Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Policji w Katowicach”.

Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2020 15:16:00
Składania : 21-02-2020 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zakres prac obejmuje opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843), w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zadania polegającego na zastosowaniu układów paneli fotowoltaicznych na dachach poszczególnych obiektów Szkoły Policji w Katowicach. Wykonawca winien zaproponować obiekty na których zamontowanie instalacji byłoby najbardziej optymalne. Energia elektryczna będzie produkowana na potrzeby własne. Nadwyżki energii elektrycznej nie będą sprzedawane do sieci. Układ powinien posiadać funkcję automatycznego wyłączenia części modułów instalacji w momentach braku możliwości wykorzystania produkowanych nadwyżek energii. Elementy składowe układów paneli fotowoltaicznych powinny m.in. zawierać: moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne, inwertery (falowniki), licznik energii wyprodukowanej w instalacji, konstrukcję wsporczą pod PV (system montażowy), okablowanie, konektory. Instalację przewiduje się odpowiednio rozdzielić i wpiąć do poszczególnych rozdzielnic:

-        instalacja 1 – 35 kW – wpięta do Stacji K1111 sekcja I,

-        instalacja 2 – 100 kW – wpięta do Stacji K1111 sekcja II,

-        instalacja 3 – 25 kW – wpięta do Stacji nr 411 przyłącze nr 1.

 

Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać m.in. poniższe elementy:

1.      Charakterystyczne parametry określające przedmiot zamówienia.

2.      Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Właściwości funkcjonalno–użytkowe.

4.      Przygotowanie dokumentacji.

5.      Przygotowanie terenu budowy, prowadzenie budowy.

6.      Moduły fotowoltaiczne.

7.      Inwertery.

8.      Konstrukcje wsporcze.

9.      Rozdzielnice DC.

10.  Rozdzielnice pośredniczące AC.

11.  Okablowanie strony DC.

12.  Okablowanie strony AC.

13.  Komunikacja, monitoring, sterowanie.

14.  Pomiary energii wytworzonej.

15.  Elektroenergetyczna Automatyka Zabezpieczeniowa (EAZ).

16.  Ochrona przeciwporażeniowa, odgromowa, przepięciowa.

17.  Zagospodarowanie terenu.

            18.  Wymagania odbioru prac.

W Programie Funkcjonalno-Użytkowym zakazuje się wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku konieczności użycia w dokumentacji dla określenia materiałów lub urządzeń znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis kryteriów, na podstawie których będzie można dokonać oceny, że inne dopuszczone w ich miejsce materiały lub urządzenia będą mogły być uznane za równoważne.

UWAGA.

Zamawiający wyznacza obowiązkowe spotkanie, które odbędzie się w dniu
20 lutego 2020 r. o godzinie 1200, na którym udzieli odpowiedzi i wyjaśnienia
na ewentualne pytania Wykonawców.

 

Wykonawca zobowiązany jest wykonać Program Funkcjonalno-Użytkowy w postaci drukowanej w ilości 3 egz. oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD w wersji edytowalnej i przekonwertowanej do formatu pdf.

 

Płatność wynagrodzenia za usługę o której mowa nastąpi w dwóch częściach:

        1.       80% po przekazaniu i zaakceptowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego;

       2.      20% po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach, którego wyłoniony zostanie                    wykonawca zadania.

 

Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są podkom. Ryszard Białas ekspert Wydziału Zaopatrzenia tel. 32 6069 464 oraz Pani Iwona Stępień inspektor Wydziału Zaopatrzenia tel. 32 6069 365 w dni robocze
w godzinach 700 – 1400.

 

Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie usługi tj. opracowania w ostatnich 4 latach minimum 3 Programów Funkcjonalno-Użytkowych dotyczących instalacji fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej minimum 50kWp każdy.

Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę wykazu wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których postepowania te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te postepowania zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonane zostało opracowanie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz powinien zostać załączony do oferty.

UWAGA:

Brak udziału w obowiązkowym spotkaniu lub brak potwierdzenia udokumentowania warunku dotyczącego doświadczenia skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

Termin realizacji do 14 dni od dnia podpisania umowy.

Zamawiający dołącza wzór umowy, którą zamierza zawrzeć z Wykonawcą. Oferent składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. Jeżeli realizowane zamówienie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zamówienia przez wskazanego wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów wykonawcę, który usługi nie zrealizował. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa - opracowanie PUF-wg.doc doc 105 2020-02-14 15:16:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w.g opisu oraz umowy 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 801