Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-03-2020 13:56:00 |
Składania : | 12-03-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-03-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Zmawiający
Gmina Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki zaprasza do składania ofert:
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podłogi w sali wiejskiej o pow. ok 130 m2 w m. Słupice.
Zakres prac:
1) Demontaż istniejącej podłogi z desek;
2) Wylewka warstwy betonu o grubości ok. 10 cm - wystarczy klasy C 8/10 (B10);
3) Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z papy lub folii układanej na zakład szerokości min. 15 cm i wywiniętej na ściany;
4) Ułożenie izolacji cieplnej z twardego styropianu, polistyrenu ekstrudowanego (XPS) lub specjalnej wełny mineralnej - najlepiej nie mniej niż 10 cm;
5) Ułożenie warstwy folii;
6) Wylewka podłogowa o grubości co najmniej 4-5 cm, najlepiej zbrojoną siatką stalową
7) Ułożenie płytek, cokołów wraz z fugowaniem i impregnacją płytek antypoślizgowych gresowych przeznaczonych do miejsc publicznych o wym. 40x40 lub 60x60 (płytki własnością Zamawiającego).
UWAGA!!!!
Podane wymiary są szacunkowe. Dla potrzeb przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z postępowania do sprawdzenia warunków ewentualnej realizacji zadania: poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko, wizji lokalnej w terenie, po uzgodnieniu terminu jej odbycia.
3. Termin wykonania zamówienia, warunki płatności, rozliczenia.
1) Zamówienia realizowane przez Zamawiającego za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl to znaczy, że nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy.
2) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a oferowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
4) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej 30 dni od zakończenia postępowania.
5) Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 14 dni od daty spisania pozytywnego protokołu odbioru usługi oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
10) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 30.08.2020r.
11) Osoba do kontaktu: Aneta Tyniec tel. 74 66 33 413
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 74 66 33 413
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty