Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-05-2020 15:11:00 |
Składania : | 29-05-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 29-05-2020 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w ramach
projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach
poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu
przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę worków
na odpady zakaźne zgodnie z poniższą specyfikacją:
• materiał: LDPE
• kolor czerwony
• wytrzymałe, odporne na rozerwania
• pojemność 60 l
• atest PZH
• 10 sztuk w rolce
W pierwszym etapie planowany jest
zakup łącznie 5 280 sztuk rolek worków na odpady
zakaźne, które należy dostarczyć do następujących jednostek na terenie
województwa opolskiego:
L.p. |
Nazwa jednostki |
Ilość rolek (po 10 worków w rolce) |
Łącznie: |
||
1 |
Województwo Opolskie |
5 280 |
Dopuszczalne jest składanie ofert
częściowych na mniejszą ilość worków na odpady zakaźne,
w takim przypadku zamawiający mogą podpisać umowy lub zlecić dostawy
więcej niż jednemu oferentowi.
Osoby do kontaktu oraz adres jednostki
podane zostały w tabeli poniżej.
TABELA –
adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail, telefon) |
1 |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie, ul. Piastowska
14, 45-082 Opole, NIP: 754 307 75 65 z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski
Województwa Opolskiego” |
Katarzyna Ślęzak-Nowacka tel. 77 4482 173 |
Warunki zamawiającego:
1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,
2) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
4) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
6) termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,
7) termin płatności wynosi do 5 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,
8) zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,
9) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty