Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTARCZENIE WYKONANYCH KOPERT ŻYCIA

Katarzyna Ślęzak-Nowacka
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: DZD
Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2020 07:45:00
Składania : 02-11-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTARCZENIE WYKONANYCH KOPERT ŻYCIA

W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w związku z II falą pandemii COVID-19 oraz w celu rozpowszechnienia wśród osób przewlekle chorych, starszych i samotnych idei posiadania w domu, w oznakowanym miejscu krótkiej informacji o zdrowiu osoby, do której wezwano pomoc medyczną ogłasza zapytanie ofertowe na dostarczenie wykonanych kopert życia zgodnie z poniższą specyfikacją:

 

1.      SPECYFIKACJA:

Pojedynczy zestaw powinien zawierać:

- kopertę w której są umieszczone:

- karta rejestracyjna/informacyjna

- magnes

- naklejka

- ulotka informacyjna

 

Parametry techniczne:

 

Parametry techniczne

 

1. koperta (poglądowe zdjęcie 1, 2)

- koperta wykonana z folii PVC, materiał z tworzywa sztucznego wodoodporny, umożliwiający dwustronne znakowanie w sposób przejrzysty, trwały, czytelny, estetyczny,
w pełnym kolorze, zgodnie z projektem zaakceptowanym przez zamawiającego, uwzględniający indywidualne znakowanie,
- zamykana na nap lub zamek lub zatrzask lub struna
- znakowanie koperty w formie nadruku lub naklejki foliowej przeźroczystej zawierające logo zgodnie z przesłanym przez Zamawiającego wzorem
- wymiary 219x154 mm +/- 2 mm (w kopercie będzie umieszczona karta rejestrowa/informacyjna w formacie A4 – po złożeniu dopasowana do wielkości koperty, magnes, naklejka, ulotka – po złożeniu dopasowana do wielkości koperty)

 

2. karta rejestracyjna/informacyjna (poglądowe zdjęcie nr 3)

- format A4 210 mm x 297 mm zgodnie z normą ISO 216 +/-2 mm,
- wykonana w języku polskim, zawierająca pola do uzupełnienia danymi pacjenta m. in. nr pesel, imię i nazwisko, najważniejszymi informacjami o stanie zdrowia, przyjmowanych lekach, alergiach na leki, kontaktach do najbliższych(zdjęcie poglądowe nr 3)
- logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez Zamawiającego wzorem ,
- papier kredowy mat min. 130g/m2,
- pełny kolor (4x4 kolory CMYK),
- po złożeniu dopasowana do wielkości koperty,

 

3.magnes kolorowy

- napis wykonany w języku polskim, informujący, że w tym miejscu znajduje się „koperta życia”, zawierający logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez Zamawiającego wzorem
- wymiany min. 60 x 80 mm +/- 2 mm,
-
papier magnetyczny
- druk: pełen kolor (4x0)

 

4. naklejka kolorowa

- napis wykonany w języku polskim, informujący, że w tym miejscu znajduje się „koperta życia”, zawierający logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez Zamawiającego wzorem
- wymiany min. 60 X 80 mm +/- 2 mm,
- druk: pełen kolor (4x0),
- materiał: papier samoprzylepny o grubości min. 80 g,

 

5. Ulotka informacyjna

- Ulotka będzie wykonana w języku polskim i będzie zawierać informacje m.in. – czym jest zakażenie COVID-19, objawy, zalecenia postępowania,
- format ulotki A4 (po złożeniu dopasowany do wielkości koperty,
- kolor i zadruk dwustronny kolorowy (4x4 kolory, CMYK),
- papier kredowy mat min. 130g/m2,
Ulotka będzie zawierała logotypy projektu zgodnie z przesłanym przez Zamawiającego wzorem.
Po stronie wykonawcy projekt graficzny, druk, skład.

 

Wszystkie produkty z punktów 2-5 włożone do koperty tworzą jeden zestaw,

Gotowe zestawy powinny zostać zapakowane w kartonie zbiorczym po 100 szt.

Wizualizacja logo, które umieszczone będzie na w/w kopercie, karcie rejestracyjnej
i ulotce informacyjnej w załącznikach.


Planowany jest zakup 20 000 zestawów kopert życia, które należy dostarczyć do jednostki na terenie województwa opolskiego.

L.p.

Nazwa jednostki

Ilość zestawów kopert życia

1.

Województwo Opolskie

20 000

 

Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych.

 

 

 

 

Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.

Tabela – adresy i osoby do kontaktu

L.p.

Nazwa jednostki

Dane do faktury

Osoba do kontaktu (e-mail, telefon)

1.

Województwo Opolskie

Województwo Opolskie
ul. Piastowska 14,
45-082 Opole,
NIP 754 307 75 65
z dopiskiem:
„Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

Joanna Sekita
j.sekita@opolskie.pl
Tel. 77 442 93 44
Anna Bereźnicka
a.bereznicka@opolskie.pl
Tel. 77 442 93 47

 

Warunki zamawiającego:

1)      zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu Zamawiającego wymienionego w zapytaniu,

2)      niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,

3)      Zamawiający wymieniony w zapytaniu ofertowym, skieruje do dostawcy, który złożył najkorzystniejszą według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,

4)      koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,

5)      w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, Zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez Zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,

6)      termin dostawy do magazynu Zamawiającego wynosi do 30 dni roboczych od daty ostatecznej akceptacji wzorów przedmiotu zamówienia, przy czym min. 30% całego zamówienia należy dostarczyć do 14 dni roboczych,

7)      Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, nie więcej niż w 3 transzach,

8)      termin płatności wynosi do 14 dni roboczych po dokonaniu odbioru danej transzy towaru
i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do Zamawiającego,

9)      Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenia próbki pozostaje po stronie Oferenta,

10)   zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach,

11)   po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory nadruku na kopercie, karcie rejestracyjnej/informacyjnej, magnesie, naklejce w wersji elektronicznej w formacie PDF,

12)   Wykonawca wykona wydruk próbny na wskazanych w punkcie 11 przedmiotach nadruku oraz przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia akceptacji wzorów. Zamawiający ma prawo do zgłaszania uwag do przedstawionych wydruków próbnych, a Wykonawca ma obowiązek je wprowadzić każdorazowo w ciągu 2 dni roboczych, aż do uzyskania ostatecznej akceptacji,

13)   Wykonawca oraz Zamawiający wyznaczą osoby odpowiedzialne za kontakty robocze pomiędzy stronami (m.in. przekazanie wzorów nadruku na wskazanych w punkcie 11 przedmiotach, udzielanie wskazówek, zgłaszanie uwag/zmian/korekt, akceptację zmodyfikowanych wzorów nadruku i wydruku próbnego. Kontakty robocze pomiędzy stronami będą odbywać się telefonicznie i/lub drogą elektroniczną, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem przekazania wskazówek/uwag/zmian/korekt,

14)   Wykonawca zobowiązuje się stawić na każde w/w wezwanie na własny koszt (maksymalnie 2 spotkania w siedzibie Zamawiającego),

15)   Wykonawca dokona nadruku na przedmiotach wskazanych w punkcie 11 po uzyskaniu ostatecznej akceptacji ww. wydruków próbnych,

16)   Produkty końcowe muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami,

17)   Gotowe zestawy zostaną zapakowane w kartonie zbiorczym po 100 szt. dostarczone, rozładowane i wniesione na własny koszt w trwałym kartonie, który zagwarantuje sprawny
i bezpieczny transport oraz będzie opatrzone informacją o zawartości i liczbie sztuk,
w godzinach pracy urzędu na adres wskazany przez Zamawiającego,

18)   data podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego będzie jednocześnie datą sprzedaży na fakturze VAT, wystawionej przez Wykonawcę.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 44 29 344 z Panią Joanną Sekitą.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Logo Marszałek.docx docx 43.16 2020-10-28 07:45:00 Postępowanie
logotyp.docx docx 16.59 2020-10-28 07:45:00 Postępowanie
Opolskie się wspiera.docx docx 61.68 2020-10-28 07:45:00 Postępowanie
zdjęcie poglądowe nr 1.docx docx 36.9 2020-10-28 07:45:00 Postępowanie
zdjęcie poglądowe nr 2.docx docx 21.37 2020-10-28 07:45:00 Postępowanie
zdjęcie poglądowe nr 3.docx docx 98.02 2020-10-28 07:45:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 KOPERTY ŻYCIA Zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w treści ogłoszenia. Planowany jest zakup 20 000 sztuk. Proszę podać cenę 1 koperty. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności wynosi do 14 dni roboczych po dokonaniu odbioru danej transzy towaru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin dostawy do magazynu Zamawiającego wynosi do 30 dni roboczych od daty ostatecznej akceptacji wzorów przedmiotu zamówienia, przy czym min. 30% całego zamówienia należy dostarczyć do 14 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 511