Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-10-2019 14:30:00 |
Składania : | 24-10-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 24-10-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Miasta Szklarska Poręba informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Przeprowadzenie audytu wewnętrznego o charakterze kontrolnym oraz doradczym w Urzędzie Miasta w Szklarskiej Porębie.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku pn.: "Zaproszenie do złożenia oferty AUDYT 2019"
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podawania przyczyny.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 31 grudnia 2020 r.;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- referencje: proszę o załączenie listów referencyjnych lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.
Składając ofertę Wykonawca:
1. ZOBOWIĄZUJE SIĘ do wykonania przedmiotuzamówienia w okresieod 01.11.2019 do 31.12.2020.
2. OŚWIADCZA, że jako audytor lub podmiot dysponującyaudytorami wykonał i ukończył audyty wewnętrzne w miastach i gminach, na dowód czego w załączeniudo składanej oferty przedkładam dokumenty potwierdzające należyte wykonanieusług.
3. OŚWIADCZA, że cena ofertowa zostaniezamieszczona w umowie na wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. OŚWIADCZA, że zapoznał się z opisemprzedmiotu zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń oraz zdobył konieczneinformacje do prawidłowego przygotowania oferty.
5. OŚWIADCZA, że posiada stosowne uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
6. OŚWIADCZA, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednieuprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 075 75 47 702.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty