Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ MASEK FFP3 DLA OSP

Iwona Skórzewska
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: BSW
Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2020 14:56:00
Składania : 29-05-2020 15:00:00
Otwarcia : 29-05-2020 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę masek ffp3 zgodnie z poniższą specyfikacją:

SPECYFIKACJA:

Parametry techniczne masek ochronnych z zaworem klasy ffp3 opracowany przez  Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy  Instytut Badawczy Zakład Ochron Osobistych

      ·         wyrób o cechach ochronnych,

      ·         chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami, 

      ·         powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE)  2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie:

1)            skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % ,

2)            oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,

3)            zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.

Klasa ochrony półmaski filtrującej wg poszczególnych norm

EN 149:2001+A1:2009 (UE)

NIOSH-42 CFR 84 (USA)

GB2626-2006 (Chiny)

AS/NZ 1716:2012 (Australia)

JMHLW – 2000 (Japonia)

NOM-116-2009 (Meksyk)

ABNT/NBR 13698:2011

(Brazylia)

KMOEL-2017-64

(Korea)

FFP3

N99,

R99,   

P99,

N100,

R100,     

P100

KN99

KP99

P3

DS 3

RS 3

RL 3

DL 3

N99,

R99,   

P99,

N100,

R100,     

P100

PFF3

-


Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych.

Podstawowe elementy półmaski filtrującej:

•             zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,

•             zawór wydechowy – (opcjonalnie),

•             taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego,

•             zapinki taśm nagłowia – (opcjonalnie).

Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta).

W pierwszym etapie planowany jest zakup łącznie 12 672 sztuk masek ffp3, które należy dostarczyć do następującej jednostki na terenie województwa opolskiego:

L.p.

Nazwa jednostki

Ilość maseczek ochronnych

Łącznie:

1

Województwo Opolskie 

12 672

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ilość masek ffp3, w takim przypadku zamawiający mogą podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.

Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.

TABELA – adresy i osoby do kontaktu

L.p.

Nazwa jednostki

Dane do faktury

Osoba do kontaktu (e-mail, telefon)

1

Województwo Opolskie

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole,

NIP: 754 307 75 65

z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego”

Katarzyna Ślęzak-Nowacka

k.slezak-nowacka@opolskie.pl

tel. 77 4482 173


Warunki zamawiającego:

1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,

2) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,

3) zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub  umowę  w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie  zobowiązanie do zakupu,

4) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,

5) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym  powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,

6) termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,

7) termin płatności wynosi do 5 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,

8) zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,

9) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach,

10) do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności, instrukcję zakładania maski.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Maska ffp3 Zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w treści ogłoszenia. Planowany jest zakup 12 672 sztuk. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 5 dni roboczych od dostarczenia zamówienia oraz prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do 10 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę o podanie terminu dostawy w dniach kalendarzowych (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ilość oferowanych masek ffp3 - Proszę o podanie ilości oferowanych masek (w sztukach) (0)
6 Załączniki - Proszę załączyć deklarację zgodności, certyfikat, kartę produktu, instrukcję zakładania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 868