Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-04-2020 12:23:00 |
Składania : | 22-04-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-04-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku, zaprasza do złożenia oferty cenowej na sukcesywną dostawę artykułów papierniczych do Magazynu Techniczno-Medycznego Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta nie obejmująca całego asortymentu nie będzie podlegała ocenie.
1. Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca zaoferował asortyment marki / producenta wskazanego w poszczególnych pozycjach arkusza asortymentowo-cenowego (jeśli jest wskazany).
2. Warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do ZO.
3. Kryterium wyboru ofert: Cena 100%. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
4. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Termin dostaw jednostkowych: do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, w sobotę, bądź poza godzinami pracy Magazynu Techniczno-Medycznego dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Termin płatności: 60 dni od daty dostarczenia faktury.
6. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OpenNexus lub przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanego dokumentu na adres e-mail: zampub@szpital-lebork.com.pl.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel (59) 86 35 249 w godz. 7:25 – 15:00, od poniedziałku do piątku w dni robocze; Do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego upoważnieni są: Eliza Kruk, Leszek Kaiser, Anna Betcher
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty