Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-11-2019 15:32:00 |
Składania : | 27-11-2019 10:22:30 |
Otwarcia : | 30-11-2019 15:32:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
I.
Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II.
Przedmiot zamówienia:
III. Termin realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2020 r. do 31 grudnia
2020 r.
IV. Miejsce wykonywania usługi:
teren gminy Pruszcz Gdański
V. Kryteria wyboru oferty:
cena – 100%
VI. Sposób
przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez
Platformę Zakupową open NEXUS.
2) Do oferty
cenowej należy złożyć następujące oświadczenia:
·
oświadczenie o dysponowaniu zakładem
leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o
zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r., poz. 24),
3) Oświadczenie
należy złożyć na formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego.
4) do oceny ofert
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu
ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących
elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie
odrzucona jeśli:
- jej treść nie
odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu
ofertowym,
- Dostawca wezwany
przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających
wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób:
Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin
złożenia oferty: 5 dni od daty
umieszczenia na platformie Zakupowej Open Nexus.
IX. Informacje dodatkowe:
1)
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z
Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku
gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w
budżecie Zamawiającego
2) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej,
wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o
terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
3) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla
się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą
spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję
proszę składać przez Platformę Zakupową open NEXUS.
5) Termin płatności faktury - 21 dni od daty
wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez
podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują
Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień
Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)
XII. Osoby upoważnione do
udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Agnieszka Laskowska,
tel. 58 692 94 57.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą
platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel.
61 6791900.
2019-11-27 10:22 | Agnieszka Laskowska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W wystawionym postępowaniu brak oświadczenia w formie załącznika |
Komunikaty