- Strona główna
- Postępowanie ID 1026656
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ŁI-ZZ.2310.176.2024 Dostawa zasilacza laboratoryjnego jednokanałowego UNI-T UPT1305
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Szpałek
-
Organizacja
-
OddziałŁączności i Informatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-27 15:32:00
-
Składania2024-12-02 15:20:00
-
Otwarcie ofert2024-12-02 15:25:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1. Warunki dostawy i płatności:
- adres dostawy: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2 45-077 Opole,
- w cenie oferty należy uwzględnić koszt dostawy pod w/w adres,
- w przypadku wysyłki sprzętu firmą kurierską do przesyłki należy dołączyć list przewozowy,
- termin płatności: do 30 dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Termin realizacji zamówienia:
- do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia (faks, e-mail).
3. Gwarancja:
- 24 miesiące od daty dostawy.
- w trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewnia na własny koszt transport uszkodzonego i naprawionego sprzętu, z i do siedziby Zamawiającego.
4. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
- jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
- przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, właściwej jakości i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich
w tym praw patentowych i praw autorskich, zapakowany w oryginalnym, nieotwieranym i fabrycznie zaplombowanym opakowaniu, w ukompletowaniu producenta, dopuszczony do sprzedaży na terenie UE, - przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim,
- jest związany ofertą przez okres 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia przyjmowania ofert.
Zamawiający informuje, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się złożeniem zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 864 2480.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?