Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-11-2020 15:16:00 |
Składania : | 06-11-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zakres usługi obejmuje:
1) wycinanie
drzew w ilości 38 szt. wymienionych w załączniku nr 1;
2) usunięcie
pni poprzez frezowanie;
3) cięcie pni
na odcinki długości 1,25 m oraz ułożenie na wskazanym miejscu;
4) wykonanie
zrębkowania gałęzi i konarów pozostałych w wyniku wycinki;
5) uprzątnięcie
terenu.
W ramach zlecenia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć w rozliczeniu drewno pozyskane w wyniku
przedmiotowej wycinki wg oferty cenowej Wykonawcy
(załącznik nr 2). W związku z rozliczeniem wartości oferty ostateczna
ilość drewna zostanie określona przez strony po przeprowadzeniu wycinki.
Cena zostanie wyliczona
wg wzoru:
Cena za usługę zostanie pomniejszona o cenę
określoną w załączniku nr 2.
Oferta
musi zawierać:
1)
cenę za usługę;
2)
wypełniony Załącznik
nr 2 „Oferta cenowa Wykonawcy pozyskanego drewna” podpisany przez
osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
UWAGA:
Zamawiający wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, która odbędzie
się dnia
3 listopada 2020 r o godzinie 10.00
Celem wizji lokalnej jest określenie dostępności terenu wykonania
ww. usługi, gdzie drzewa rosną na terenie ogrodzonym i usytuowane są w
trudno dostępnym miejscu -brak możliwości położenia drzewa w całości, wycinka
drzew metodą alpinistyczną bądź z podnośnika koszowego.
Bezwzględny termin zakończenia prac - 14
grudnia 2020 r.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać ww. czynności przy użyciu
własnego sprzętu, urządzeń, środków oraz materiałów a ich koszty wliczone są w
wynagrodzenie za usługę.
Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do
wykonania zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach
roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.
Oferent składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym
zapytaniu i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. Jeżeli
realizowane zamówienie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego
zamówienia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru
kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie
zrealizował.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
Wykonawcy. Zamawiający opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej Open
Nexus informację o wyniku.
Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/.
Osobami
upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Ewelina
Nobis starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516 473 oraz Pani Beata
Czopik starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia,
tel. 47 8516 466, w godzinach
8:00-15:00.
Komunikaty