Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa zestawów komputerowych

Termin:
Zamieszczenia : 29-08-2019 08:47:00
Składania : 05-09-2019 12:00:00
Otwarcia : 05-09-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę zestawów komputerowych dla SPS ZOZ w Lęborku.

Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków zewnętrznych – projekt: „Poprawa dostępności do kompleksowych świadczeń zdrowotnych dlapacjentów ze schorzeniami układu krążenia poprzez rozbudowę, modernizacjęwyposażenie oddziałów: kardiologicznego i rehabilitacji kardiologicznej orazporadni, a także utworzenie zespołu do kinezyterapii w ramach DziałuFizjoterapii w SPSZOZ w Lęborku”.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: do 4 tygodniod dnia podpisania umowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego

- gwarancja „door-to-door” na dostarczony sprzętkomputerowy – min. 36 miesięcy na stacje robocze oraz min. 24 miesiące namonitory, klawiatury i myszy komputerowe oraz rękojmię za wady fizyczne iprawne.  

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 59 86 35 249 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2.xls xls 39.5 2019-08-29 08:47:00 Postępowanie
cpubenchmark_cpu_list_20190819.pdf pdf 910.6 2019-08-29 08:47:00 Postępowanie
Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych - Załącznik nr 3.xls xls 47 2019-08-29 08:47:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 393.5 2019-08-29 09:47:07 Postępowanie
Zapytanie ofertowe PO ZMIANACH.doc doc 393 2019-08-30 13:31:18 Publiczna wiadomość
Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych - Załącznik nr 3 po zmianach.xls xls 47 2019-08-30 13:32:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 516.93 2019-09-20 14:50:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-09-20 14:50 Eliza Kruk W wyniku postępowania na zakup i dostawę zestawów komputerowych przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego wybrano ofertę firmy: iCOD.pl Sp. z o.o. ul. Grażyńskiego 51, 43-300 Bielsko-Biała; wartość brutto 43 040,16 zł.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2019-08-30 13:32 Eliza Kruk W odpowiedzi na zadanie pytania Zamawiający informuje:
1. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga od sprzętu gwarancji typu Door-to-Door.
Jednocześnie w umowie zostały zawarte wymogi dotyczące czasu naprawy, paragraf 3, punkt 1, podpunkt 4: Czas naprawy gwarancyjnej wynoszący nie więcej niż 2 dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego. W przypadku konieczności zastosowania części zamiennych czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika – pracownika Zamawiającego.
Tak krótkie czasy realizacji gwarancji mają się nijak do określonej i wymaganej przez Zamawiającego gwarancji typu Door to door, gdyż są zbyt krótkie do możliwej realizacji.
Gwarancja DtD polega na naprawie w serwisie producenta, producent zleca odebranie od klienta uszkodzonego komputera za pośrednictwem firmy spedycyjnej (np. Kurier DHL) po czym naprawia go w swoim serwisie i odsyła. Typowy czas takiej naprawy wynosi do 14 dni. Nie istnieją gwarancje Door to door realizowane w 2 dni, gdyż sam transport od klienta do serwisu oraz po naprawieniu z serwisu do klienta zajmuje ten czas. W związku z powyższym wnosimy o wydłużenie terminów przewidzianych na naprawę by odpowiadały typowi oczekiwanej gwarancji typu door to door.

Odp.: Zamawiający zmienia zapisy zawarte w punkcie 3 ppkt 5) zapytania ofertowego oraz w § 3 ust. 1 pkt 4 wzoru umowy na następujące: Czas naprawy gwarancyjnej wynoszący nie więcej niż 14 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego.

Zamawiający dodaje w § 3 wzoru umowy ust. 4 o treści: Zamawiający ma prawo oddać komputery do naprawy gwarancyjnej bez twardego dysku. Zamawiający ma prawo w czasie trwania gwarancji, bez naruszenia jej warunków, dokonywać modernizacji i rozbudowy sprzętu poprzez wymianę dysków i zwiększanie pamięci.

2. W specyfikacji zapytania ofertowego Zamawiający wymaga komputerów nowych, jednocześnie w opisie przedmiotu zamówienia czytamy: „Windows 10 Professional 64-bit PL (legalność potwierdzona certyfikatem autentyczności dla komputerów zregenerowanych)”, co sugerowałoby komputery używane. Bardzo prosimy o doprecyzowanie tych zapisów.
Odp.: W Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno – użytkowych stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego punkt 12 dotyczący stacji roboczych otrzymuje brzmienie: System operacyjny: Windows 10 Professional 64-bit PL (legalność potwierdzona certyfikatem autentyczności) lub równoważny, zapewniający pełną integrację z posiadanymi modułami systemu informatycznego Asseco InfoMedica/AMMS, pełną obsługę ActiveX, możliwość zainstalowania i użytkowania posiadanego oprogramowania Microsoft Office 2010
(wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji).

3. Zamawiający wymaga w monitorze rozmiaru plamki maksymalnie 0,27mm – Czy Zamawiający dopuści monitor: rozmiar plamki 0,2715mm ?
Odp: Tak, Zamawiający dopuści.

Zapytanie ofertowe P [...].doc

Zestawienie wymagany [...].xls

2019-08-30 13:00 Eliza Kruk Zamawiający informuje, że termin składania ofert został przedłużony do 5 września 2019 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 komputer - stacja robocza zgodnie z załącznikami 16 szt. - (0)
2 monitor zgodnie z załącznikami 16 szt. - (0)
3 klawiatura komputerowa USB zgodnie z załącznikami 16 szt. - (0)
4 mysz komputerowa optyczna USB zgodnie z załącznikami 16 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Termin dostawy - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego; proszę potwierdzić. (0)
4 Gwarancja - gwarancja „door-to-door” na dostarczony sprzęt komputerowy – min. 36 miesięcy na stacje robocze oraz min. 24 miesiące na monitory, klawiatury i myszy komputerowe oraz rękojmia za wady fizyczne i prawne; proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 563