Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-01-2020 10:54:00 |
Składania : | 30-01-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-01-2020 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU NA WYŁONIENIE WYKONAWCY
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, ogłasza postępowanie na wyłonienie Dostawcy rolek do transportu fortepianu.
1) Specyfikacja przedmiotu:
a) każdy wózek pod nogę fortepianu powinien posiadać 4 pary obrotowych, podwójnych kółek
b) w każdym wózku na jednym kole zamocowany powinien być hamulec umożliwiający zablokowanie instrumentu w danym położeniu.
c) wyłożone miękkim filcem
d) kolor czarny
e) kółka powinny posiadać bieżnik wysokiej jakości zabezpieczający parkiet przed zarysowaniem
f) w skład jednego kompletu wchodzą 3 wózki
g) udźwig 300 kg/szt.
h) Fortepian stojący na rolkach nie powinien zwiększyć swojej wysokości o więcej niż o 2 cm
i) gwarancja 24 miesiące
2) Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty złożenia zamówienia
3) Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Ofertę należy złożyć do dnia 30.01.2020 r. do godz. 10:00 za pomocą platformy zakupowej OpenNexus
4) Zamawiający dokona wyboru oferty z najkorzystniejszą ceną za realizację całego zamówienia.
5) Termin składania ofert: do dnia 30.01.2020 r. do godziny 10:00
6) Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia zakupu.
7) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za przedmiot zamówienia, w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Dostawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub całości bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub
osoba do kontaktu: Marek Gumienny nr tel. 71 31 00 565, mail: marek.gumienny@amkl.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty