Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ ZESTAWU DOMOWEGO DO OCHRONY OSOBISTEJ PRZECIW COVID-19

Katarzyna Ślęzak-Nowacka
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: DZD
Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2020 12:52:00
Składania : 02-09-2020 15:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPOP.08.01.00-16-0028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ ZESTAWU DOMOWEGO DO OCHRONY OSOBISTEJ PRZECIW COVID-19

W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę zestawu domowego do ochrony osobistej przeciw COVID-19 zgodnie z poniższą specyfikacją:

1.      SPECYFIKACJA:

Pojedynczy zestaw powinien zawierać:

- opakowanie ochronne w którym są umieszczone:
- maseczka medyczna (niejałowa) 3 szt – zabezpieczone woreczkiem foliowym
- płyn do dezynfekcji rąk o pojemności 100 ml
- rękawiczki ochronne 3 pary rozmiar L – zabezpieczone woreczkiem foliowym
- ulotka informacyjna

Parametry techniczne:

 

Parametry techniczne

1. Opakowanie ochronne – przypominające kształtem kosmetyczkę

- materiał z tworzywa sztucznego wodoodporny, umożliwiający dwustronne znakowanie w sposób przejrzysty, trwały, czytelny, estetyczny, w pełnym kolorze,

- zamknięcie na zamek/rzep/nap/zatrzask lub równoważne – umożliwiające wielokrotne zamykanie
i otwieranie,

- wymiary min. 20 x 20 x 6 cm – umożliwiające swobodne wkładanie i wyciąganie wyposażenia,

- kolor czerwony, pomarańczowy, biały, transparentny lub ewentualnie inny kolor zaakceptowany przez zamawiającego po konsultacji.

 

2. Maseczka medyczna (niejałowa)

Zgodnie z następującymi normami i certyfikatami:

- certyfikat CE,

- gramatura min. 30g/m2

- powinny spełniać wymagania normy EN 14683,

- skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR,

- oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II lub IIR,

- biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej) lub powinien być wykonany z materiału spełniającego powyższe wymagania,

- wiązane z tyłu na troki lub posiadać gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy,

- w części środkowej zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody,

- rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,5 cm x 9 cm,

- komplet 3 szt. zabezpieczony w woreczku foliowym.

 

3. Płyn do dezynfekcji rąk o pojemności 100 ml

- pojemność 100 ml,

- buteleczka z atomizerem, dyfuzorem lub innym rozwiązaniem umożliwiającym dozowanie niewielkiej ilości płynu bezpośrednio na ręce, zabezpieczone przed przypadkowym wylaniem,

- zawartość min. 75 - 85% etanolu, izopropanolu lub propanolu lub mieszaninę tych środków,

- posiada właściwości bakteriobójcze, grzybobójcze, prątkobójcze i wirusobójcze,

- zarejestrowany jako produkt biobójczy,

- gotowy do użycia,

Środki dezynfekcyjne jako produkty biobójcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie
z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku 
i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinny posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych.

 

4. Rękawiczki ochronne

- materiał: nitryl,

- bezpudrowe,

- rozciągliwe,

- wytrzymałe,

- rozmiar: 7-9/L,

- AQL min. 1,5 - potwierdzone badaniami producenta wg EN 455 nie starszym niż z 2017 r.

- deklaracja zgodności CE,

- zgodne z normami : EN 455-1-2-3: ISO 9001: ISO 13485 (normy określone w wytycznych Ministerstwa  Zdrowia),

- komplet 3 par zabezpieczony w woreczku foliowym. 

 

5. Ulotka informacyjna

- Ulotka będzie wykonana w języku polskim i będzie zawierać m.in.:

- informacje o COVID-19 (m.in. jak unikać zakażenia, jakie są objawy),

- jak prawidłowo nałożyć i zdjąć maseczkę,

- jak prawidłowo założyć i zdjąć rękawice,

- format ulotki A4 (po złożeniu dopasowany do wielkości kosmetyczki),

- kolor i zadruk:  druk dwustronny kolorowy (4/4 kolory, CMYK),

- papier kredowy mat 130g/ m2

- pełny kolor,

Ulotka będzie zawierała logotyp projektu,

Po stronie wykonawcy projekt graficzny, druk, skład.

 

 

Wszystkie produkty z punktów 2-5 - włożone do kosmetyczki tworzą jeden zestaw.

Każdy zestaw pakowany w osobny woreczek foliowy.

Wizualizacja logo, które umieszczone będzie na w/w opakowaniu ochronnym - kosmetyczce:

 

Planowany jest zakup 12 000 zestawów domowych do ochrony osobistej przeciw COVID-19, który należy dostarczyć do jednostki na terenie województwa opolskiego:

L.p.

Nazwa jednostki

Ilość zestawów domowych do ochrony osobistej

1.

Województwo Opolskie

12 000

Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych.

Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.

Tabela – adresy i osoby do kontaktu

L.p.

Nazwa jednostki

Dane do faktury

Osoba do kontaktu (e-mail, telefon)

1

Województwo Opolskie

Województwo Opolskie,

ul. Piastowska 14, 45-082 Opole,

NIP: 754 307 75 65

z dopiskiem:

„Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego”

Joanna Sekita

j.sekita@opolskie.pl

tel. 77 442 93 44

Anna Bereźnicka

a.bereznicka@opolskie.pl

tel. 77 442 93 47

Warunki zamawiającego:

1)      zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu Zamawiającego wymienionego w zapytaniu,

2)      niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,

3)      Zamawiający wymieniony w zapytaniu ofertowym, skieruje do dostawcy, który złożył najkorzystniejszą według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu

4)      koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,

5)      w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, Zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez Zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,

6)      termin dostawy do magazynu Zamawiającego wynosi do 30 dni roboczych od daty zlecenia/zawarcia umowy, przy czym 20% całego zamówienia należy dostarczyć do 14 dni roboczych od daty zlecenia/zawarcia umowy

7)      Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, nie więcej niż w 3 transzach,

8)      termin płatności wynosi do 14 dni roboczych po dokonaniu odbioru danej transzy towaru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do Zamawiającego,

9)      Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenia próbki pozostaje po stronie Oferenta,

10)   zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach,

11)   do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności,

12)   po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory nadruku na opakowaniu ochronnym w wersji elektronicznej w formacie PDF,

13)   Wykonawca wykona wydruk próbny nadruku opakowania ochronnego oraz przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia akceptacji wzorów. Zamawiający ma prawo do zgłaszania uwag do przedstawionych wydruków próbnych, a Wykonawca ma obowiązek je wprowadzić każdorazowo w ciągu 2 dni roboczych, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji

14)   Wykonawca oraz Zamawiający wyznaczą osoby odpowiedzialne za kontakty robocze pomiędzy stronami (m.in. przekazanie wzorów nadruku na opakowaniach ochronnych, udzielanie wskazówek, zgłaszanie uwag/zmian/korekt, akceptację zmodyfikowanych wzorów nadruku i wydruku próbnego. Kontakty robocze pomiędzy stronami będą odbywać się telefonicznie i/lub drogą elektroniczną, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem przekazania wskazówek/uwag/zmian/korekt,

15)   Wykonawca zobowiązuje się stawić na każde w/w wezwanie na własny koszt (maksymalnie 2 spotkania w siedzibie Zamawiającego),

16)   Wykonawca dokona nadruku na opakowaniu ochronnym po uzyskaniu ostatecznej akceptacji ww. wydruków próbnych,

17)   Produkty końcowe muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami,

18)   Zestawy zostaną dostarczone, rozładowane i wniesione na własny koszt w trwałym kartonie/opakowaniu papierowym, które zagwarantuje sprawny i bezpieczny transport i będzie opatrzone informacją o zawartości i liczbie sztuk, przy jednoczesnym zapewnieniu odrębnych opakowań (opakowania te mogą być częścią jednego dużego kartonu/opakowania), w godzinach pracy urzędu na adres wskazany przez Zamawiającego,

19)   data podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego będzie jednocześnie datą sprzedaży na fakturze VAT, wystawionej przez Wykonawcę.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZESTAW DOMOWY DO OCHRONY OSOBISTEJ PRZECIW COVID-19 Zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w treści ogłoszenia. Planowany jest zakup 12 000 sztuk. Proszę podać cenę 1 zestawu 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin dostawy do magazynu Zamawiającego wynosi do 30 dni roboczych od daty zlecenia/zawarcia umowy, przy czym 20% całego zamówienia należy dostarczyć do 14 dni roboczych od daty zlecenia/zawarcia umowy.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1025