Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rozeznanie rynku z opcją zawarcia umowy i zaproszeniem do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług w zakresie wykonywania dokumentacji technicznych – inwentaryzacji lokali mieszkalnych/użytkowych i/lub budynków.

Natalia Żadziłko
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 21-01-2020 14:41:00
Składania : 31-01-2020 10:00:00
Otwarcia : 31-01-2020 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145)

 

Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.

 

Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.


Przedmiot rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy

1.      Przedmiotem Rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usług w zakresie wykonywania dokumentacji technicznych – inwentaryzacji, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz aktualną wiedzą techniczną, lokali mieszkalnych i użytkowych z piwnicami i pomieszczeniami przynależnymi wraz rozliczeniem udziałów przypadających poszczególnym lokalom w częściach wspólnych budynków.

2.     Obiekty, których dotyczy zamówienie – budynki, w których zamawiającemu przysługuje własność wyodrębnionych lub niewyodrębnionych lokali.

3.   Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia może być ograniczony do pojedynczych lokali w danym budynku, względnie do rozliczenia udziałów w budynku w oparciu o zainwentaryzowane powierzchnie wszystkich lokali ustalone bezpośrednio lub w oparciu o dokumentację udostępnioną przez Zamawiającego.

4.      Okres trwania umowy – 12 miesięcy od daty jej zawarcia.

5.      Uszczegółowiony zakres prac:

- wykonanie obmiarów lokali wyodrębnionych oraz niewyodrębnionych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz częściami wspólnymi, w myśl ustawy o własności lokali, wg obowiązujących norm,

- ustalenie właścicieli lokali oraz, w przypadku najemców lokali – użytkowników faktycznie korzystających z pomieszczeń takich jak: komórki, spiżarnie, WC, garaże itp.

- wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich pomieszczeń oraz części wspólnych budynków w formacie JPG, opisującej stan lokali i części wspólnych z dnia wykonania usługi,

- wykonanie rysunków/rzutów poszczególnych kondygnacji z wyszczególnieniem lokali oraz części do nich przynależnych.

6. Inwentaryzacja powinna być wykonana przy zastosowaniu odpowiedniej normy przewidzianej dla konkretnej kategorii obiektu budowlanego, z uwzględnieniem takich parametrów jak wiek budynku.

7. Zamawiający nie gwarantuje dostępności projektu budowlanego dla obiektów wskazanych do inwentaryzacji oraz innych dokumentów o podobnym charakterze, zobowiązuje się jednak do udostępnienia wszystkich materiałów mogących służyć polepszeniu jakości wykonanych usług, które będą w jego posiadaniu.

8. Zadania winny by realizowane w godzinach umożliwiających wykonania inwentaryzacji w budynkach o niejednolitej strukturze własnościowej.

9. Usługa inwentaryzacji danego budynku/budynków powinna być wykonana w terminie  30 dni od dnia jej zlecenia przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub pisemnego powiadomienia. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych usług powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.

10. Istotne dla stron postanowienia zostaną wprowadzone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do niniejszego rozeznania rynku.

11. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

12. Zamawiający zastrzega prawo do:

a)      swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów rozeznania rynku lub uznania, że rozeznanie nie dało rezultatu,

b)     żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie rozeznania rynku,

c)      zamknięcia rozeznania rynku bez dokonywania wyboru oferty,

d)     wyłącznej interpretacji zapisów niniejszego rozeznania rynku.

 

 

Przygotowanie oferty


1.      Niniejsze rozeznanie rynku prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).

2.      Formularz Ofertowy w wersji edytowalnej Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

3.      Oferta musi zawierać wypełnione następujące dokumenty, stanowiące załączniki do rozeznania rynku opublikowanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej:

a.       Regulamin (załącznik nr 1),

b.      Formularz ofertowy (załącznik nr 2),

c.       Oświadczenie RODO (załącznik nr 3)

d.      Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4)

4.      Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.

5.      Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.

6.      Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu. 

7.      Termin składania ofert upływa 31 stycznia 2020 r. o godz. 10.00.

8.      Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług.

9.      Wyliczenie poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.

10.   Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być parafowane lub podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego imieniu.

11.   Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

12.   Kryterium wyboru – 100 % cena.

13.   Nie dopuszcza się ofert wariantowych.

14.   Zapisy umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 798-619-484

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załacznik nr 3 -oświadczenie RODO.docx docx 20.03 2020-01-21 14:49:29 Postępowanie
Załącznik nr 1- Regulamin.docx docx 14.6 2020-01-21 14:49:29 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy.docx docx 12.96 2020-01-21 14:49:29 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenia.docx docx 14.05 2020-01-21 14:49:29 Postępowanie
Załącznik nr 5 - wzór ramowy umowy.docx docx 19.75 2020-01-21 14:49:29 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja techniczna - inwentaryzacja lokalu Inwentaryzacja jednego lokalu mieszkalnego/użytkowego wraz z pomieszczeniem/pomieszczeniami przynależnymi 1 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1145