- Strona główna
- Postępowanie ID 1041559
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1041559 :
WZP-1078/MW/24 Opracowanie ekspertyzy technicznej konstrukcji garażu wielopoziomowego Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji przy ul. Karolkowej 46 w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikDaniel Dembiński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-23 12:18:00
-
Składania2024-12-30 12:09:00
-
Otwarcie ofert2024-12-30 12:14:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 16.06.2023 r. poz. 1497).
W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert.
Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Dostawca/Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia
upływu terminu składania ofert.
Wymagania co do oferentów: zgodnie z OPZ.
Płatność za przedmiot zamówienia będzie dokonana na rzecz Wykonawcy przelewem bankowym na rachunek określony na fakturze Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego tj. Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu usługi.
Na fakturze jako płatnika należy wskazać: Komendę Stołeczną Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2, NIP:5251930070, REGON: 012126482.
Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/ (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).
Miejsce wykonania: Wydział Ruchu Drogowego KSP Warszawa, ul. Karolkowa 46.
Termin realizacji zamówienia- 30 dni od daty podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
załącznik do ogłoszenia RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE L z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.) zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji z siedzibą przy
ul. Nowolipie 2 w Warszawie;
2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje Inspektor Ochrony Danych: adres: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progu, bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
4) w związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
- do celów realizacji postępowania o zamówienie przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych.
- przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa do celów dochodzenia roszczeń lub ochrony przed nimi,
- w przypadku zamówień publicznych finansowanych lub współfinansowanych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego.
6) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych;
d) na podstawie art. 77 ust. 1 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
e) w zakresie jakim przesłanką przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
7) w zakresie realizacji umowy nie ma zastosowania prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO;
8) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO możliwość usunięcia Państwa danych osobowych przez administratora jest ograniczona.
9)
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne,
ale konieczne do zawarcia
i realizacji umowy;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
