- Strona główna
- Postępowanie ID 1008095
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GZGKiM.3331-190/24.KS Opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Maciejewska
-
Organizacja
-
OddziałGZGKIM
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 08:13:00
-
Składania2024-11-13 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-13 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
GZGKiM.3331-190/24.KS Wągrowiec, dnia 30 października 2024
roku
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany
przez
Szymona Wachowskiego – Dyrektora Zakładu
62 – 100 Wągrowiec,
ul. Janowiecka 98A
Tel, fax - 67 26
21 462
ZAPRASZA
DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA :
,, Opróżnianie
zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych”
I Opis przedmiotu
zamówienia
Z
uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie
prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r, poz. 1320 t. j.) w formie zapytania
ofertowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w
sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym
Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
II Przedmiot
zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest opróżnianie zbiorników
bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych z budynków komunalnych administrowanych
przez Gminny Zakład Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w okresie od 1.01.2025 roku do 31.12.2025
roku.
b) Wykaz obiektów
stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
Szacunkowa ilość
wywozu nieczystości płynnych około 1905m3.
Podane ilości są
wielkościami szacunkowymi, rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznej usługi
wywozu nieczystości płynnych.
c) Wykonawca
zobowiązany jest posiadać na dzień składania ofert oraz w okresie trwania umowy
aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych
i transport nieczystości ciekłych z terenu Gminy Wągrowiec.
d) Wykonawca
zobowiązany jest do utrzymania dyspozycyjności przez całą dobę, szczególnie w
sytuacjach awaryjnych, klęskach żywiołowych.
e) Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością z
zachowaniem obowiązujących przepisów szczegółowych.
f)
Wykonawca
w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie posesji np.
rozlane w trakcie wykonywania usługi nieczystości będą natychmiast sprzątnięte.
g) Wynagrodzenie za
realizację zadania – wywóz nieczystości, wypłacane będzie Wykonawcy na
podstawie wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości nieczystości
przyjęte do zlewni z zastrzeżeniem, że ilość przyjętych do rozliczenia
nieczystości płynnych będzie nie większa niż wymienione pojemności zbiorników w
załączniku nr 3 do zaproszenia (dla poszczególnych obiektów).
h) Wykonawca
powiadomi na piśmie Zamawiającego o sytuacjach uniemożliwiających realizację
umowy.
III Warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca posiada uprawnienia do
wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie,
b) Wykonawca dysponuje odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Cenę oferty
należy określić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez
zamawiającego.
Wykonawca określi cenę zgodnie z poniższą tabelą:
|
Cena netto za opróżnienie zbiorników i transport 1m3 nieczystości ciekłych bez względu na odległość |
Podatek VAT |
Cena brutto za opróżnienie zbiorników i transport 1m3
nieczystości ciekłych |
Szacunkowa ilość nieczystość ciekłych na okres 1 roku w m3 |
Wartość brutto – na podstawie szacunkowej ilości nieczystości
ciekłych |
|
1 |
2 |
1+2
= 3 |
4 |
3
* 4= 5 |
Opróżnianie
zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych |
|
|
|
1905 |
|
Wartość zamówienia
słownie: …………………………………………………………………….............
V Wymagania formalne: Jako wymagany załącznik do
formularza ofertowego, wykonawca winien załączyć
a) Wypełniony
druk oferty zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt. IV do zaproszenia –
załącznik nr 1,
b) Kopię
ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości
ciekłych,
c)
Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr
2.
VI Termin realizacji zamówienia:. od 1 stycznia
2025 roku do 31 grudnia 2025 roku – po każdorazowym złożeniu zamówienia.
VII Miejsce złożenia oferty:
Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem
platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/,
VIII Termin składania
ofert do 13 listopada 2024 roku do godziny 12:00.
IX Termin zapłaty wynagrodzenia:
a) Zamawiający
przewiduje wystawienie przez Wykonawcę jednej faktury w miesiącu,
b) Obowiązkiem
Wykonawcy jest dołączenie do każdej faktury dokumentu potwierdzającego ilość
nieczystości zrzucanych na oczyszczalnię ścieków,
c) Zamawiający
zobowiązuje się opłacić fakturę w terminie 14 dni od dnia jej wystawienia.
X Zapytania
o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie
się z Zamawiającym:
a) w przypadku pytań
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do
kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu,
Szymon Wachowski - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262
14 62 e –mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
b) w przypadku pytań
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
XI Przy wyborze ofert
zamawiający będzie kierował się::
a)
Kryterium
wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b)
Waga
kryterium: 100%.
XII Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
a)
Administratorem
Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail:
gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
b)
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem
adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
c)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak
również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d)
Państwa
dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z
uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
e)
Państwa
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać
profilowaniu.
f)
Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
g)
W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa:
·
prawo
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
·
prawo
do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
·
prawo
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
·
prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO).
h)
Podanie
przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
i)
Państwa
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa
DYREKTOR
Szymon Wachowski
Załączniki:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
- Projekt umowy – załącznik nr 2.
- Wykaz obiektów - załącznik nr 3.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?