Oficjalna strona internetowa Unii Europejskiej

700652-2024 - Procedura konkurencyjna

Widok ogłoszenia

Streszczenie

TED v2 - Viewer
Procedura konkurencyjna
PolskaŻywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dostawa kawy, herbaty, przypraw oraz napojów dla JW 4101
PolskaCzęstochowski (PL224) Lubliniec
Rodzaj proceduryOtwarta

Nabywca
NabywcaJednostka Wojskowa Nr 4101
PolskaCzęstochowski (PL224)Lubliniec

LOT-0001Dostawa kawy, herbaty, zup, sosów, przypraw
Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
PolskaCzęstochowski (PL224) Lubliniec
Data początkowa02/01/2025 Data zakończenia trwania31/12/2025
Termin składania ofert16/12/2024 - 09:00:00 (UTC+2)

LOT-0002dostawa napojów bezalkoholowych
Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
PolskaCzęstochowski (PL224) Lubliniec
Data początkowa02/01/2025 Data zakończenia trwania31/12/2025
Termin składania ofert16/12/2024 - 09:00:00 (UTC+2)

Języki i formaty

Język urzędowy (Podpisany plik PDF)

BG
CS
DA
DE
EL
ES
EN
ET
FI
FR
GA
HR
HU
IT
LT
LV
MT
NL
PLPobierz podpisany plik w formacie PDF
PT
RO
SK
SL
SV

PDF

BGPobierz plik PDF
CSPobierz plik PDF
DAPobierz plik PDF
DEPobierz plik PDF
ELPobierz plik PDF
ESPobierz plik PDF
ENPobierz plik PDF
ETPobierz plik PDF
FIPobierz plik PDF
FRPobierz plik PDF
GAPobierz plik PDF
HRPobierz plik PDF
HUPobierz plik PDF
ITPobierz plik PDF
LTPobierz plik PDF
LVPobierz plik PDF
MTPobierz plik PDF
NLPobierz plik PDF
PLPobierz plik PDF
PTPobierz plik PDF
ROPobierz plik PDF
SKPobierz plik PDF
SLPobierz plik PDF
SVPobierz plik PDF

HTML – tłumaczenie maszynowe

BG
CS
DA
DE
EL
ES
EN
ET
FI
FR
GA
HR
HU
IT
LT
LV
MT
NL
PL
PT
RO
SK
SL
SV

Ogłoszenie

Język urzędowyIkona pomocy
700652-2024 - Procedura konkurencyjna
Polska – Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne – Dostawa kawy, herbaty, przypraw oraz napojów dla JW 4101
OJ S 224/2024 18/11/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Dostawy
1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwaJednostka Wojskowa Nr 4101
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Obronność
2. Procedura
2.1.
Procedura
TytułDostawa kawy, herbaty, przypraw oraz napojów dla JW 4101
OpisDostawa kawy, herbaty, przypraw oraz napojów dla JW 4101
Identyfikator procedurybad3bc38-a5ce-440d-92f2-ba05677df344
Wewnętrzny identyfikator3/2025
Rodzaj proceduryOtwarta
Procedura jest przyspieszonanie
Główne aspekty proceduryprzetarg nieograniczony
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówieniaDostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 15000000 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2.1.2.
Miejsce realizacji
MiejscowośćLubliniec
Kod pocztowy42-700
Podpodział krajowy (NUTS)Częstochowski (PL224)
KrajPolska
2.1.4.
Informacje ogólne
Podstawa prawna
Dyrektywa 2014/24/UE
art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.) - Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
2.1.5.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty2
Warunki zamówienia
Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi2
2.1.6.
Podstawy wykluczenia
Powody wykluczenia źródłaDokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia, Dokumenty zamówienia
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówieniaLOT-0001
Tytuł: Dostawa kawy, herbaty, zup, sosów, przypraw
Opis: Dostawa kawy, herbaty, zup, sosów, przypraw
Wewnętrzny identyfikator: Zadanie nr 1
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 15000000 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Opcje:
Opis opcji: 1. Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy. 2. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według ceny określonej w umowie. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowych ilości oprócz zamówienia podstawowego, w zależności od potrzeb określonych w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” w maksymalnej ilości do 100 % zamówienia podstawowego w ramach każdego zadania. 3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość dostaw w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy. 5. Zamawiający może z opcji korzystać w całym okresie obowiązywania umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia dostaw opcjonalnych wraz z informacją o ewentualnym uruchomieniu do 01.09.2025 r., o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie. Po upływie tych terminów prawo opcji może być realizowane wyłącznie za zgodą Wykonawcy. 7. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg ceny jak dla zamówienia podstawowego i wycenione przez Wykonawcę w zał. nr 5 - „Szczegółowa oferta cenowa” stanowiącej część oferty w ramach opcji. Dostawa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 35  
Miejscowość: Lubliniec
Kod pocztowy: 42-700
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa02/01/2025
Data zakończenia trwania31/12/2025
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)nie
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboruDokumenty zamówienia
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: cena
Waga (wartość procentowa, dokładna): 100
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępnepolski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/jwk
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: platforma zakupowa
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://platformazakupowa.pl/pn/jwk
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziałupolski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie osobno dla każdego zadania. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej zabezpieczeniem, służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Termin składania ofert: 16/12/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/12/2024 09:05:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionegoNie
Fakturowanie elektroniczneDozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy PZP
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjnyKrajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczyKrajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówieniaJednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówieniaJednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczychKrajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziałuJednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja rozpatrująca ofertyJednostka Wojskowa Nr 4101
TED eSenderPublications Office of the European Union
5.1.
Część zamówieniaLOT-0002
Tytuł: dostawa napojów bezalkoholowych
Opis: dostawa napojów bezalkoholowych
Wewnętrzny identyfikator: zadanie nr 2
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 15000000 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Opcje:
Opis opcji: 1. Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy. 2. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według ceny określonej w umowie. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowych ilości oprócz zamówienia podstawowego, w zależności od potrzeb określonych w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” w maksymalnej ilości do 100 % zamówienia podstawowego w ramach każdego zadania. 3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość dostaw w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy. 5. Zamawiający może z opcji korzystać w całym okresie obowiązywania umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia dostaw opcjonalnych wraz z informacją o ewentualnym uruchomieniu do 01.09.2025 r., o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie. Po upływie tych terminów prawo opcji może być realizowane wyłącznie za zgodą Wykonawcy. 7. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg ceny jak dla zamówienia podstawowego i wycenione przez Wykonawcę w zał. nr 5 - „Szczegółowa oferta cenowa” stanowiącej część oferty w ramach opcji. Dostawa realizowana w ramach opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 35  
Miejscowość: Lubliniec
Kod pocztowy: 42-700
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa02/01/2025
Data zakończenia trwania31/12/2025
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)nie
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboruDokumenty zamówienia
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: cena
Waga (wartość procentowa, dokładna): 100
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/jwk
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: platforma zakupowa
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://platformazakupowa.pl/pn/jwk
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziałupolski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: 1. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie osobno dla każdego zadania. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej zabezpieczeniem, służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Termin składania ofert: 16/12/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/12/2024 09:05:00 (UTC+2)
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionegoNie
Fakturowanie elektroniczneDozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Ustawy PZP
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjnyKrajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczyKrajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówieniaJednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówieniaJednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczychKrajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziałuJednostka Wojskowa Nr 4101
Organizacja rozpatrująca ofertyJednostka Wojskowa Nr 4101
TED eSenderPublications Office of the European Union
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Numer rejestracyjny: 575-000-91-08
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 35  
Miejscowość: Lubliniec
Kod pocztowy: 42-700
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Agnieszka Łukasik
Telefon: 261926225
Adres strony internetowej: https://jwk.wp.mil.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://jwk.wp.mil.pl
Role tej organizacji
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a  
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Telefon: 224587840
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
Role tej organizacji
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
Organ mediacyjny
8.1.
ORG-0000
Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union
Numer rejestracyjny: PUBL
Miejscowość: Luxembourg
Kod pocztowy: 2417
Podpodział krajowy (NUTS): Luxembourg (LU000)
Kraj: Luksemburg
Telefon: +352 29291
Adres strony internetowej: https://op.europa.eu
Role tej organizacji
TED eSender
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1.
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 0e02372c-1667-4c9d-befe-b338192ec4ac - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Podrodzaj ogłoszenia16
Ogłoszenie – data wysłania: 15/11/2024 13:41:51 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2.
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 700652-2024
Numer wydania Dz.U. S: 224/2024
Data publikacji: 18/11/2024