Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.18.2019 Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.)

Termin:
Zamieszczenia : 31-12-2019 12:22:52
Składania : 07-01-2020 13:00:00
Otwarcia : 07-01-2020 13:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu ZAMAWIAJĄCEGO - Gminy Nowa Słupia, informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na „Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.).”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

Warunki udziału:

1. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.

2. Inne warunki udziału w postępowaniu:

Kabina musi być wyposażona w:

1)      Szczelny zbiornik na fekalia z wentylacją,

2)      Deskę sedesową,

3)      Pisuar połączony ze zbiornikiem fekalnym,

4)      Wentylację o obiegu grawitacyjnym,

5)      Podłogę zmywalną, antypoślizgową,

6)      Papiernik,

7)      Zamek wewnętrzny.

Kabina powinna być serwisowana minimum jeden raz w tygodniu, a serwis powinien polegać na:

1)      Opróżnianiu i odkażaniu zbiornika fekalnego,

2)      Umyciu i odkażeniu kabiny środkami dezynfekującymi,

3)      Uzupełnieniu papieru toaletowego,

4)       Dokonywaniu napraw drobnych uszkodzeń.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w wybranej formie:

  • za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej,
  • lub w formie papierowej przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia,

wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 07.01.2020 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 07.01.2020 r. o godz. 13.10.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero
w takiej formie przesłany.

Osoba do kontaktu: Justyna Górecka - /41/ 363-03-72.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 579.09 2019-12-31 12:36:06 Postępowanie
treść oferty.doc doc 45.5 2019-12-31 12:38:39 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2019-12-31 12:41:19 Kryterium
Projekt umowy.pdf pdf 286.15 2019-12-31 12:39:32 Kryterium
zawiadomienie_wybor_oferty_8.01.2020.pdf pdf 158.49 2020-01-08 09:48:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-08 09:48 Justyna Górecka Zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: ,,Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.)''. W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

zawiadomienie_wybor_ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajem i serwis kabin sanitarnych Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.) 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego formularza treści oferty - załącznik nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Projekt umowy.pdf

(0)
4 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli informacyjne RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 542