- Strona główna
- Postępowanie ID 1079477
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1079477 :
NZP 26.3.2025 (ZP-TP/03) „Przebudowa i remont sal wystawienniczych, części wspólnych wraz ze zmianą sposobu użytkowania piwnic na sale wystawowe Muzeum Poczty Polskiej w Gdańsku”.
Wystawiający
-
UżytkownikAniela Wójcicka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-17 19:48:00
-
Składania2025-04-14 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-14 11:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-14
16:04:54
|
Aniela Wójcicka |
Informacja
z
otwarcia
ofert
(w
załączniku)
Załączniki |
2025-04-14
11:21:14
|
Aniela Wójcicka |
Informacja
o
kwocie
przeznaczonej
na
realizację
zamówienia Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4.706.839,12 zł netto, co stanowi 5.789.412,12 zł brutto. |
2025-04-08
17:51:38
|
Aniela Wójcicka |
Wyjaśnienia
Zmawiającego
do
OPZ
i
informacja
o
przedłużeniu
terminu
składania
ofert W nawiązaniu do pytań Wykonawców i odpowiedzi z dnia 04.04.2005 r. i 07.04.2025, a także wniosku Wykonawcy z dnia 08.04.2025 o treści: „W nawiązaniu do pytań i odpowiedzi z dnia 04.04.2025 i 07.04.2025 proszę o załączenie zestawienia wyposażenia z podziałem na poszczególne pomieszczenia, aby ta kwestia była, szczególnie jeżeli dotyczą one wybranych elementów wyposażenia z wybranych pomieszczeń. W Opisie Przedmiotu Zamówienia nie jest jednoznacznie napisane co oferta ma zawierać z wyposażenia pomieszczeń. Jednocześnie prosimy o przedłużenie terminu składania ofert.”, celem usunięcia jakichkolwiek wątpliwości dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia w części dotyczącej wyposażenia wnętrz w zabudowy stolarskie i akcesoria jest wyłącznie wskazane w rysunkach aranżacji wnętrz wyposażenie i zabudowa pomieszczeń o nr 106, 107 i 109 (tj. łazienki, WC). W tej też części Zamawiający zmienia treść udzielonej odpowiedzi z dnia 07.04.2024 r. na pytanie nr 6 z dnia 04.04.2025 r. wyłączając z przedmiotu zamówienia zabudowy stolarskie i wyposażenie pomieszczeń o nr 103, 108, 110 i 112. W związku z powyższym Zamawiający ponownie wskazuje, że przedmiotem zamówienia nie są gabloty, ramki plakatów, lady, kasy, elementy graficzne, tapety, obudowy monitorów, stoły, krzesła, meble kuchenne, ławki. Ze względu na konieczność zapoznania się Wykonawców z udzielonymi przez Zamawiającego wyjaśnieniami oraz przygotowania ofert przez Wykonawców z uwzględnieniem nowych informacji Zmawiający przedłuża termin składania ofert. Nowy termin składania ofert ustalony został na dzień 14.04.2025 r. godz. 11.00. Nowy termin otwarcia ofert ustala się na dzień 14.04.2025 r. godz. 11.30. Ilość dni związania ofertą pozostaje bez zmian, tj. 30 dni (zgodnie z zapisami SWZ). Jednakże w związku z przedłużeniem terminu składania ofert zmienia się data ostatniego dnia związania ofertą. Ostatni dzień związania ofertą wynosi: 13. 05. 2025 r. (do końca dnia). W załączniku korekta formularza ofertowego (korekta dotyczy tylko daty ostatniego dnia związania ofertą) oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP. Załączniki |
2025-04-07
15:43:37
|
Aniela Wójcicka |
Zamawiający
publikuje
w
załączniku
treść
pytań
jakie
wpłynęły
od
Wykonawcy
oraz
odpowiedzi
Zamawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że nie przedłuża terminu składania ofert. Załączniki |
2025-04-07
10:41:30
|
Aniela Wójcicka |
Zamawiający
publikuje
w
załączniku
treść
pytań
jakie
wpłynęły
od
Wykonawcy
dn.
31.03.2025
r.
oraz
odpowiedzi
Zamawiającego.
Załączniki |
2025-04-07
10:35:29
|
Aniela Wójcicka | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2025-04-04
12:15:35
|
Aniela Wójcicka |
Zamawiający
publikuje
w
załączniku
treść
pytania
jakie
wpłynęło
od
Wykonawcy
dnia
31.03.2025r.
oraz
odpowiedź
Zamawiającego.
Załączniki |
2025-03-20
16:58:54
|
Aniela Wójcicka |
W
załączniku
zmieniane
ogłoszenie
w
BZP
o
numerze:
2025/BZP
00149858. Zmianie uległa tylko pozycja 4.1.5. ogłoszenia. Załączniki |
2025-03-20
16:46:49
|
Aniela Wójcicka |
Zamawiający
informuje,
że
w
opublikowanym
dokumencie
-
"Przedmiar
zamienny
branża
elektryczna"
była
pomyłka
polegająca
na
zdublowaniu
pozycji.
W
przedmiarze
opublikowanym
na
stronie
należy
wykreślić
pozycje:
od
201
do
211
i
od
154
do
178. Prawidłowy przedmiar w załączeniu wiadomości o nazwie „REWIZJA 1 - PRZEDMIAR ZAMIENNY BRANŻA ELEKTRYCZNA MP 03-2025 ”. Ponieważ w postępowaniu przewidziane jest wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia przedmiar ma charakter jedynie pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty. Załączniki |
2025-03-18
17:32:06
|
Aniela Wójcicka |
Zamawiający
informuje,
że
na
tytułowej
stronie
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
oraz
załącznikach
do
SWZ
widnieje
oczywista
pomyłka
w
Sygnaturze
postępowania.
Właściwa
sygnatura
to:
NZP.26.03.2025(ZP-TP/03).
Zmawiający w załącznikach publikuje korektę dokumentów. Korekcie podlegał tylko numer sygnatury postępowania. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian. Wykonawcy proszeni są o posługiwanie się dokumentacją z właściwą sygnaturą postępowania NZP.26.03.2025(ZP-TP/03). Załączniki |
2025-03-17
19:49:42
|
Aniela Wójcicka |
W
załączniku
publikacja
Ogłoszenia
o
zamówieniu
z
BZP
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
