Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie poniżej progu - Zakup i skucesywne dostawy systemu do zespolenia złamań w obrębie śródręcza i paliczków ręki n Blok Operacyjny. ZP-ZO/12/18.

Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2018 10:54:47
Składania : 18-07-2018 00:00:00
Otwarcia : 18-07-2018 00:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu SPS ZOZ w Lęborku zapraszamy wszystkich wykonawców do składania ofert na zakup i dostawę systemu do zespolenia złamań w obrębie śródręcza i paliczków ręki. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 Zamawiający wymaga:

-dostawa: koszt oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy;

-warunki płatności: 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;  

-termin uzupełnienia depozytu: 48 godzin od chwili powiadomienia;  

-gwarancja: proszę o potwierdzenie produktu objęcia gwarancją przez min. 12 miesięcy

- kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą.

1. Wymagany terminrealizacji zamówienia: od dnia zawarciaumowy do 30 kwietnia 2019 r.

2. Zamawiającywymaga pełnej gwarancji na oferowane wyroby medyczne minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.

3. Wykonawca zapewnia sprzęt fabrycznie nowy, kompletny,który będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji(poza materiałami eksploatacyjnymi), oznakowany, posiadający niezbędneinstrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim oraz właściwe opakowanie.

4. Wykonawcazobowiązuje się do bezpłatnego przeszkolenia w siedzibie Zamawiającegopersonelu medycznego w zakresie działania i obsługi dostarczonych wyrobów.Szkolenie personelu medycznego zostanie przeprowadzone w terminach uzgodnionychprzez Wykonawcę z Kierownikiem Bloku Operacyjnego.

5. Dostarczanyprzedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznegoużywania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzonaw innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na językpolski.

6. Wykonawcadostarczy instrukcje używania, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji,pakowania, sterylizacji (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku) przypierwszej dostawie danego asortymentu oraz dostarczy w czasie trwania umowyinstrukcji, w których treści nastąpiły zmiany.

7.Wykonawcazobowiązuje się utworzyć na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozyt endoprotezi materiałów zespalających (obejmujących po 2 sztuki / komplety z każdejpozycji wymienionej w arkuszu asortymentowo cenowym i każdego rozmiaru).

8. Wykonawcazobowiązuje się do sukcesywnego uzupełniania poszczególnych elementów depozytu,w terminie do 48 godzin roboczych odchwili powiadomienia (przesłania faksem protokołu zużycia).

9. Wykonawca zobowiązany będzie zdeponować przedmiotzamówienia – pełen asortyment rozmiarów endoprotez i materiałów zespalających –w terminie 7 dni roboczych, od dnia podpisania umowy w ilościach określonych warkuszu asortymentowo – cenowym.

10.  Zamawiający wymaga aby Wykonawca:

1)zapewniłnieodpłatnie (w formie użyczenia lub innej) pełne instrumentarium niezbędne do zakładania asortymentu objętego zamówieniem i jego serwis, tj. wymianauszkodzonych elementów, naprawy, ostrzenie, itp. – dostawa instrumentarium wciągu 7 dni od daty podpisania umowy;


2) uzupełnił zużyteelementy instrumentarium w ciągu 72 godzin roboczych od chwili zgłoszenia.

11. Dostawy będąrealizowane na Blok Operacyjny(uzupełnienia depozytu).

12. Utworzeniedepozytu na Bloku Operacyjnym orazużyczenie instrumentarium i jego serwis.

13. Faktura wysyłanafaksem lub e-mailem do MagazynuTechniczno-Medycznego na podstawie dokumentu pobrania depozytu.

14. Przewiduje się wnagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie „na cito” w terminie do 48 godzin od momentuzgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tegoterminu przez Wykonawcę.

15.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystanianiepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktówokreślonych w zadaniu. Pozostałe 20% ilości produktów Zamawiający wykorzysta wrazie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilościasortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczeniaodszkodowawcze.

16.  W przypadku okresowych promocji lub rabatów na sprzętmedyczny objęty umową przetargową Wykonawca zobowiązuje się do zastosowaniawarunków promocyjnych.

17.  Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego owprowadzeniu do obrotu odpowiedników sprzętu medycznego o lepszych, niżpreparaty będące przedmiotem zamówienia, właściwościach jakościowych lubtechnicznych.

18.  Wszystkie zakupione wyroby, usługi, materiałyeksploatacyjne i inne środki konieczne do realizacji zadań Zamawiającego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisamiprawa, w tym także Ochrony Środowiska, BHP, OC, Ppoż., BezpieczeństwaInformacji i Danych Osobowych oraz Bezpieczeństwa żywności.

19.  Gwarancją nie są objęte uszkodzenia i wady wynikłe naskutek:

1) mechanicznego uszkodzenia powstałego zprzyczyn leżących po stronie Zamawiającego i wywołane nimi wady;

2) samowolnych napraw, przeróbek lub zmiankonstrukcyjnych (dokonywanych przez Zamawiającego lub inne nieuprawnioneosoby);

3) zdarzeń losowych tzw. siła wyższa (pożar, powódź,zalanie itp.).


Informacjedodatkowe:

Zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do ofertynastępujące dokumenty:

1) wypełnionyformularz oferty (Załącznik nr 1)

2) oświadczenie obraku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp (Załącznik nr 2);

3)pełnomocnictwookreślające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;

4) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontrolijakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normomlub specyfikacjom technicznym:

a)świadectwadopuszczające dany produkt do obrotu: Zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 20.05.2010 r. oWyrobach Medycznych świadectwami dopuszczającymi do obrotu są:

-deklaracjazgodności CE wytwórcy (dla wszystkich klas wyrobu medycznego)

5)     szczegółowy opis oferowanego asortymentu lub kataloglub folder potwierdzające, że zaoferowany asortyment jest zgodny z opisemprzedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-ukatalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcjeWykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisieoferowanych wyrobów, katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalnykatalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy odołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączonekatalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na Załączniku nr 4 należy tę rozbieżnośćwskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi Zamawiającego;

6) wypełniony arkuszasortymentowo-cenowy (Załącznik nr 4);


W przypadku pytań:

-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załcznik nr 4.xls xls 47.5 2018-07-16 10:54:47 Postępowanie
Wzór umowy.doc doc 80.5 2018-07-16 10:54:47 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 System do zespolenia złamań w obrębie śródręcza paliczków ręki na Blok Operacyjny - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - 48 godzin od powiadomienia, proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 156