Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz środków czyszczących do pojazdów i sprzętu

Termin:
Zamieszczenia : 07-04-2020 09:25:00
Składania : 21-04-2020 13:25:21
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


WARUNKI

1.       Zamawiający:

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

82-300 Elbląg

ul. Kwiatkowskiego 15

Tel. 261 313 015

Fax;261 313 303

Poczta elektroniczna 21wog@ron.mil.pl

Godziny pracy:

poniedziałek – czwartek: 700-1530

piątek: 700-1300

2.       Wybrany Wykonawca zobligowany jest do zapakowania asortymentu w osobne opisane paczki zgodnie ze złożonymi zamówieniami do poszczególnych miejsc dostaw na własny koszt.

3.       Wybrany Wykonawca zobligowany jest do wystawienia osobnych faktur dla części 1 i 2, zgodnych z zamówieniem.

4.       Przedmiot zamówienia:

      Różne preparaty chemiczne oraz środki czyszczące do pojazdów i sprzętu.
a) część 1:

- formularz ofertowy dla cz.1 - załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu

- miejsca dostaw asortymentu dla cz. 1- załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu .

a) część 2:

- formularz ofertowy dla cz.2 - załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu .

- miejsca dostaw asortymentu dla cz. 2- załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu .

5. Termin realizacji zamówienia 10 roboczych dni od daty złożenia zamówienia

6. Warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury.

7. Okres gwarancji: zgodnie z ustaleniami producenta nie krócej niż 24 miesiące.

8. Wymagania dodatkowe:

a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej,

b)     Zamawiający dopuszcza składanie oddzielnych ofert na poszczególne części zamówienia lub złożenie oferty tylko na jedną część zamówienia.

c) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części zamówienia, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,

d)  w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,

e) Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.


KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl ,

2.     Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.p ,

3.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO
w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę „Baterii i akumulatorów" 

4.     Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,

5.     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego,

6.     Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez

7.     21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3,

8.     W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

9.     Posiada Pani/Pan:

1)     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

2)     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,

3)     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,

4)     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

10.  Nie przysługuje Pani/Panu:

1)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,

3)     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 4 miejsce dostawy asortymentu część 2 K-01.docx docx 17.95 2020-04-07 09:25:00 Postępowanie
Zał. nr 3 miejsce dostawy asortymentu część 1 K-05, K-10.docx docx 14.77 2020-04-08 13:05:26 Postępowanie
Zał. nr 1 formularz ofertowy część K-05,K-10.docx docx 23.68 2020-04-07 09:25:00 Przedmiot zamówienia
Zał. nr 2 formularz ofertowy część 2 K-01.docx docx 27.73 2020-04-07 09:25:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2020-04-21 13:25 Adrianna Kaczor Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Dzień dobry,
w związku z wyrażeniem zgody na zaoferowanie produktów równoważnych i braku możliwości wskazania w formularzu ofertowym zamiennika (producent, typ/marka), zapytanie ofertowe zostaje unieważnione.
Dodatkowo informuję, iż zostanie wystawione ponownie zapytanie ofertowe na dany asortyment z możliwością wskazania równoważnych produktów.
2020-04-09 12:11 Adrianna Kaczor Dzień dobry,
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Preparaty chemiczne do sprzętu dla części 1 zamówienia zał. nr 1-formularz ofertowy dla części 1 zamówienia (K-05,K-10)

Zał. nr 1 formularz [...].docx

1 szt. - (0)
2 Preparaty chemiczne do sprzętu dla części 2 zamówienia zał. nr 2- formularz ofertowy dla części 2 zamówienia (K-05,K-10)

Zał. nr 2 formularz [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dostawa - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 639