Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2020 10:01:00 |
Składania : | 10-11-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa w postaci
czyszczenia i przeglądu eksploatacyjnego separatora tłuszczu- objętość
separatora ok. 2,50 m3. Usługa obejmuje również czynności tj. odbiór, transport
oraz utylizacja odpadu. Dokument niezbędny i jednocześnie potwierdzający
prawidłowe wykonanie usługi to Karta Przekazania Odpadu o oznaczeniu: 19 08 09 - Tłuszcze i mieszaniny
olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje
jadalne i tłuszcze.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań zamawiającego. Akceptując wymagania zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
Kary
umowne i inne postanowienia:
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 14 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 30% wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
Dodatkowe
warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie
może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji
niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych
podmiotów.
Do sporządzenia ewentualnego zamówienia proszę o
aktualne dane firmy: nazwę, adres, NIP, REGON, telef./ faks.
INFORMACJA
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji
lokalnej, którą wyznacza na dzień
5 listopada 2020 r. na godz. 10:00.
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 4 grudnia 2020 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 21 dni
od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
Komunikaty