Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-04-2019 10:53:00 |
Składania : | 10-04-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-04-2019 10:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Nakło nad Notecią informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno Przedszkolnym Nr 4 w Nakle nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno – wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień".
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wydział prowadzący postępowanie: Wydział Inwestycji
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu placu zabaw na części działki nr 135/20 zlokalizowanej w Nakle nad Notecią - przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 4 w Nakle nad Notecią. Plac zabaw należy zaprojektować w układzie wyodrębnionych stref dla dzieci młodszych i strefy dla dzieci starszych. Plac zabaw musi być wyposażony w elementy towarzyszące takie jak m. in.: ogrodzenie, ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw.
Podstawowe urządzenia zabawowe to między innymi: zestaw zabawowy,huśtawka "Bocianie gniazdo", karuzelę z kierownicą, karuzelę dla trójki dzieci, tor przeszkód, piaskownice zamykane z piaskiem, huśtawkę wagową,bujaki (co najmniej 4 szt.), urządzenie edukacyjne. Pod urządzeniami należy przewidzieć i zaprojektować nawierzchnię bezpieczną piaskową. W projekcie należy uwzględnić także osłony przeciwsłoneczne - żagle przeciwsłoneczne.
Przyjęte urządzenia zabawowe powinny być wykonane z materiałów trwałych i odpornych na działanie warunków atmosferycznych tj. elementy stalowe ocynkowane malowane proszkowo, płyty polietylenowe HDPE, podesty z tworzywa kompozytowego z fundamentowaniem systemowym. W urządzeniach nie powinno być krawędzi ostrych oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia : palców, głowy lub innych części ciała.
Uzgodnienie usytuowania placu zabaw oraz poszczególnych urządzeń należy konsultować z Zamawiającym.Projektant zobowiązany jest do uzyskania wszelkich uzgodnień i decyzji warunkujących realizację placu zabaw, w tym zaświadczenie o braku sprzeciwu ze starostwa powiatowego.
Wykonanie mapy do celów projektowych leży po stronie projektanta.
Zakres opracowania obejmuje: Projekt zagospodarowania terenu zawierający: lokalizację urządzeń zabawowych, zwymiarowane strefy bezpieczeństwa, rozgraniczenie poszczególnych rodzajów nawierzchni (wskazanie nawierzchni trawiastej, klepiskowej itp.) wraz z charakterystyką zieleni. Zestawienie urządzeń wraz z kartami katalogowymi oraz szczegółami ich montażu; Rysunki szczegółowe ogrodzenia; Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; Przedmiar robót;Kosztorys inwestorski. Opracowanie części projektowej wykonać w 4 egzemplarzach, 2 egzemplarze SST, przedmiary i kosztorysy po 2 egzemplarze oraz cała dokumentacja w wersji elektronicznej np. w .pdf , a także rysunki w wersji .dwg.
Lokalizacja oraz przybliżony obszar objęty opracowaniem wg załączonej mapy.
Termin wykonania opracowania - do 24 maja 2019 r.
Komunikaty