Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2019 09:15:26 |
Składania : | 20-12-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2019 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Świebodzin
dnia 2019.12.11
ZAPROSZENIE
Gmina
Świebodzin ul. Rynkowa 2 Szkoła Podstawowa nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego
os. Łużyckie 28 66-200 Świebodzin, tel.
68 475 22 75,
zaprasza do złożenia oferty cenowej na postępowanie o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem
jest :
Sprzedaż i dostawa artykułów
żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego w Świebodzinie
I. Opis przedmiotu zamówienia: artykuły
żywnościowe z podziałem na pakiety:
Pakiet
I nabiał i przetwory mleczarskie CPV 15.50.00.00-3
Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności
od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego
zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu.
Pakiet
II artykuły ogólnospożywcze CPV
15.00.00.00-8
Dostawa artykułów spożywczych
odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być
dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia
częstotliwość dostaw dwa razy w tygodniu.
Pakiet III warzywa i
ziemniaki CPV 15.30.00.00-1
Dostawa warzyw i ziemniaków odbywać
się będzie raz w tygodniu. Towar musi być dostarczony następnego dnia od
złożenia zamówienia do godziny 8.30
Pakiet
IV mięso wieprzowe świeże i produkty mięsno-wędliniarskie CPV 15.10.00.00-9
Dostawa mięsa i przetworów odbywać
się będzie codziennie od poniedziałku do czwartku. Towar musi być dostarczony
następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw
cztery razy w tygodniu w godzinach od 7.00
do 8.00
Pakiet
V drób świeży i produkty drobiowe CPV 15.11.2000-6
Dostawa drobiu odbywać się będzie
codziennie od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 8.00 w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być
dostarczony następnego dnia po złożeniu zamówienia.
Pakiet
VI owoce świeże PCV 15.30.00.00-1
Dostawa owoców odbywać się będzie
dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia. Towar musi być dostarczony następnego
dnia po złożonym zamówieniu w godzinach od 9:00
do 11:00.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jeden lub więcej pakietów. Wykonawca
może złożyć ofertę na każdy z pakietów, jednakże w obrębie danego pakietu może
złożyć tylko 1 ofertę. Każdy
z pakietów traktowany jest oddzielnie i podlegał będzie odrębnej ocenie.
Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza w obrębie danego pakietu. Towar, o
którym mowa powinien odpowiadać
obowiązującym normom technicznym, smakowym i sanitarnym.
1. Dowóz artykułów żywnościowych
odbywać się będzie transportem wykonawcy,
na jego koszt
i ryzyko do siedziby (magazynu) Zamawiającego.
2. Wskazane w
załącznikach do formularza ofertowego
ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec
zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Wykonawcy, z
którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o
realizację dostawy w wielkościach podanych
w załącznikach do Formularza ofertowego.
3.
Wartość
zamówienia należy ustalić podając ceny jednostkowe na każdy asortyment
wyszczególniony w zadaniu oraz cenę ryczałtową na całe zadanie. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie
koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z podatkiem od towarów i usług
VAT . Podana cena jest obowiązująca
w całym okresie trwania umowy. Cena
powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym
cena
wykonania netto zł (słownie: ...... zł.) + podatek VAT ( ....%) zł. = cena
brutto zł
(słownie: ...... zł.).
II. Opis
warunków udziału w postępowaniu
W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Akceptują warunki zawarte w
niniejszej specyfikacji.
5.
Na
żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat
wdrożenia systemu bezpieczeństwa
żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP
(dotyczy tylko tych oferentów, którzy składają ofertę na dostawę mięsa,
drobiu i wyrobów wędliniarskich).
III.
Sposób i termin składania ofert
1.
Oferty
wg załączonego wzoru należy składać w terminie do dnia 20.12.2019 do godz. 10.00 poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
2.
Oferty
złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
3.
Oferta
musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy
na zewnątrz.
4.
Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy , którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom przestawionym w zapytaniu
ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria
wyboru określone w zapytaniu ofertowym .
5.
Zamawiający
powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
6.
Rozpatrzenie ofert nastąpi 20.12.2019 po
godzinie 12.00.
IV.
Termin wykonania zamówienia:
Od
dnia 02 stycznia 2020 r. do 30 czerwca 2020 r.
V.
Kryteria oceny ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty
nastąpi na podstawie 100% ceny netto.
VI.
Inne wymagania i warunki:
1.
Po
otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty jako najkorzystniejszej, wybrany
Wykonawca dostarczy niezwłocznie do siedziby Zamawiającego:
a.
Kserokopię
aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo kserokopię aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.
Osoba
uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Ślęzak Małgorzata tel. 68 475 09 91
Do
niniejszego zamówienia stosuje się przepisy zgodnie z załącznikiem do
Zarządzenia nr 678/B/2017 Burmistrza Świebodzina z dnia 27.02.2017 roku.
Komunikaty