Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-07-2019 12:31:00 |
Składania : | 11-07-2019 09:21:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup wraz dostawą 14 sztuk interaktywnych monitorów dotykowych, o parametrach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - "Aktywna tablica" (Dz. U. z 2017 r., poz. 1401).
2. Termin realizacji zamówienia:do 26.08.2019 r.
3. Okres gwarancji: 24 miesiące.
4. Warunki płatności: przelew 30 dni
5. Inne istotne warunki zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy następujące rodzaje i ilości monitorów:
1) Szkoła Podstawowa w Wałdowie Szlacheckim im. Stanisława Broniewskiego „Orszy”, 86-302 Wałdowo Szlacheckie 57- interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 65 cali UHD –2 szt.
2) Szkoła Podstawowa w Mokrem im. Ks.Jana Twardowskiego, 86-302 Mokre 122 - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 65 cali UHD – 2 szt.
3) Szkoła Podstawowa w Sosnówce, 86-302 Sosnówka - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 65cali UHD – 2 szt.
4) Szkoła Podstawowa w Piaskach im.„Szarych Szeregów, 86-302 Piaski 10 - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali – 3 szt.
5) Szkoła Podstawowa w Sztynwagu im. Jana Pawła II, 86-302 Sztynwag 46 - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali – 2 szt.
6) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi im.Marii Konopnickiej, 86-302 Nowa Wieś, ul. Grudziądzka - interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali – 3 szt.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do poszczególnych szkół.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
6. Do oferty należy dołączyć:
1) odpis z KRS lub informację z CEIDG w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
2) pełnomocnictwo do występowania z ofertą dla osób nieposiadających umocowania wynikającego z w/w dokumentów,
3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie minimum 1 dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł.
7. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.07.2019 do godz. 15:00 w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Gminy Grudziądz (https://www.platformazakupowa.pl/grudziadz)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 56 45 11 108.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-07-11 09:21 | Weronika Chałubowicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia pytanie ofertowe z powodu wady uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy. |
Komunikaty