- Strona główna
- Postępowanie ID 1042415
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1042415 :
Prd-IX.271.1.2025 Dostawa kwiatów ciętych, bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowych na terenie miasta Poznania w związku z obsługą kontaktów publicznych Prezydenta Miasta Poznania realizowaną przez Gabinet Prezydenta Urzędu Miasta Poznania w 2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikWiktoria Karwaszewska
-
Organizacja
-
OddziałGabinet Prezydenta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-07 09:21:00
-
Składania2025-01-14 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-14 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przygotowywanie
i dostarczanie przez Zleceniobiorcę na rzecz Miasta Poznania kwiatów ciętych,
bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowych na terenie miasta Poznania w związku z obsługą kontaktów publicznych Prezydenta Miasta Poznania realizowaną przez
Gabinet Prezydenta Urzędu Miasta Poznania w 2025 r. Zamówienia będą realizowane
sukcesywnie, w ramach zapotrzebowania, na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik do postępowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie:
- Wieniec duży na stojaku śr. min. 90 cm (4 sztuki)
Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej. 60 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład świerkowy i dodatki zielone (palma, kokos, świerk, leder, ming, asparagus, robelini), drewniany stojak wys. 1 m oraz dedykowana, drukowana szarfa ozdobna
- Wieniec duży na florecie śr. min. 80 cm (17 sztuk)
Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej. 50 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna
- Wieniec średni na florecie śr. min. 70 cm (32 sztuk)
Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej. 35 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna
- Wieniec mały na podkładzie z liści śr. min. 60 cm (16 sztuk)
Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej. 24 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna
- Wiązanka na liściu (35 sztuk)
20 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna
- Bukiet (55 sztuk)
18 szt. kwiatów sezonowych (np. hortensje, gerbery, eustomy, goździków) i dodatki (zatrwian, gałązki gipsówki, proso, ruskus, sala oraz liście aralii)
- Flower box (2 sztuki)
Nie mniej niż 20 kwiatów z zielonymi dodatkami
- Kwiaty cięte (60 sztuk)
30 szt. róż białych i 30 szt. róż czerwonych o długości 50 cm, przybranie z rafii
2. Termin wykonania zamówienia:
Sukcesywne
dostawy będą realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 r. lub
do wyczerpania kwoty stanowiącej łączną maksymalną wartość umowy, w zależności od tego co nastąpi pierwsze. Poszczególne zamówienia realizowane będą w
terminie wskazanym w zleceniu. Wymagana jest dyspozycyjność i elastyczny czas
pracy - realizacja zamówień w dni wolne od pracy, święta, godziny
wczesnoporanne i wieczorne, łączy się również z dowiezieniem kwiatów pod
wskazany adres.
3. Opis
kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Za ofertę
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę
punktów. Pod uwagę będą brane następujące kryteria:
1. cena – 60 pkt.,
2. estetyka wykonania bukietów, wieńców
i kompozycji kwiatowych oceniona zostanie na podstawie zdjęć, które Wykonawca
wykona samodzielnie własnym kompozycjom kwiatowym – 35 pkt. Należy załączyć
kolorowe zdjęcia (min. 2 zdjęcia każdej kompozycji) wraz z dokładnym jej opisem
(zawierającym minimum: gatunek kwiatów i ilość użytych kwiatów z każdego
gatunku, rodzaj i ilość elementów zielonych) stanowiącej przykład realizacji
wskazanych niżej elementów przedmiotu zamówienia:
a. dużego wieńca na stojaku o średnicy
min. 90 cm
b. średniego wieńca na florecie o
średnicy min. 70 cm
c. wiązanki na liściu
d. damskiego bukietu okolicznościowego
3. skrócenie terminu realizacji
zamówienia, o którym mowa w par. 3 ust. 1. pkt. 7 wzoru umowy – 5 pkt.
Liczba punktów w powyższych kryteriach przyznana zostanie w następujący sposób:
- Liczba punktów = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60
- Liczba punktów w kryterium estetyka:
1. spójność kompozycyjna
a. nie spełnia wymagań zamawiającego –
0 pkt
b. spełnia wymagania zamawiającego w
stopniu dostatecznym – 1-7 pt.
c. spełnia wymagania zamawiającego w
stopniu zadowalającym – 8-12 pkt
d. spełnia wymagania zamawiającego w
stopniu najwyższym – 13-15 pkt.
2. spójność kolorystyczna
a. nie spełnia
wymagań zamawiającego – 0 pkt
b. spełnia
wymagania zamawiającego w stopniu dostatecznym – 1-7 pt.
c. spełnia
wymagania zamawiającego w stopniu zadowalającym – 8-12 pkt
d. spełnia
wymagania zamawiającego w stopniu najwyższym – 13-15 pkt.
3. wykonanie szarfy
a. nie spełnia
wymagań zamawiającego – 0 pkt
b. spełnia
wymagania zamawiającego – 5 pkt.
- Liczba punktów w kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w par. 3 ust. 1. pkt. 7 wzoru umowy:
Dostarczenia zamówienia na adres wskazany w zleceniu na terenie miasta Poznania (głównie Urząd Miasta Poznania i siedziba Straży Miejskiej Miasta Poznania) w terminie określonym w zleceniu, również w soboty, niedziele oraz święta – dni ustawowo wolne od pracy, w sytuacji wyjątkowej w ciągu:
1. 2 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku bukietu, a w ciągu 3 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku kompozycji i wieńca – 0 pkt
2. 1 godziny od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku bukietu, a w ciągu 2 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku kompozycji i wieńca – 5 pkt
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez
wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w
Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę
podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części
złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 8 %. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania prawidłowej stawki podatku VAT w momencie składania oferty przez Zleceniobiorcę.
Odpowiadając
na zapytanie oferent wskazuje cenę jednostkową za 1 sztukę wskazanej kompozycji
kwiatowej oraz ustosunkowuje się do pozostałych kryteriów oceny ofert i
warunków udziału w postępowaniu.
5. Zasady płatności:
Zgodnie z § 6, 7 i 8 wzoru umowy.
6. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która
zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków
udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów
zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
7. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych
osobowych RODO
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą
przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841
Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1
lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie
publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach
publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z
przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod
regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez
Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane
do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie
zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
8. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o
ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
9. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
Zgodnie z
art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń
zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w
postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy,
grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia
wolności.
10. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca
poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z
załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku
pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w
dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-15
10:42:22
|
Wiktoria Karwaszewska | Zamawiający informuje, że w postępowaniu nr PRD-IX.271.1.2025, przeprowadzonym w trybie zapytania ofertowego, dokonał wyboru oferty złożonej przez Kwiaciarnie „Flower Room” Alicja Płóciennik. Oferta wykonawcy została oceniona pozytywnie, spełniając zarówno możliwości finansowe Zamawiającego, jak i przyjęte standardy wykonania. Oferta Wykonawcy uzyskała 1. 60 pkt., 2. 31,5 pkt. 4. 5 pkt., łącznie zdobywając 96,5 pkt. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
