Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-08-2019 08:47:00 |
Składania : | 05-09-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-09-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę zestawów komputerowych dla SPS ZOZ w Lęborku.
Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków zewnętrznych – projekt: „Poprawa dostępności do kompleksowych świadczeń zdrowotnych dlapacjentów ze schorzeniami układu krążenia poprzez rozbudowę, modernizacjęwyposażenie oddziałów: kardiologicznego i rehabilitacji kardiologicznej orazporadni, a także utworzenie zespołu do kinezyterapii w ramach DziałuFizjoterapii w SPSZOZ w Lęborku”.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 4 tygodniod dnia podpisania umowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
- gwarancja „door-to-door” na dostarczony sprzętkomputerowy – min. 36 miesięcy na stacje robocze oraz min. 24 miesiące namonitory, klawiatury i myszy komputerowe oraz rękojmię za wady fizyczne iprawne.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 59 86 35 249 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-09-20 14:50 | Eliza Kruk |
W
wyniku
postępowania
na
zakup
i
dostawę
zestawów
komputerowych
przeprowadzonego
w
trybie
zapytania
ofertowego
wybrano
ofertę
firmy:
iCOD.pl
Sp.
z
o.o.
ul.
Grażyńskiego
51,
43-300
Bielsko-Biała;
wartość
brutto
43
040,16
zł. |
2019-08-30 13:32 | Eliza Kruk |
W
odpowiedzi
na
zadanie
pytania
Zamawiający
informuje: 1. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga od sprzętu gwarancji typu Door-to-Door. Jednocześnie w umowie zostały zawarte wymogi dotyczące czasu naprawy, paragraf 3, punkt 1, podpunkt 4: Czas naprawy gwarancyjnej wynoszący nie więcej niż 2 dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego. W przypadku konieczności zastosowania części zamiennych czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika – pracownika Zamawiającego. Tak krótkie czasy realizacji gwarancji mają się nijak do określonej i wymaganej przez Zamawiającego gwarancji typu Door to door, gdyż są zbyt krótkie do możliwej realizacji. Gwarancja DtD polega na naprawie w serwisie producenta, producent zleca odebranie od klienta uszkodzonego komputera za pośrednictwem firmy spedycyjnej (np. Kurier DHL) po czym naprawia go w swoim serwisie i odsyła. Typowy czas takiej naprawy wynosi do 14 dni. Nie istnieją gwarancje Door to door realizowane w 2 dni, gdyż sam transport od klienta do serwisu oraz po naprawieniu z serwisu do klienta zajmuje ten czas. W związku z powyższym wnosimy o wydłużenie terminów przewidzianych na naprawę by odpowiadały typowi oczekiwanej gwarancji typu door to door. Odp.: Zamawiający zmienia zapisy zawarte w punkcie 3 ppkt 5) zapytania ofertowego oraz w § 3 ust. 1 pkt 4 wzoru umowy na następujące: Czas naprawy gwarancyjnej wynoszący nie więcej niż 14 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez użytkownika - pracownika Zamawiającego. Zamawiający dodaje w § 3 wzoru umowy ust. 4 o treści: Zamawiający ma prawo oddać komputery do naprawy gwarancyjnej bez twardego dysku. Zamawiający ma prawo w czasie trwania gwarancji, bez naruszenia jej warunków, dokonywać modernizacji i rozbudowy sprzętu poprzez wymianę dysków i zwiększanie pamięci. 2. W specyfikacji zapytania ofertowego Zamawiający wymaga komputerów nowych, jednocześnie w opisie przedmiotu zamówienia czytamy: „Windows 10 Professional 64-bit PL (legalność potwierdzona certyfikatem autentyczności dla komputerów zregenerowanych)”, co sugerowałoby komputery używane. Bardzo prosimy o doprecyzowanie tych zapisów. Odp.: W Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno – użytkowych stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego punkt 12 dotyczący stacji roboczych otrzymuje brzmienie: System operacyjny: Windows 10 Professional 64-bit PL (legalność potwierdzona certyfikatem autentyczności) lub równoważny, zapewniający pełną integrację z posiadanymi modułami systemu informatycznego Asseco InfoMedica/AMMS, pełną obsługę ActiveX, możliwość zainstalowania i użytkowania posiadanego oprogramowania Microsoft Office 2010 (wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji). 3. Zamawiający wymaga w monitorze rozmiaru plamki maksymalnie 0,27mm – Czy Zamawiający dopuści monitor: rozmiar plamki 0,2715mm ? Odp: Tak, Zamawiający dopuści. |
2019-08-30 13:00 | Eliza Kruk | Zamawiający informuje, że termin składania ofert został przedłużony do 5 września 2019 r. |
Komunikaty