Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2019 12:24:00 |
Składania : | 14-08-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | 14-08-2019 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1.W imieniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców doskładania ofert na zadanie pn.: „Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą do Zamawiającego” - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na wybrany asortyment.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zaproszeniu do złożenia oferty.
1.2. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
2. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
2.1.Wszystkiedostarczone przez Wykonawcęmateriały biurowebędą fabrycznienowe iwolne od wad.
2.2.Zamawiającydopuszcza złożenie oferty tylko na wybrany przez Wykonawcęasortyment.
2.3.Zamawiający dopuszczaskładanie ofert równoważnych,gdzie oferowany produkt gwarantuje zachowanie takich samych lublepszych artykułów biurowych pod względem jakościowym, użytkowymi funkcjonalnym.
2.3.1.Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jestna etapie składania oferty złożyć pisemne oświadczenie, żeoferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przezZamawiającego.
2.4.Materiałypowinny być dostarczone wcałości. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych w stosunkudo złożonego zamówienia.
2.5.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane m. in. z dostawą,wniesieniem materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego, tj. doMiejskiegoZarząduNieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1Maja 55, zgodniez Zaproszeniem do złożenia ofertyi na własny koszt w terminieokreślonym w pkt 3niżej.
2.6.Dostarczonytowar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemuuszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejscaprzeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość iilość przekazanego towaru.
2.7.Zamawiającyzastrzega sobie prawo do dokonania oceny dostarczonego asortymentupod względem zgodności, ilości, braku wadliwości orazkompletności ze złożonym zamówieniem w terminiedo2dni roboczych od dniajego dostarczenia.
2.7.1.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1)sąuszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, auszkodzenia te niepowstały z winy Zamawiającego;
2)niespełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotuzamówienia pod względem jakości, trwałości i funkcjonalności;
3)nie zgadzają się ilościowo ze złożonym zamówieniem;Wykonawcazobowiązany jest na własny koszt wymienić uszkodzony towar lubbrakującą ilość towaru wciągu 3 dni roboczychod dnia otrzymania informacji drogą telefoniczną lub mailową odZamawiającego.
3.TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA: maksymalnie do 14dni roboczychod daty podpisania zlecenia na wykonanie zamówienia.
4.OKRESGWARANCJI:
4.1.Wykonawcaudzieli 6-miesięcznejgwarancji na zasadach ogólnych właściwych dla poszczególnegoasortymentu.
4.2.Okres gwarancji na dziurkaczwinien wynosić minimum24 miesiące.
4.3.Termin gwarancji będzie liczony od daty odbioru towaru.
5.W przypadku pytań:
-merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. (32) 47 63 633 / 47 525 97 wewn. 28
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02,czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do17:00.
Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 13.05.2019r. do godz 12:00.
Oficjalnympotwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiająceg ojest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.
Wiadomościz platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zamawiającyzastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.
2019-08-22 10:21 | Daria Izdebska |
Miejski
Zarząd
Nieruchomości
w
Jastrzębiu-Zdroju
informuje,
iż
w
postępowaniu
pn.:
„Zakup
materiałów
biurowych
wraz
z
dostawą
do
Zamawiającego"
złożone
zostały
3
oferty
cenowe.
Zamawiający
dopuszczał
składanie
ofert
na
wybrany
asortyment.
Spośród
złożonych
ofert
została
wybrana
oferta
z
najniższą
ceną
ryczałtową
brutto
za
dany
asortyment
oddzielnie. Wybrano ofertę Wykonawcy: 1) FHU KARTA Bartłomiej Żegarski, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Mazowiecka 10 z ceną ofertową brutto (ryczałtową) za wykonanie przedmiotu zamówienia j/n: Nazwa asortymentu 6. Marker pernamentny 0.3-1mm czarny dwustronny - 5 szt. (9,84 zł brutto/5 szt.). 8. Sznurek archiwizacyjny lniany nabłyszczany szary (dratwa) długość ok. 50m - 1 szt. (4,61 zł brutto / 1 szt.). 14. Pinezki biurowe srebrne (50 sztuk w opakowaniu) - 2 opakowania (1,40 zł brutto/ 2 opakowania). 17. Korektor w taśmie TIPP-EX Pocket Mouse 10m - 5 szt. (39,98 zł brutto/5 szt.). 2) Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA "TONEX", 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Kościelna 7 z ceną ofertową brutto(ryczałtową) za wykonanie przedmiotu zamówienia j/n: 1. Długopis żelowy Pentel WOW! Gel K437CR niebieski - 36 szt.. (66,42 zł brutto/36 szt.). 2. Identyfikator brelok okienko zawieszka do kluczy mix kolorów (12 szt. w opak.) -17 opak. (50,18 zł brutto/17 opak.). 3. Gumki recepturki, połowa obwodu gumki nierozciągniętej o wymiarach ok. 160 mm (LFL), wytrzymałe na rozciąganie (100 sztuk opak.) - 1 opak. (2,46 zł brutto/1 opak.). 4. Brulion A4 96 k. twarda oprawa - 2 szt. (7,75 zł brutto/2 szt.). 5. Teczka tekturowa z gumką A4 (biała) - 5 szt. (2,46 zł brutto/5 szt.). 7. Segregator żółty A4 firmy IDEST, gr. 75 mm- 10 szt. (39,36 zł brutto/10 szt.). 9. Dziurkacz biurowy LACO L301N - 2 szt. (54,12 zł brutto/2 szt.) 10. Rozszywacz biurowy podręczny (mały) do zszywek ("szczęki" biurowe) - 1 szt. (1,23 zł brutto/1 szt.). 11. Okładki do bindowania A4, kartonowe, tylne, czarne (100 szt. w opak.) - 10 opak. (184,50 zł brutto/10 opak.). 12. Pudło archiwizacyjne Q-Connect 100 mm, wys. 339 mm, długość 298 mm, pokrywa uchylna, szare - 60 szt. (73,80 zł brutto/60 szt.). 13. Karton archiwizacyjny zbiorczy z zamykanym wiekiem (dno i wieko oddzielnie), o wzmocnionej konstrukcji (przeznaczone do przechowywania dokumentów, katalogów, materiałów w teczkach, a także mniejszych pudełek archiwizacyjnych) - 5 szt. (49,20 zł brutto/5 szt.). 15. Skoroszyt kartonowy A4 oczkowy biały pełny- 5 szt. (2,46 zł brutto/5 szt.). 16. Teczka z gumką A4 wykonana z tworzywa polipropylenowego z kieszonką na wizytówkę, nieprześwitująca (dowolny kolor) - 1 szt. (3,08 zł brutto/1 szt.). 18. Teczka Fastykuła Archiwizacyjna A4 tekturowa, gruba z tasiemką, bezkwasowa - 100 szt. (135,30 zł brutto/100 szt.). |
Komunikaty