Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.042.88.6.2020.D (Tłumaczenia - język słowacki) Tłumaczenie dokumentów związanych z realizacją projektu pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju polsko – słowackiego pogranicza”.

Mateusz Gac
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2020 16:07:00
Składania : 11-05-2020 12:00:00
Otwarcia : 11-05-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. Urząd Miasta Krosna zamierza udzielić zamówienia na wykonanie usług polegających na tłumaczeniu dokumentów związanych z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju polsko – słowackiego pogranicza” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020.


Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 14 dni po zakończeniu realizacji projektu.

  1. Zgodnie z umową o dofinansowanie projektu termin zakończenia realizacji projektu jest ustalony na dzień 31 sierpnia 2021 r. Gmina Miasto Krosno jest w trakcie aneksowania umowy o dofinansowanie projektu. Na mocy aneksu termin zakończenia realizacji projektu zostanie przedłużony do 30 czerwca 2022 roku.
  2. Poszczególne tłumaczenia będą przesyłane na bieżąco w przypadku wystąpienia konieczności tłumaczenia, np. wniosku o zmianę w projekcie, wniosków o płatność, notatek ze spotkań Partnerów projektu, raportu końcowego itp.
  3. Pierwsze tłumaczenie należy wykonać w terminie do 14 maja 2020 r. do godziny 12:00. (ok. 5 stron przeliczeniowych)


Warunki płatności:

Odbiór wykonanych tłumaczeń następuje po mailowym zatwierdzeniu przesłanych przez Wykonawcę przetłumaczonych dokumentów. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy.

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.05.2020 r. do godziny 12:00 poprzez załączenie do formularza na platformie zakupowej Urzędu Miasta Krosna podpisanego druku „oferta” (plik może być podpisany tradycyjnie i załączony w formie skanu lub podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

Plik oferty został dodany w załączniku.


Inne istotne warunki zamówienia*

  1.   Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
  2.   Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
  3.  Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze.


Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

Kryterium: cena brutto – 100%.

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.



W przypadku pytań:


- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 47 43 306

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    tel. 22 101 02 02


    e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OFERTA.pdf pdf 140.78 2020-05-07 16:07:00 Postępowanie
OFERTA.doc doc 169.5 2020-05-07 16:16:30 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie usług polegających na tłumaczeniu dokumentów związanych z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kształcenie zawodowe szansą rozwoju polsko – słowackiego pogranicza” Tłumaczenie z języka polskiego na słowacki oraz z języka słowackiego na polski. Szacunkowa liczba stron przeliczeniowych do tłumaczenia wynosi ok. 180 stron (1 normostrona tekstu docelowego licząca 1800 znaków ze spacjami). Tryb wykonania tłumaczenia: zwykłe (do 5 normostron obliczeniowych w terminie do 72 godzin od przesłania materiałów). 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy. (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z opisem wymagań (0)
4 Dodatkowe koszty - W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 611