Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-12-2019 08:38:33 |
Składania : | 18-12-2019 09:01:58 |
Otwarcia : | 31-12-2019 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OPIS PRZEDMIOTU zlokalizowanych przy świetlicach Gminy Pruszcz Gdański, I. Zamawiający: 1) Odbiór, transport i zrzut nieczystości ciekłych z 8 2) Orientacyjna ilość wywożonych 3) Orientacyjna liczba kursów w 4) Częstotliwość i miejsca odbioru Lp. Adres Częstotliwość Orientacyjna 1 Bogatka - świetlica 1 raz na 2 m-ce 6 2 Lędowo, ul. Szkolna 5 - świetlica 1 raz na m-c 12 3 Rokitnica, ul. Bałtycka - świetlica 4 razy w m-cu 48 4 Wiślina, ul. Słoneczna 4 - świetlica 1 raz w m-cu 12 5 Żuławka, ul. Myśliwska - świetlica 1 raz na 2 m-ce 6 6 Mokry Dwór 5C - świetlica 1 raz na 2-m-ce 6 7 Roszkowo - świetlica 1 raz na m-c 12 8 Świńcz - świetlica 1 raz na 2 m-ce 6 Razem 108 5) Wykonawca zabezpiecza we własnym 6) Termin III. Wymagania: 1) IV. Termin Cena obejmuje 2) do oceny ofert Termin złożenia
ZAMÓWIENIA
Odbiór nieczystości ciekłych z szamb
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
świetlic położonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański.
nieczystości w miesiącu wynosi 68 m3.
miesiącu wynosi 9.
nieczystości zostały przedstawione w tabeli poniżej:
posesji
wywozu
ilość kursów w roku
zakresie i na własny koszt zrzut nieczystości ciekłych w punkcie zlewnym,
płatności faktury - 21 dni od daty wpływu.
Wykonawca
musi posiadać zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport
nieczystości ciekłych wydane przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański
realizacji zamówienia: od 2.01.2020 roku do 31.12.2020r.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
wszystkie opłaty, koszty oraz podatki niezbędne do poniesienia w celu
należytego wykonania zamówienia.
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus,
Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawców o udzielenie
wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym
zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open
Nexus,
oferty: 5 dni roboczych od ukazania się
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza
wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie
poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia
negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia
umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać
przez Platformę Zakupową Open Nexus.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z
2017r., poz. 1579 ze zm.).
XI. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Katarzyna Kwiatek tel. 58 692 94 56.
XII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą Platformy Zakupowej
Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 679
19 00.
2019-12-18 09:01 | Katarzyna Kwiatek | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: wpisano zbyt długi termin przyjmowania ofert |
Komunikaty