Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-12-2019 12:24:26 |
Składania : | 31-12-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na Dostawę wraz z montażem klimatyzatorów HISENSE
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Warunki zakupu
- Termin realizacji zamówienia 10 dni roboczych od dnia wyboru ofert
- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym
koszt transportu /przesyłki leżą po stronie
wykonawcy
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni
od dostarczenia towaru wraz z fakturą
pod wskazany przez
zamawiającego adres.
- Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na Stronie https://platformazakupowa.pl.
- W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem
zamieszczonym na platformie zakupowej
zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
dostawcy/wykonawcy
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania
zamówienia
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty
(terminowość dostaw, zgodność faktury
z zamówieniem itp.)
nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww.
Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i
zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe
warunki -nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych
dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę
Vat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 444, osoba kontaktowa Emilia Czekała
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty