Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-10-2020 07:45:00 |
Składania : | 02-11-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTARCZENIE
WYKONANYCH KOPERT ŻYCIA
W
imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że
Województwo Opolskie, w związku z II falą pandemii COVID-19 oraz w celu
rozpowszechnienia wśród osób przewlekle chorych, starszych i samotnych idei
posiadania w domu, w oznakowanym miejscu krótkiej informacji o zdrowiu osoby, do
której wezwano pomoc medyczną ogłasza zapytanie ofertowe na dostarczenie
wykonanych kopert życia zgodnie z poniższą specyfikacją:
1.
SPECYFIKACJA:
Pojedynczy zestaw powinien zawierać:
- kopertę w
której są umieszczone:
- karta rejestracyjna/informacyjna
- magnes
- naklejka
- ulotka informacyjna
Parametry techniczne:
|
Parametry techniczne |
|
1. koperta (poglądowe zdjęcie 1, 2) |
- koperta
wykonana z folii PVC, materiał z tworzywa sztucznego wodoodporny,
umożliwiający dwustronne znakowanie w sposób przejrzysty, trwały, czytelny,
estetyczny, |
|
2. karta rejestracyjna/informacyjna (poglądowe zdjęcie nr 3) |
- format A4 210 mm x 297 mm zgodnie z normą ISO 216 +/-2 mm, |
|
3.magnes kolorowy |
- napis wykonany w języku polskim, informujący, że w tym miejscu znajduje
się „koperta życia”, zawierający logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez
Zamawiającego wzorem |
|
4. naklejka kolorowa |
- napis wykonany w języku polskim, informujący, że w tym miejscu znajduje
się „koperta życia”, zawierający logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez
Zamawiającego wzorem |
|
5. Ulotka informacyjna |
- Ulotka będzie wykonana w języku polskim i będzie zawierać informacje
m.in. – czym jest zakażenie COVID-19, objawy, zalecenia postępowania, |
Wszystkie produkty z punktów 2-5 włożone do koperty
tworzą jeden zestaw,
Gotowe zestawy powinny zostać zapakowane w kartonie zbiorczym po 100 szt.
Wizualizacja
logo, które umieszczone będzie na w/w kopercie, karcie rejestracyjnej
i ulotce informacyjnej w załącznikach.
Planowany jest zakup 20 000 zestawów kopert życia, które
należy dostarczyć do jednostki na terenie województwa opolskiego.
L.p. |
Nazwa
jednostki |
Ilość
zestawów kopert życia |
1. |
Województwo
Opolskie |
20
000 |
Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych.
Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli
poniżej.
Tabela – adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do
kontaktu (e-mail,
telefon) |
1. |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie |
Joanna Sekita |
Warunki
zamawiającego:
1) zapytanie
ofertowe prowadzone jest w imieniu Zamawiającego wymienionego w zapytaniu,
2) niniejsze
zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) Zamawiający
wymieniony w zapytaniu ofertowym, skieruje do dostawcy, który złożył
najkorzystniejszą według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu
potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie
zobowiązanie do zakupu,
4) koszt
transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w
przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi
przedmiotu dostawy i złożonej oferty, Zamawiający odmówi dokonania odbioru, co
skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez Zamawiającego. W przypadku
określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu
poniesionych kosztów,
6) termin
dostawy do magazynu Zamawiającego wynosi do 30 dni roboczych od daty ostatecznej akceptacji wzorów przedmiotu
zamówienia, przy czym min. 30% całego zamówienia należy dostarczyć do 14 dni roboczych,
7) Zamawiający
dopuszcza dostawy częściowe, nie więcej niż w 3 transzach,
8) termin
płatności wynosi do 14 dni roboczych po
dokonaniu odbioru danej transzy towaru
i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do Zamawiającego,
9) Zamawiający
zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu.
Koszt dostarczenia próbki pozostaje po stronie Oferenta,
10) zastrzega
się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego
produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach,
11) po
podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory nadruku na kopercie,
karcie rejestracyjnej/informacyjnej, magnesie, naklejce w wersji elektronicznej
w formacie PDF,
12) Wykonawca
wykona wydruk próbny na wskazanych w punkcie 11 przedmiotach nadruku oraz
przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia
akceptacji wzorów. Zamawiający ma prawo do zgłaszania uwag do przedstawionych
wydruków próbnych, a Wykonawca ma obowiązek je wprowadzić każdorazowo w ciągu 2
dni roboczych, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji,
13) Wykonawca
oraz Zamawiający wyznaczą osoby odpowiedzialne za kontakty robocze pomiędzy
stronami (m.in. przekazanie wzorów nadruku na wskazanych w punkcie 11
przedmiotach, udzielanie wskazówek, zgłaszanie uwag/zmian/korekt, akceptację
zmodyfikowanych wzorów nadruku i wydruku próbnego. Kontakty robocze pomiędzy
stronami będą odbywać się telefonicznie i/lub drogą elektroniczną, przy czym
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do osobistego stawienia
się w siedzibie Zamawiającego celem przekazania wskazówek/uwag/zmian/korekt,
14) Wykonawca
zobowiązuje się stawić na każde w/w wezwanie na własny koszt (maksymalnie 2
spotkania w siedzibie Zamawiającego),
15) Wykonawca
dokona nadruku na przedmiotach wskazanych w punkcie 11 po uzyskaniu ostatecznej
akceptacji ww. wydruków próbnych,
16) Produkty
końcowe muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami,
17) Gotowe zestawy
zostaną zapakowane w kartonie zbiorczym po 100 szt. dostarczone, rozładowane i
wniesione na własny koszt w trwałym kartonie, który zagwarantuje sprawny
i bezpieczny transport oraz będzie opatrzone informacją o zawartości i liczbie
sztuk,
w godzinach pracy urzędu na adres wskazany przez Zamawiającego,
18) data
podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego będzie jednocześnie datą sprzedaży na
fakturze VAT, wystawionej przez Wykonawcę.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 44 29 344 z Panią Joanną Sekitą.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty