORG-0000
Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union
Numer rejestracyjny: PUBL
Miejscowość: Luxembourg
Kod pocztowy: 2417
Podpodział krajowy (NUTS): Luxembourg (LU000)
Kraj: Luksemburg
Telefon: +352 29291
Role tej organizacji:
TED eSender
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1.
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 0e02372c-1667-4c9d-befe-b338192ec4ac - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Podrodzaj ogłoszenia: 16
Ogłoszenie – data wysłania: 15/11/2024 13:41:51 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2.
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 700652-2024
Numer wydania Dz.U. S: 224/2024
Data publikacji: 18/11/2024