Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-05-2018 10:36:26 |
Składania : | 13-06-2018 09:30:00 |
Otwarcia : | 13-06-2018 09:35:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPYTANIEOFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 398/2017 PREZYDENTAMIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminuudzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotychrównoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn.zm.).
RZP.271.36.2018.AGZakup na potrzeby Biura ds. Zintegrowanych InwestycjiTerytorialnych:
a) materiałów biurowych
b) materiałów eksploatacyjnych
I. ZAMAWIAJĄCY: GMINA – MIASTO ELBLĄG82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest zakup napotrzeby Biura ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych:
a) materiałów biurowych,
b) materiałóweksploatacyjnych.
Szczegółowy wykaz materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnychobjętych zamówieniem zawiera Załącznik nr 1
do wzoru umowy stanowiącegoZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Dostawaww. materiałów do siedziby Zamawiającego, tj.:
UrządMiejski w ElbląguBiurods. Zintegrowanych Inwestycji TerytorialnychUl.Łączności 1, budynek „D” (budynek Urzędu
Stanu Cywilnego), II piętro, pokój nr22.
Zamówieniedotyczy projektu „Pomoc techniczna RPO WiM 2014 – 2020 dla Gminy Miasto Elblągna 2018 rok w ramach
działania 12.1” dofinansowanego ze środków EuropejskiegoFunduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego WojewództwaWarmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020.
2. Dostarczonemateriały biurowe oraz materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe.
Zamawiającywymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych.
3. Zamawiającywymaga na materiały eksploatacyjne udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości licząc od dnia kiedy przedmiot
dostawy został wydany w całości Zamawiającemu.
4. Wykonawcazobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacjizamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę (brutto) oferty należy obliczyć wypełniając Załączniknr 1 do FORMULARZA CENOWEGO, którego wzórstanowi
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
2. Wykonawca musi podaćcenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia orazstawkę i kwotę
VAT wypełniając FORMULARZ CENOWYstanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Cena (brutto) oraz cena bez VAT podane w FORMULARZUCENOWYM muszą być tożsame z wartościami podanymi w
wierszu „Łącznie” w tabeliC. ŁĄCZNA WARTOŚĆ MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH:” zawartej na
Załączniku nr 1 do FORMULARZA CENOWEGO.
3. Cena (brutto) ofertymusi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Cena (brutto) oferty musi być wyrażona cyfrowo w złotych (PLN) zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
V. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto)-100 % 3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętymkryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia: XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertynależy składać do dnia 13 czerwca 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje,że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana ofertamusi zawierać wypełniony FORMULARZ CENOWY wraz zwypełnionym Załącznikiem nr 1 do
FORMULARZA CENOWEGO, którego wzór stanowiZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.Złożony
wypełniony Załącznik nr 1 doFORMULARZA CENOWEGO będzie stanowić Załącznik nr 1 do umowy.
VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Aleksandra Goszczyńska– Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239 31 28, e-mail:
rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja zWykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA,
KTÓRE PO DOKONANIU WYBORY WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, abyzłożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie którejZamawiający
dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany wtreści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania
ofert, a także prawo unieważnienia postępowaniabez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez
dokonania wyboruoferty.
3. Wykonawca może przedupływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących
treści złożonychofert.
5. Ofertęnależy sporządzić w języku polskim.
X. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ CENOWY wraz z Załącznikiem nr 1 do FORMULARZA CENOWEGO
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór umowy wrazz Załącznikiem nr 2 do umowy (PROTOKÓŁ ODBIORU)
2018-06-19 11:40 | Aleksandra Goszczyńska |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.). W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu RZP.271.36.2018.AG Zakup na potrzeby Biura ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych: a) materiałów biurowych b) materiałów eksploatacyjnych wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w ZAPYTANIU OFERTOWYM do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: "BIURO PLUS B.KRĘPA, W.KRĘPA" SP. J. Zielona Góra. Cena (brutto) oferty: 1.916,11 zł. |
Komunikaty