Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-01-2020 11:44:00 |
Składania : | 31-01-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 31-01-2020 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica sp. z o.o. zapraszam Państwa do składania ofert w postępowaniu
na dostawy paliwa w formie sprzedażny bezgotówkowej w okresie od od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 roku.
Zamawiający
otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe w ilości 2 (słownie – dwóch) sztuk,
przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego
samochodu) uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju
Za wydanie
pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu. Wykonawca nie pobiera żadnych
opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty
samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany
będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie
karty nie może przekroczyć 10,00 zł netto za 1 (słownie – jedną) kartę. Koszty
związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi
Wykonawca.
Ważność
kart przez 24 miesiące;
Warunki zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu zawarto w Zaproszeniu do złożenia oferty stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Postępowanie będzie prowadzone poprzez platformę zakupową Open Nexus https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.22 419 72 53
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty