Postępowanie:73/2019/RK „Ustalenie przyczyn pękania ścian jednej klatki schodowej w budynku przy ul. Kołłątaja 4 w Świnoujściu i wykonanie wzmocnień konstrukcyjnych zabezpieczających przed powstawaniem dalszych uszkodzeń”
W związku z faktem, iż w budynku
Administracyjno-garażowym Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. Kołłątaja 4 w
Świnoujściu pojawiły się spękania na ścianach jednej z klatek schodowych, należy
wykonać niżej określone prace budowlane i opracować związaną z tym zakresem
dokumentację, wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i zgód na wykonanie robót.
Dokumentacja winna zawierać m.in. część fotograficzną, dokumentującą stan
istniejący, opis przyczyny powstawania spękań ścian klatki schodowej i opis sposobu
wykonania prac budowlanych, niezbędnych do wykonania skutecznego zabezpieczenia
przed dalszym postępem degradacji murów.
W ramach realizacji zadania, należy
przeprowadzić, co najmniej:
a)skucie
posadzki i demontaż nawierzchni z kostki brukowej wzdłuż popękanych ścian i wykonanie
odkrywek fundamentów w tym obszarze,
b)wykonanie
badań geologicznych gruntu, jeżeli okaże się to niezbędne,
c)przygotowanie
dokumentacji fotograficznej z wykonanych prac w punktach a) i b),
d)przygotowanie
dokumentacji budowlanej w zakresie niezbędnym do uzyskania zgód i pozwoleń
administracyjnych dla realizacji robót budowlanych polegających na odtworzeniu
nośności i naprawie istniejących fundamentów w rejonie odkrywek wg technologii
uzgodnionej z Zamawiającym,
e)Wykonanie
robót budowlanych i dokumentacji powykonawczej z wykonanych robót.
f)Odtworzenie
rozebranych nawierzchni.
Całość zgodnie z
przedmiarem stanowiącym załączniki nr 1, 2 ,3 do siwz (1, 2, 3 do umowy)
Wszystkie materiały podstawowe i
pomocnicze niezbędne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca po uzyskaniu zgody
Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do oddania do
zagospodarowania lub/i unieszkodliwienia powstałych odpadów. (dotyczy prac odkrywkowych)
Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o
odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z póżn. zm.). Do
dokumentów odbiorowych Wykonawca złoży oświadczenie o zagospodarowaniu odpadów
oraz kartę odpadu. (dotyczy prac odkrywkowych)
Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić niezwłocznie
Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w
trakcie prowadzenia prac.
Koszty
powyższych prac należy ująć w cenie ofertowej.
W przypadku uszkodzenia
lub zniszczenia obiektów budowlanych w toku realizacji inwestycji Wykonawca
zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego.
Uwaga
W celu dokonania prawidłowej
wyceny Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie w celu
zapoznania się z terenem budowy oraz istniejącymi obiektami.
Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca.
Sposób składania ofert - oferty wraz z załącznikami należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. . Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawyz dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986z późn. zm.).
W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą Platformy zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 22/101 02 02.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Ogłoszenie.pdf
pdf
2818.45
2019-12-09 12:21:00
Postępowanie
siwz-publikacja.pdf
pdf
617.78
2019-12-09 12:21:00
Postępowanie
budynek.pdf
pdf
1797.47
2019-12-09 12:21:00
Postępowanie
formularz ofertowy edytowalny.docx
docx
85.54
2019-12-09 12:26:54
Publiczna wiadomość
Informacja.pdf
pdf
293.13
2019-12-13 13:55:26
Publiczna wiadomość
Modyfikacja treści siwz oraz ogłoszenia.pdf
pdf
717.91
2019-12-13 13:56:21
Publiczna wiadomość
Informacja Modyfikacja.pdf
pdf
299.04
2019-12-13 14:20:43
Publiczna wiadomość
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf
pdf
310.1
2019-12-24 13:51:30
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf
pdf
298.86
2019-12-27 11:05:49
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty