Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-07-2020 12:37:00 |
Składania : | 07-07-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 07-07-2020 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w ramach
projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach
poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę kompletów pościeli jednorazowej zgodnie z poniższą specyfikacją:
SPECYFIKACJA:
· materiał: wielowarstwowa włóknina PP (polipropylen)
· gramatura min. 40 g/m2
· komplet: prześcieradło, poszwa na kołdrę, poszwa na poduszkę
· wymiary: kołdra: 210x160
poduszka: 70x80
prześcieradło: 210x150
· odporna na uszkodzenia mechaniczne, rozdarcia
Planowany jest zakup łącznie 7000 kompletów pościeli jednorazowej, które należy dostarczyć do następujących jednostek na terenie województwa opolskiego:
L.p. |
Nazwa jednostki |
Ilość kompletów pościeli jednorazowej |
1 |
SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach |
500 |
2 |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu |
6000 |
3 |
SP ZOZ Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu |
500 |
Łącznie: |
7000 |
Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ilość kompletów pościeli jednorazowej, w takim przypadku zamawiający mogą podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.
Informuję jednocześnie, że każda z w/w jednostek będzie finalizowała dostawy indywidualnie z wybranymi oferentami, którzy po otrzymaniu stosownego zamówienia dostarczą odpowiednie ilości kompletów pościeli jednorazowej zamawiającym jednostkom. Osoby do kontaktu oraz adresy każdej z jednostek, podane zostały w tabeli poniżej.
TABELA – adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail, telefon) |
1 |
SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach |
SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i
Administracji, ul. M. Karłowicza 40 |
Henryka Homętowska |
2 |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, ul.
Wróblewskiego 46, 45-759 Opole |
Radosław Kościuk |
3 |
SP ZOZ Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa
Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Krakowska 44, |
Ewa Kucznerowicz |
Warunki zamawiającego:
1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,
2) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
4) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
5) termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 14 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,
6) termin płatności wynosi do 21 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,
7) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty,
8) zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,
9) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty