Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2020 10:08:00 |
Składania : | 27-08-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w ramach
projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach
poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę kombinezonów ochronnych medycznych z ochraniaczami na obuwie zgodnie z poniższą specyfikacją:
SPECYFIKACJA:
Kombinezon ochronny
Ochraniacze obuwia
Planowany jest
zakup łącznie 10 000 sztuk kombinezonów ochronnych Z
OCHRANIACZAMI NA BUTY, które należy dostarczyć do:
L.p. |
Nazwa jednostki |
Ilość kombinezonów ochronnych |
Łącznie: |
||
1 |
Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu |
10 000 |
Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ilość kombinezonów ochronnych z ochraniaczami na buty, w takim przypadku zamawiający może podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.
Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.
TABELA – adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail, telefon) |
1 |
Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego |
Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego, ul. Mickiewicza 2-4, |
Stanisław Szczerbiński |
1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiającego, wymienionego w zapytaniu, który indywidualnie będzie stroną transakcji,
2) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) zamawiający, wymieniony w zapytaniu ofertowym, skieruje do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
4) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
6) dostawa
w terminach ustalonych z Zamawiającym, nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowym,
7) termin płatności wynosi do 21 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,
8) zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,
9) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.
10) do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty