Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-05-2020 16:07:00 |
Składania : | 11-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 11-05-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. Urząd Miasta Krosna zamierza udzielić zamówienia na wykonanie usług polegających na tłumaczeniu dokumentów związanych z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju polsko – słowackiego pogranicza” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020.
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 14 dni po zakończeniu realizacji projektu.
Warunki płatności:
Odbiór wykonanych tłumaczeń następuje po mailowym zatwierdzeniu przesłanych przez Wykonawcę przetłumaczonych dokumentów. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.05.2020 r. do godziny 12:00 poprzez załączenie do formularza na platformie zakupowej Urzędu Miasta Krosna podpisanego druku „oferta” (plik może być podpisany tradycyjnie i załączony w formie skanu lub podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Plik oferty został dodany w załączniku.
Inne istotne warunki zamówienia*
Kryterium: cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 47 43 306
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty