Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego w Świebodzinie - pakiet VI - owoce świeże

Anna Stefura-Jacuńska
Gmina Świebodzin Oddział: Szkoła Podstawowa nr 6
Termin:
Zamieszczenia : 11-12-2019 09:15:26
Składania : 20-12-2019 10:00:00
Otwarcia : 20-12-2019 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

                                                                                                                                  Świebodzin  dnia 2019.12.11

                                                                  ZAPROSZENIE

Gmina Świebodzin ul. Rynkowa 2 Szkoła Podstawowa nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego
os. Łużyckie 28 66-200  Świebodzin, tel. 68 475 22 75,
zaprasza do złożenia oferty cenowej na postępowanie  o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest :                                                                         

Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 6  im. Kornela Makuszyńskiego w Świebodzinie

I. Opis przedmiotu zamówienia: artykuły żywnościowe z podziałem na pakiety:

Pakiet I  nabiał i przetwory mleczarskie CPV 15.50.00.00-3

Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu.

Pakiet II  artykuły ogólnospożywcze CPV 15.00.00.00-8

Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw dwa razy w tygodniu.     

Pakiet III warzywa i ziemniaki CPV 15.30.00.00-1

Dostawa warzyw i ziemniaków odbywać się będzie raz w tygodniu. Towar musi być dostarczony następnego dnia od złożenia zamówienia do godziny 8.30

Pakiet IV mięso wieprzowe świeże i produkty mięsno-wędliniarskie CPV 15.10.00.00-9

Dostawa mięsa i przetworów odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do czwartku. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw cztery razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 8.00

Pakiet V drób świeży i produkty drobiowe CPV 15.11.2000-6

Dostawa drobiu odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 8.00 w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia po złożeniu zamówienia.

Pakiet VI owoce świeże PCV  15.30.00.00-1

Dostawa owoców odbywać się będzie dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia. Towar musi być dostarczony następnego dnia po złożonym zamówieniu w godzinach od 9:00 do 11:00.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jeden lub więcej pakietów. Wykonawca może złożyć ofertę na każdy z pakietów, jednakże w obrębie danego pakietu może złożyć tylko 1 ofertę.  Każdy
z pakietów traktowany jest oddzielnie i podlegał będzie odrębnej ocenie. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza w obrębie danego pakietu. Towar, o którym mowa  powinien odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym i sanitarnym.

1.    Dowóz artykułów żywnościowych odbywać się będzie transportem wykonawcy,  na jego koszt   
i ryzyko do siedziby (magazynu) Zamawiającego.

2.    Wskazane w załącznikach  do formularza ofertowego ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia     takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych          
w załącznikach do Formularza ofertowego.

3.    Wartość zamówienia należy ustalić podając ceny jednostkowe na każdy asortyment
wyszczególniony w zadaniu oraz cenę ryczałtową na całe zadanie. Cena podana        w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT . Podana cena jest obowiązująca           w całym okresie trwania umowy. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym
cena wykonania netto zł (słownie: ...... zł.) + podatek VAT ( ....%) zł. = cena brutto zł (słownie: ...... zł.).

II.    Opis warunków udziału w postępowaniu

 

   W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1.       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.       Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.

5.       Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia     systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego   HACCP  (dotyczy tylko tych oferentów, którzy składają ofertę na dostawę mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich).

III. Sposób i termin składania ofert

1.       Oferty wg załączonego wzoru należy składać w terminie do dnia 20.12.2019 do godz. 10.00 poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.

2.       Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

3.       Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną                      do reprezentowania firmy na zewnątrz.

4.       Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy , którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom przestawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym .

5.       Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.

6.       Rozpatrzenie ofert nastąpi 20.12.2019 po godzinie 12.00.

 

IV. Termin wykonania zamówienia:

            Od dnia 02 stycznia 2020 r. do 30 czerwca 2020 r.

V. Kryteria oceny ofert.

            Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie 100% ceny netto.

VI. Inne wymagania i warunki:

1.       Po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty jako najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca dostarczy niezwłocznie do siedziby Zamawiającego:

a.       Kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

2.       Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Ślęzak Małgorzata tel. 68 475 09 91

Do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy zgodnie z załącznikiem do Zarządzenia nr 678/B/2017 Burmistrza Świebodzina z dnia 27.02.2017 roku.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
pakiet VI owoce świeże styczeń - czerwiec 2020.doc doc 60.5 2019-12-11 09:16:56 Postępowanie
wzór umowy styczeń - czerwiec 2020.docx docx 24.73 2019-12-11 09:16:56 Postępowanie
wzór zaproszenia styczeń - czerwiec 2020.doc doc 59.5 2019-12-11 09:16:56 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pakiet VI - owoce świeże - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 689