Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-10-2020 13:36:00 |
Składania : | 20-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-10-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
W
imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że
Województwo Opolskie, w związku z II falą pandemii COVID-19 oraz w celu
rozpowszechnienia wśród osób przewlekle chorych, starszych i samotnych idei
posiadania w domu, w oznakowanym miejscu krótkiej informacji o zdrowiu osoby, do
której wezwano pomoc medyczną ogłasza zapytanie ofertowe na dostarczenie
wykonanych kopert życia zgodnie z poniższą specyfikacją:
1.
SPECYFIKACJA:
Pojedynczy zestaw powinien zawierać:
- kopertę w
której są umieszczone:
- karta rejestracyjna/informacyjna
- magnes
- naklejka
- ulotka informacyjna
Parametry techniczne:
|
Parametry techniczne |
|
1. koperta (poglądowe zdjęcie 1, 2) |
- koperta
wykonana z folii PVC z nadrukiem, materiał z tworzywa sztucznego wodoodporny,
umożliwiający dwustronne znakowanie w sposób przejrzysty, trwały, czytelny,
estetyczny, |
|
2. karta rejestracyjna/informacyjna (poglądowe zdjęcie nr 3) |
- format A4 210 mm x 297 mm zgodnie z normą ISO 216 +/-2 mm, |
|
3.magnes kolorowy |
- napis wykonany w języku polskim, informujący, że w tym miejscu znajduje
się „koperta życia”, zawierający logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez
Zamawiającego wzorem |
|
4. naklejka kolorowa |
- napis wykonany w języku polskim, informujący, że w tym miejscu znajduje
się „koperta życia”, zawierający logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez
Zamawiającego wzorem |
|
5. Ulotka informacyjna |
- Ulotka będzie wykonana w języku polskim i będzie zawierać informacje
m.in. – czym jest zakażenie COVID-19, objawy, zalecenia postępowania, |
Wszystkie produkty z punktów 2-5 włożone do koperty
tworzą jeden zestaw,
Gotowe zestawy powinny zostać zapakowane w kartonie
zbiorczym po 100 szt.
Planowany jest zakup 20 000 zestawów kopert życia, które
należy dostarczyć do jednostki na terenie województwa opolskiego.
L.p. |
Nazwa
jednostki |
Ilość
zestawów kopert życia |
1. |
Województwo
Opolskie |
20
000 |
Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych.
TABELA – adres i osoby do kontaktu
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do
kontaktu (e-mail,
telefon) |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie |
Joanna Sekita |
Warunki zamawiającego:
1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu Zamawiającego wymienionego w zapytaniu,
2) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) Zamawiający wymieniony w zapytaniu ofertowym, skieruje do dostawcy, który złożył najkorzystniejszą według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
4) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, Zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez Zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
6) termin dostawy do magazynu Zamawiającego wynosi do 30 dni roboczych od daty ostatecznej akceptacji wzorów przedmiotu zamówienia, przy czym min. 30% całego zamówienia należy dostarczyć do 14 dni roboczych,
7) Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, nie więcej niż w 3 transzach,
8) termin płatności wynosi do 14 dni roboczych po dokonaniu odbioru danej transzy towaru dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do Zamawiającego,
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenia próbki pozostaje po stronie Oferenta,
10) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach,
11) po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory nadruku na kopercie, karcie rejestracyjnej/informacyjnej, magnesie, naklejce w wersji elektronicznej w formacie PDF,
12) Wykonawca wykona wydruk próbny na wskazanych w punkcie 11 przedmiotach nadruku oraz przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia akceptacji wzorów. Zamawiający ma prawo do zgłaszania uwag do przedstawionych wydruków próbnych, a Wykonawca ma obowiązek je wprowadzić każdorazowo w ciągu 2 dni roboczych, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji,
13) Wykonawca oraz Zamawiający wyznaczą osoby odpowiedzialne za kontakty robocze pomiędzy stronami (m.in. przekazanie wzorów nadruku na wskazanych w punkcie 11 przedmiotach, udzielanie wskazówek, zgłaszanie uwag/zmian/korekt, akceptację zmodyfikowanych wzorów nadruku i wydruku próbnego. Kontakty robocze pomiędzy stronami będą odbywać się telefonicznie i/lub drogą elektroniczną, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem przekazania wskazówek/uwag/zmian/korekt,
14) Wykonawca zobowiązuje się stawić na każde w/w wezwanie na własny koszt (maksymalnie 2 spotkania w siedzibie Zamawiającego),
15) Wykonawca dokona nadruku na przedmiotach wskazanych w punkcie 11 po uzyskaniu ostatecznej akceptacji ww. wydruków próbnych,
16) Produkty końcowe muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami,
17) Gotowe zestawy zostaną zapakowane w kartonie zbiorczym po 100 szt. dostarczone, rozładowane i wniesione na własny koszt w trwałym kartonie, który zagwarantuje sprawny i bezpieczny transport oraz będzie opatrzone informacją o zawartości i liczbie sztuk, w godzinach pracy urzędu na adres wskazany przez Zamawiającego,
18) data podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego będzie jednocześnie datą sprzedaży na fakturze VAT, wystawionej przez Wykonawcę.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 44 29 344 z Panią Joanną Sekitą.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty