Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opróżnianie koszy ulicznych oraz sprzątanie placów zabaw na terenie Gminy Pruszcz Gdański

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 15-12-2017 15:43:38
Składania : 20-12-2017 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański

II. Przedmiot zamówienia:
1.Opróżnianie koszy ulicznych oraz sprzątanie placów zabaw na terenie Gminy Pruszcz Gdański
2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia (zakres) zostało opisane w załącznikach nr 1-3 do zapytania ofertowego.
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
4.W przypadku gdy Wykonawca jest „Przyjmującym zlecenie lub świadczącym usługi“ w rozumieniu art. 1 pkt. 1b ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm. ) umowa zostanie dostosowana do wymogów wynikających z tej ustawy.

III. Termin realizacji zamówienia:
1. Od 02.01.2018 do 31.12.2018 roku
2. Pierwsze czynności opróżnienia i wywóz odpadów z pojemników do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w obowiązującym Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego wraz z kosztami ich utylizacji oraz porządkowanie terenu wokół pojemników w obrębie 2 m przy pojemnikach wskazanych w załącznikach nr 2 i 3 do umowy zostaną wykonane przez Wykonawcę w dniu 02.01.2018 roku.

IV. Miejsce świadczenia usługi : Gmina Pruszcz Gdański

V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Przed przystąpieniem do złożenia oferty należy zapoznać się z umową przedstawiona w załączniku nr 4.
2) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.

VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty do 15.12.2017 roku, do godz. 12.00.


IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Termin płatności faktury - 21 dni od daty wpływu.


X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).

XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59 lub 664 024 384

XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał 1.pdf pdf 923.1 2017-12-15 15:43:38 Postępowanie
zał 3.pdf pdf 248.32 2017-12-15 15:43:38 Postępowanie
zał 2.pdf pdf 1969.3 2017-12-15 15:43:38 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 1185.46 2017-12-18 08:31:54 Postępowanie

Komunikaty

2017-12-18 11:35 Arkadiusz Kloskowski Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Dzień dobry , postępowanie zostało anulowane z uwagi na błąd , który wkradł się w przedmiocie postępowania i podaniu nieprawidłowej ilości sprzątań placów zabaw . Postępowanie zostanie wystawione ponownie z przedłużeniem terminu składania ofert do dnia 23 grudnia 2017 roku. Za utrudnienia przepraszamy.
2017-12-18 08:32 Arkadiusz Kloskowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: nazwa pozycji numer 2
2017-12-15 19:46 Arkadiusz Kloskowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: nazwa pozycji numer 2

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opróżnianiu i wywozie odpadów z 279 sztuk pojemników o pojemności 50 litrów każdy należy podać cenę za jednorazowe opróżnienie jednego pojemnika wraz z wywozem i utylizacją odpadów ( podana ilość szt. 12984 jest to łączna roczna ilość wywozów obliczona na podstawie ilości pojemników oraz częstotliwości ich opróżniania) 12984 szt. - (0)
2 utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw w czasie trwania umowy polegające na: a) sprzątanie terenów placów zabaw wskazanych w załączniku nr 1 b) wywozie odpadów z placów zabaw do instalacji zastępczej wskazanej w obowiązującym Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego wraz z kosztami ich utylizacji ( podana ilość szt. 1296 jest to łączna roczna ilość oczyszczania obliczona na podstawie ilości placów zabaw oraz częstotliwości ich sprzątania) należy podać cenę za jednorazowe sprzątanie jednego placu zabaw wraz z wywozem i utylizacją odpadów ( podana ilość szt. 1296 jest to łączna roczna ilość oczyszczania obliczona na podstawie ilości placów zabaw oraz częstotliwości ich sprzątania) 180 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
3 Warunki płatności - 21 dni od daty wpływu faktury (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 265