Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-07-2019 14:59:00 |
Składania : | 16-07-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-07-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na na zakup i dostawę zestawów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych –Załącznik nr 3, będące integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 60 dni od daty dostarczenia faktury. Podstawą przyjęcia przez Zamawiającego wystawionej faktury VAT będzie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bezusterkowy „Protokół zdawczo – odbiorczy z dostawy i odbioru sprzętu”
- termin realizacji: do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
- gwarancja: „door-to-door” –min. 36 miesięcy na stacje robocze oraz min. 24 miesiące na monitory, klawiatury i myszy komputerowe wraz z rękojmią za wady fizyczne i prawne.
Zamawiający wymaga aby Wykonawcaskładający ofertę zapewnił:1) Sprzęt fabrycznie nowy, kompletny,który po zainstalowaniu będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowychzakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi), oznakowany,posiadający niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskimoraz właściwe opakowanie.2) Gwarancję„door-to-door” na dostarczony sprzęt komputerowy – min. 36 miesięcy na stacjerobocze oraz min. 24 miesiące na monitory, klawiatury i myszy komputerowe orazrękojmię za wady fizyczne i prawne. W przypadku nieuzupełnienia w druku ofertypola „gwarancja” Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny wymaganyokres gwarancji.3) Wprzypadku ujawnienia wad fizycznych przedmiotu umowy, które nie kwalifikują siędo usunięcia - wymianę przedmiotu umowy na wolny od wad. Parametry nowegosprzętu nie mogą być gorsze niż zaoferowane.4) W przypadku awarii, przystąpienie dousunięcia usterki w terminie do 48godzin, od momentu zgłoszenia przez użytkownika - pracownikaZamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dniustawowo wolnych od pracy.5) Czas naprawy gwarancyjnej wynoszącynie więcej niż 2 dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dniustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika- pracownika Zamawiającego. W przypadku konieczności zastosowania części zamiennych czas naprawy gwarancyjnej nie możebyć dłuższy niż 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dniustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika– pracownika Zamawiającego.6) W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lubpodzespołu, wymianę tego elementu lub podzespołu na oryginalnie nowy. Jeżelidokonano trzykrotnie naprawy tej samej usterki, kolejna naprawa może zostaćzrealizowana wyłącznie poprzez wymianę danego urządzenia wchodzącego w składzestawu komputerowego na nowe.7) Wszelkiekoszty związane z naprawą, transportem związanym z naprawą oraz koszty związanez ewentualną wymianą sprzętu ponosi Wykonawca
Pozostałe warunki określa Wzór umowybędący załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający wskazujenastępujące osoby pełniące nadzór nad realizacją umowy: Kierownik Działu IT lubinna osoba upoważniona.
Wszystkie zakupione wyroby, usługi,materiały eksploatacyjne i inne środki konieczne do realizacji zadań Zamawiającego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisamiprawa, w tym także Ochrony Środowiska, BHP, OC, Ppoż., BezpieczeństwaInformacji i Danych Osobowych oraz Bezpieczeństwa żywności.
Zamawiający nie wyznacza warunków udziału wpostępowaniu.
Zamawiającynie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawyPzp.
Kryterium wyboru ofert: Cena 100%. Jako najkorzystniejszazostanie wybrana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
Dokontaktów w sprawie zapytania ofertowego upoważnieni są: Eliza Kruk, LeszekKaiser, Anna Betcher, Aleksandra Bojarska, Dział Zamówień Publicznych faks.(59) 86 35 249 w godz. 7:25 – 15:00, e-mail: zampub@szpital-lebork.com.pl
W przypadku złożenia mniej niż dwóchofert Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, któryzłożył jedną ważną ofertę.
Informacje dodatkowe:Zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty (wypełnionyformularz stanowiący Załącznik nr 1)następujące dokumenty:1) pełnomocnictwookreślające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;2) wypełniony arkuszasortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2);3) wypełnione Zestawienie wymaganychparametrów techniczno-użytkowych (Załączniknr 3);
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel: 59 86 35 249 w godz. 7:25 - 15:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-07-12 11:59 | Eliza Kruk | W załączeniu odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców |
Komunikaty