Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ RĘKAWIC NITRYLOWYCH DLA OSP

Iwona Skórzewska
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: BSW
Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2020 11:40:00
Składania : 11-05-2020 11:00:00
Otwarcia : 11-05-2020 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020


Szanowni Państwo,

W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę rękawiczek nitrylowych zgodnie z poniższą specyfikacją:

SPECYFIKACJA:

Parametry techniczne kombinezonów jednorazowych:

      ·         diagnostyczne, ochronne, niejałowe

      ·         nitryl

      ·         bezpudrowe

      ·         równomiernie rolowany brzeg

      ·         Kształt  uniwersalny, pasujące na lewą i prawą dłoń

      ·         M (7-8); L (8-9); XL (9-10)

 

W pierwszym etapie planowany jest zakup łącznie 212 800 sztuk rękawic nitrylowych, które należy dostarczyć do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole:

L.p.

Nazwa jednostki

Ilość rękawic nitrylowych

Łącznie       w tym:

Rozmiar M

Rozmiar L

Rozmiar XL

1

Województwo Opolskie i placówki jemu podległe tj. OSP Województwa Opolskiego

212 800

53 200

106 400

53 200

 

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ilość rękawic nitrylowych, w takim przypadku zamawiający mogą podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.

Dane osób do kontaktu oraz adres, podane zostały w tabeli poniżej.

TABELA – adresy i osoby do kontaktu

L.p.

Nazwa jednostki

Dane do faktury

Osoba do kontaktu (e-mail, telefon)

1

Województwo Opolskie i placówki jemu podległe tj. OSP Województwa Opolskiego

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole,

NIP: 754 307 75 65

z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego”

Iwona Skórzewska

i.skorzewska@opolskie.pl

tel. 77 5416 535 

Katarzyna Ślęzak-Nowacka

k.slezak-nowacka@opolskie.pl

tel. 77 4482 173

 

Warunki zamawiającego:

1)   zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,

2)    niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,

3)   zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub  umowę  w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie  zobowiązanie do zakupu,

4)    koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,

5)    w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym  powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,

6)  termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,

7)    termin płatności wynosi do 5 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,

8)   zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,

9)    zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmiany ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535 lub 77/ 44 82 173,  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rękawica nitrylowa zgodnie z opisem w ogłoszeniu, planowany jest zakup 212 800 sztuk rękawic nitrylowych 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 5 dni roboczych od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do 10 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę podać termin dostawy w dniach kalendarzowych. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ilość oferowanych sztuk - Proszę podać ilość oferowanych sztuk (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 700