Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-06-2020 10:01:00 |
Składania : | 09-07-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-07-2020 11:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
MAZOWIECKI SZPITAL WOJEWÓDZKI DREWNICA SP. Z O.O. ZAPRASZA DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU POD NAZWĄ
w ramach
Projektu „Poprawa funkcjonalności i efektywności kosztowej leczenie
psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica”
[Znak sprawy: 03/PN/2020]
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
1.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie
systemu zabezpieczającego sieć wewnętrzną Lan przed nieuprawnionym dostępem,
oraz dostawa urządzeń sieciowych i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby
Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica”. Zamówienie obejmuje:
1)
Zakup i wdrożenie systemu zabezpieczającego sieć
wewnętrzną Lan w dwóch lokalizacjach, opis w zał. nr 1 do SIWZ – „Pakiet nr 1 UTM.docx”:
2)
Dostawa urządzeń sieciowych Switch, 6 szt., opis w
zał. nr 2 do SIWZ „- Pakiet nr 2
switch.docx”.
3)
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, 1 szt. opis w
zał. nr 3 do SIWZ - Pakiet nr 3
urządzenie wielofunkcyjne.docx”.
2. Miejsce realizacji : siedziba Zamawiającego 05-091 Ząbki ul. Rychlińskiego 1; oraz 03-737 Warszawa ul. Brzeska 12,
3.
Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
(CPV) określony jest kodami:
Pakiety oprogramowania dla sieci – 48210000-3 |
Pakiety oprogramowania dla switcha lub routera – 48219500-1 |
Urządzenia
fotokopiujące - 30121200 |
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio
dla Pakietów zawarty jest w Opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym załączniki nr 1,2,3 do SIWZ - odpowiednio dla Pakietu.
5.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych – Pakiety od 1 do 3.
6.
Zamawiający
nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.
Zamawiający
nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
9.
Wykonawca
może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda
wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o
ile są już znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia zamawiającego o
wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji
zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców,
którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku
oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez
udziału podwykonawcy.
10.
Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
– do 50% wartości zamówienia.
11.
Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami
umowy, której wzór stanowią załączniki nr 7.1.;7.2,3 do SIWZ (odpowiednio dla Pakietów),
są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte
traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
12.
Minimalne wymagane okresy gwarancji i rękojmi na
przedmiot zamówienia zostały określone we
wzorze umowy (załączniki
nr 7.1., 7.2,3 do SIWZ).
13.
Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest
nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w
odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy
danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub
bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z
danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako
rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się
parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Postępowanie
prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica
Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na
stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający
z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
SIWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał
na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja
której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca
będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego
konkretnego Wykonawcy.
Zamawiający,
zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.
U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: ,.Rozporządzenie w sprawie środków
komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub
MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ
lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x
10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
3) zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,
4) włączona obsługa
JavaScript,
5) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.
Zalecane
formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany
format: .pdf.
Wykonawca
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin"
oraz uznaje go za wiążący.
Zamawiający
informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w
szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Ofertę
wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć do dnia 09.07.2020 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć za pomocą https://platformazakupowa.pl/pn/drewnica.
Za datę
przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie)
wraz z wgraniem paczki w formacie XML w drugim kroku składania oferty poprzez
kliknięcie przycisku “ Złóż ofertę” i wyświetlaniu komunikatu, że oferta
została złożona. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia
oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresami :
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Otwarcie
ofert nastąpi w za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego w siedzibie
Zamawiającego (sala konferencyjna, segment A, I piętro) w dniu 09.07.2020
o godz. 11:00.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-07-14 12:02 | KRZYSZTOF JANIGA |
Szanowni
Państwo, W załaczeniu przedstawiam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu |
2020-07-09 13:24 | KRZYSZTOF JANIGA |
Szanowni
Państwo, W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania w częściach nr 2 i 3 zamówienia |
2020-07-09 13:23 | KRZYSZTOF JANIGA |
Szanowni
Państwo, W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2020-06-07 21:17 | Komunikat techniczny | Informujemy, że nastąpiła zmiana położenia przycisku "Wyślij wiadomości do zamawiającego". Znajduje się on w sekcji "Komunikaty" na stronie danego postępowania. |
Komunikaty