Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 03/PN/2020 Zakup i wdrożenie systemu zabezpieczającego sieć wewnętrzną Lan przed nieuprawnionym dostępem, oraz dostawa urządzeń sieciowych i urządzenia wielofunkcyjnego.

Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2020 10:01:00
Składania : 09-07-2020 10:00:00
Otwarcia : 09-07-2020 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

MAZOWIECKI SZPITAL WOJEWÓDZKI DREWNICA SP. Z O.O. ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU POD NAZWĄ

Zakup i wdrożenie systemu zabezpieczającego sieć wewnętrzną Lan przed nieuprawnionym dostępem, oraz dostawa urządzeń sieciowych i urządzenia wielofunkcyjnego.

w ramach Projektu „Poprawa funkcjonalności i efektywności kosztowej leczenie psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica”

współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI „Jakość życia”, Działania 6.1 „Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

 [Znak sprawy: 03/PN/2020]

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

1.      Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu zabezpieczającego sieć wewnętrzną Lan przed nieuprawnionym dostępem, oraz dostawa urządzeń sieciowych i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica”. Zamówienie obejmuje:

1)    Zakup i wdrożenie systemu zabezpieczającego sieć wewnętrzną Lan w dwóch lokalizacjach, opis w zał. nr 1 do SIWZ  – „Pakiet nr 1 UTM.docx”:

2)    Dostawa urządzeń sieciowych Switch, 6 szt., opis w zał. nr 2 do SIWZ  „- Pakiet nr 2 switch.docx”.

3)    Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, 1 szt. opis w zał. nr 3 do SIWZ  - Pakiet nr 3 urządzenie wielofunkcyjne.docx”. 

2.      Miejsce realizacji : siedziba Zamawiającego 05-091 Ząbki ul. Rychlińskiego 1; oraz 03-737 Warszawa ul. Brzeska 12,

3.      Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodami:

Pakiety oprogramowania dla sieci – 48210000-3

Pakiety oprogramowania dla switcha lub routera – 48219500-1

Urządzenia fotokopiujące - 30121200

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla Pakietów zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1,2,3  do SIWZ -  odpowiednio dla Pakietu.

5.       Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – Pakiety od 1 do 3.

6.      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

7.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

8.      Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

9.      Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o ile są już znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.

10.   Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – do 50% wartości zamówienia.

11.   Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowią załączniki nr 7.1.;7.2,3  do SIWZ (odpowiednio dla Pakietów), są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

12.   Minimalne wymagane okresy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia zostały określone   we wzorze umowy (załączniki nr 7.1., 7.2,3 do SIWZ).

13.   Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.

      Termin wykonania zamówienia (wykonanie zamówienia rozumiane jako zakończenie dostaw, montaż i uruchomienie) – Pakiet nr 1  w ciągu 4 tygodni od zawarcia umowy, |Pakiet nr 2 i 3  - w ciągu 2 tygodni od zawarcia umowy.

       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica

      Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.

    Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SIWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.

    Korespondencja której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.

    Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: ,.Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:

1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,

2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.

3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,

4) włączona obsługa JavaScript,

5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.

          Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany format: .pdf.

     Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.

    Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

       Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć do dnia 09.07.2020 r. do godz. 10:00.

         Ofertę należy złożyć za pomocą https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica.

         Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) wraz z wgraniem paczki w formacie XML w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “ Złóż ofertę” i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresami : https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

         Otwarcie ofert nastąpi w za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna, segment A, I piętro)   w dniu 09.07.2020 o godz. 11:00.

 Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 3172.08 2020-06-05 10:01:00 Postępowanie
załączniki do SIWZ.7z 7z 1237.88 2020-06-05 10:01:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2020-OJS108-261482-pl.pdf pdf 180.42 2020-06-05 10:01:00 Postępowanie
espd-request jedz wersja elektroniczna.xml xml 249.42 2020-06-05 10:22:26 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 461.12 2020-07-09 13:23:18 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz.2 i 3.pdf pdf 297.46 2020-07-09 13:24:25 Publiczna wiadomość
wybór na stronę.pdf pdf 401.17 2020-07-14 12:02:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-14 12:02 KRZYSZTOF JANIGA Szanowni Państwo,

W załaczeniu przedstawiam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu

wybór na stronę.pdf

2020-07-09 13:24 KRZYSZTOF JANIGA Szanowni Państwo,

W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania w częściach nr 2 i 3 zamówienia

unieważnienie cz.2 i [...].pdf

2020-07-09 13:23 KRZYSZTOF JANIGA Szanowni Państwo,

W załączeniu informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2020-06-07 21:17 Komunikat techniczny Informujemy, że nastąpiła zmiana położenia przycisku "Wyślij wiadomości do zamawiającego". Znajduje się on w sekcji "Komunikaty" na stronie danego postępowania.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1058