Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-10-2020 14:58:00 |
Składania : | 19-10-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Usługa w
postaci cięć
techniczno-pielęgnacyjnych drzewostanu leśnego
obejmującego teren o powierzchni około 0,86 ha, w pasie 20 m wzdłuż ogrodzenia
terenu szkoły na działkach nr
240/43 251/43 i 257/43 Ls i Bi – zgodnie z Załącznikiem nr 1.
Zakres usługi obejmuje:
1.
Uporządkowanie terenu poprzez uprzątnięcie podszytów oraz krzewów
i drzew nie objętych ustawą o ochronie
przyrody.
2. Podkrzesanie
pozostałych drzew do wysokości 2 m (zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz
ograniczeniami wynikającymi z ustawy o
ochronie przyrody).
3. Wskazanie
drzew mogących stanowić zagrożenie w celu przeznaczenia
ich do wycinki tj. wyłomy, wywroty, leżanina – nadgnile, połamane gałęzie – jednocześnie
wskazując, które drzewa podlegają ochronie pod względem ustawy.
4.
Pomielenie pozostałości po wykonanej wycince (tj. podszytów oraz
krzewów
i drzew) oraz pozostałych pni frezorozdrabniaczem leśnym (tzw. mulczer leśny).
Warunkiem koniecznym do złożenia oferty w postepowaniu jest udział
Wykonawcy
w wizji lokalnej wyznaczonej przez Zamawiającego na dzień 16 października 2020 r. na godz. 11:00. Celem wizji lokalnej jest określenie dostępności terenu
wykonania ww. usługi.
Bezwzględny termin zakończenia prac to 4 grudnia 2020 r.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać ww. czynności przy użyciu
własnego sprzętu, urządzeń, środków oraz materiałów a ich koszty wliczone są w
wynagrodzenie za usługę.
Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do
wykonania zlecenia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00. W uzasadnionych wypadkach
praca w innych godzinach lub dniach wolnych od pracy wymaga zgody
Zamawiającego.
Oferent składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym
zapytaniu i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. Jeżeli
realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia
przez wskazanego Wykonawcę.
W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów
Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
Zamawiający informuje, że postępowanie wystawiane jest w celu
oszacowania wartości zamówienia i nie musi zakończyć się wyborem
dostawcy/wykonawcy. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy
zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
Osobami
upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Ewelina
Nobis starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516473 oraz Pani Beata Czopik starszy inspektor Wydziału
Zaopatrzenia, tel. 478516466, w godzinach
8:00-15:00.
Komunikaty