Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-08-2020 12:52:00 |
Składania : | 02-09-2020 15:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w
ramach projektu nr RPOP.08.01.00-16-0028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w
ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i
społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata
2014-2020
ZAPYTANIE OFERTOWE NA
DOSTAWĘ ZESTAWU DOMOWEGO DO OCHRONY OSOBISTEJ PRZECIW COVID-19
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę zestawu domowego do ochrony osobistej przeciw COVID-19 zgodnie z poniższą
specyfikacją:
1.
SPECYFIKACJA:
Pojedynczy zestaw powinien zawierać:
- opakowanie ochronne w którym są
umieszczone:
- maseczka medyczna (niejałowa) 3 szt – zabezpieczone woreczkiem foliowym
- płyn do dezynfekcji rąk o pojemności 100 ml
- rękawiczki ochronne 3 pary rozmiar L – zabezpieczone woreczkiem foliowym
- ulotka informacyjna
Parametry techniczne:
|
Parametry techniczne |
|
1.
Opakowanie ochronne – przypominające kształtem kosmetyczkę |
- materiał z tworzywa sztucznego wodoodporny,
umożliwiający dwustronne znakowanie w sposób przejrzysty, trwały, czytelny, estetyczny,
w pełnym kolorze, - zamknięcie na zamek/rzep/nap/zatrzask
lub równoważne – umożliwiające wielokrotne zamykanie - wymiary min. 20 x 20 x 6 cm –
umożliwiające swobodne wkładanie i wyciąganie wyposażenia, - kolor czerwony, pomarańczowy,
biały, transparentny lub ewentualnie inny kolor zaakceptowany przez zamawiającego
po konsultacji. |
|
2.
Maseczka medyczna (niejałowa) |
Zgodnie
z następującymi normami i certyfikatami: - certyfikat CE, - gramatura min. 30g/m2 - powinny spełniać wymagania normy
EN 14683, - skuteczność filtracji bakteryjnej
(BFE) jak dla masek typu II lub IIR, - oddychalność (ciśnienie różnicowe
- Pa) jak dla masek typu II lub IIR, - biostatyczność (zachowanie
czystości bakteryjnej) lub powinien być wykonany z materiału spełniającego
powyższe wymagania, - wiązane z tyłu na troki lub
posiadać gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy, - w części środkowej zakładki
(harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie
nosa, ust i brody, - rozmiar wyrobu „na płasko” co
najmniej 17,5 cm x 9 cm, - komplet 3 szt. zabezpieczony w
woreczku foliowym. |
|
3.
Płyn do dezynfekcji rąk o pojemności 100 ml |
-
pojemność 100 ml, - buteleczka z atomizerem, dyfuzorem
lub innym rozwiązaniem umożliwiającym dozowanie niewielkiej ilości płynu
bezpośrednio na ręce, zabezpieczone przed przypadkowym wylaniem, - zawartość min. 75 - 85% etanolu,
izopropanolu lub propanolu lub mieszaninę tych środków, - posiada właściwości
bakteriobójcze, grzybobójcze, prątkobójcze i wirusobójcze, - zarejestrowany jako produkt
biobójczy, - gotowy do użycia, Środki dezynfekcyjne jako produkty
biobójcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie |
|
4.
Rękawiczki ochronne |
- materiał: nitryl, - bezpudrowe, - rozciągliwe, - wytrzymałe, - rozmiar: 7-9/L, - AQL min. 1,5 - potwierdzone
badaniami producenta wg EN 455 nie starszym niż z 2017 r. - deklaracja zgodności CE, - zgodne z
normami : EN 455-1-2-3: ISO 9001: ISO 13485 (normy określone w wytycznych
Ministerstwa Zdrowia), - komplet 3
par zabezpieczony w woreczku foliowym. |
|
5.
Ulotka informacyjna |
- Ulotka będzie wykonana w języku polskim i będzie zawierać m.in.: - informacje o COVID-19 (m.in. jak unikać zakażenia, jakie są objawy), - jak prawidłowo nałożyć i zdjąć maseczkę, - jak prawidłowo założyć i zdjąć rękawice, - format ulotki A4 (po złożeniu dopasowany do wielkości kosmetyczki), - kolor i zadruk: druk
dwustronny kolorowy (4/4 kolory, CMYK), - papier kredowy mat 130g/ m2 - pełny kolor, Ulotka będzie zawierała logotyp projektu, Po stronie wykonawcy projekt graficzny, druk, skład. |
|
Wszystkie produkty z punktów 2-5 - włożone do kosmetyczki
tworzą jeden zestaw.
Każdy zestaw pakowany w osobny woreczek foliowy.
Wizualizacja logo,
które umieszczone będzie na w/w opakowaniu ochronnym - kosmetyczce:
Planowany
jest zakup 12 000 zestawów domowych do ochrony osobistej przeciw COVID-19,
który należy dostarczyć do jednostki na terenie województwa opolskiego:
L.p. |
Nazwa jednostki |
Ilość
zestawów domowych do ochrony osobistej |
1. |
Województwo Opolskie |
12 000 |
Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych.
Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.
Tabela – adresy i
osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail,
telefon) |
1 |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 754 307 75 65 z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski
Województwa Opolskiego” |
Joanna Sekita tel. 77 442 93 44 Anna Bereźnicka tel. 77 442 93 47 |
Warunki zamawiającego:
1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu Zamawiającego wymienionego w zapytaniu,
2) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) Zamawiający wymieniony w zapytaniu ofertowym, skieruje do dostawcy, który złożył najkorzystniejszą według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu
4) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, Zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez Zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
6) termin dostawy do magazynu Zamawiającego wynosi do 30 dni roboczych od daty zlecenia/zawarcia umowy, przy czym 20% całego zamówienia należy dostarczyć do 14 dni roboczych od daty zlecenia/zawarcia umowy
7) Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, nie więcej niż w 3 transzach,
8) termin płatności wynosi do 14 dni roboczych po dokonaniu odbioru danej transzy towaru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do Zamawiającego,
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenia próbki pozostaje po stronie Oferenta,
10) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach,
11) do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności,
12) po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory nadruku na opakowaniu ochronnym w wersji elektronicznej w formacie PDF,
13) Wykonawca wykona wydruk próbny nadruku opakowania ochronnego oraz przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia akceptacji wzorów. Zamawiający ma prawo do zgłaszania uwag do przedstawionych wydruków próbnych, a Wykonawca ma obowiązek je wprowadzić każdorazowo w ciągu 2 dni roboczych, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji
14) Wykonawca oraz Zamawiający wyznaczą osoby odpowiedzialne za kontakty robocze pomiędzy stronami (m.in. przekazanie wzorów nadruku na opakowaniach ochronnych, udzielanie wskazówek, zgłaszanie uwag/zmian/korekt, akceptację zmodyfikowanych wzorów nadruku i wydruku próbnego. Kontakty robocze pomiędzy stronami będą odbywać się telefonicznie i/lub drogą elektroniczną, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem przekazania wskazówek/uwag/zmian/korekt,
15) Wykonawca zobowiązuje się stawić na każde w/w wezwanie na własny koszt (maksymalnie 2 spotkania w siedzibie Zamawiającego),
16) Wykonawca dokona nadruku na opakowaniu ochronnym po uzyskaniu ostatecznej akceptacji ww. wydruków próbnych,
17) Produkty końcowe muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami,
18) Zestawy zostaną dostarczone, rozładowane i wniesione na własny koszt w trwałym kartonie/opakowaniu papierowym, które zagwarantuje sprawny i bezpieczny transport i będzie opatrzone informacją o zawartości i liczbie sztuk, przy jednoczesnym zapewnieniu odrębnych opakowań (opakowania te mogą być częścią jednego dużego kartonu/opakowania), w godzinach pracy urzędu na adres wskazany przez Zamawiającego,
19)
data podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego będzie
jednocześnie datą sprzedaży na fakturze VAT, wystawionej przez Wykonawcę.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty