Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 16-10-2020 10:55:00 |
Placing offers : | 22-10-2020 10:00:00 |
Offers opening : | 22-10-2020 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu komputerowego.
II. Zakres przedmiotowy zamówienia:
Zapytanie ofertowe na zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
IV. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Specyfikacja parametrów sprzętu stanowiąca Załącznik Nr 2,
b) miejsce dostawy sprzętu: 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14,
V. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2020 r.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VII. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VIII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
IX. Termin składania ofert upływa dnia 22.10.2020 r. o godz. 10.00. Oferty należy dostarczyć
a) elektronicznie na portalu https://platformazakupowa.pl/
b) Termin związania ofertą – 7 dni.
c) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Mirosław Domysławski – w zakresie technicznym projektu,
Szymon Grabowski – w zakresie administracyjnym
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements