- Strona główna
- Postępowanie ID 1067743
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1067743 :
Usługi kompleksowej obsługi informatycznej w okresie 9 miesięcy
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Giblewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-24 13:48:00
-
Składania2025-03-10 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-10 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 7070113 Dariusz Kostka od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-14
10:32:43
|
Agata Giblewska |
Szanowni
Wykonawcy, W związku faktem, iż oferty przekraczają wartość 130 000,00 zł., postępowanie zostało unieważnione. Zapraszamy do złożenia oferty w nowym postępowaniu w trybie przetargowym, które ukaże się niebawem. Z poważaniem Agata Giblewska |
2025-03-07
15:52:37
|
Agata Giblewska |
Szanowni
Wykonawcy, Udzielamy odpowiedzi na zadane pytania: Czy Zamawiający przewiduje redukcję wymaganych dyżurów z 5 na 3 z racji możliwości automatyzacji pewnych działań poprzez instalację oprogramowania do nadzoru infrastruktury, które w czasie rzeczywistym monitoruje poprawność działania urządzeń (komputery, przełączniki, serwery, macierze, drukarki itp.), jak i przewiduje ewentualne usterki wynikające z eksploatacji urządzeń (stan dysków, pamięci, poprawność aktualizacji oprogramowania itp.)? Z naszego doświadczenia, z racji obsługi dużych i średnich podmiotów, powyższy proces optymalizuje koszty zarówno dla Zleceniodawcy, jak i Zamawiającego. Pozostawienie zapisu o wymogu 5 dyżurów wygeneruje dla Państwa znaczące koszty, które wynikają z powyższego zapisu. Dodatkowo stawiają Państwo wymóg dotyczący czasu reakcji, ale także czasu usunięcia usterki, który w zupełności wystarcza jako gwarancja poprawnego wykonywania usługi. W ilości sprzętu w zakresie serwisowania wymienili Państwo: a. Serwery – 5 szt. b. Systemy wirtualne – 17 szt. c. Macierze – 4 szt. d. Komputery PC – 25 szt. e. Notebooki – 81 szt. f. Przełączniki – 24 szt. g. Punkty dostępowe – 16 szt. h. Drukarki – 23 szt. Proszę o informację, jakie systemy operacyjne są zainstalowane na serwerach. Proszę o informację, z jakiego programu do wirtualizacji Państwo korzystają oraz czy oprogramowanie to posiada wsparcie techniczne producenta. Proszę o informację, z jakiego programu do tworzenia kopii zapasowych Państwo korzystają oraz czy oprogramowanie to posiada wsparcie techniczne producenta. Czy Zamawiający wykorzystuje urządzenie brzegowe UTM w celu zabezpieczenia całej jednostki, dodatkowo służące do tworzenia bezpiecznych połączeń VPN? Zamawiający nie wymienił tego urządzenia na powyższej liście, stąd nasze pytanie. Dodatkowo prosimy o informację, czy wymieniony poniżej przez Zamawiającego zakres sprzętowy posiada gwarancję producenta? Jeśli tak, to jakiego typu: a. Serwery – 5 szt. b. Systemy wirtualne – 17 szt. c. Macierze – 4 szt. d. Komputery PC – 25 szt. e. Notebooki – 81 szt. f. Przełączniki – 24 szt. g. Punkty dostępowe – 16 szt. h. Drukarki – 23 szt. Odpowiedzi znajdują się w załączeniu. Z poważaniem Agata Giblewska Załączniki |
2025-03-06
15:07:10
|
Agata Giblewska |
Szanowni
Wykonawcy, W związku z napływającymi pytaniami, przedłużamy termin składania ofert do dnia 10.03.2025 r, do godziny 13:00. Z poważaniem Agata Giblewska |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
