Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OŚ/GO.271.02.2020 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Elbląg

Barbara Wiśniewska
Urząd Gminy w Elblągu
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2020 13:44:00
Składania : 16-11-2020 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający: Gmina Elbląg z siedzibą urzędu: 82-300 Elbląg, ul. Browarna 85 reprezentowana przez Wójta Gminy Elbląg


Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i ma na celu uzyskanie ofert na realizację przedsięwzięcia pn.: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Elbląg


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

1.       Przedmiot zamówienia:

„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” z terenu Gminy Elbląg, w oparciu o dofinansowanie w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na mocy Umowy Nr 1332/2020/14/OZ-UP-go/D z dnia 30.06.2020r. W wyniku realizacji zadania należy osiągnąć efekt ekologiczny określany jako masa odpadów poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu w wysokości 70 Mg.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Kod CPV

90500000-2 Usługi związane z odpadami

90533000-2 Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 Usługi transportu odpadów

90514000-3 Usługi recyklingu odpadów

1)       Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej
z terenu Gminy Elbląg, w tym załadunek, odbiór odpadów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy, transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie lub unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, worki po nawozach typu Big Bag wraz z kosztami unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.

2)    Zadanie należy zrealizować zgodnie z wymaganiami zawartymi we wzorze umowy oraz w oparciu o wytyczne Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska zawarte w Programie Priorytetowym pt. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej, a także z należytą starannością, z zachowaniem wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności z:

a)  Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.)

b)   Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020r. poz. 1219)

3)       Zakładana ilość odebranych odpadów ustalona na podstawie zadeklarowanych przez rolników ilości odpadów wynosi:

a)       odpady z folii rolniczej – ok. 40 Mg

b)      odpady z siatki i ze sznurka do owijania balotów – ok. 10 Mg

c)       odpady z opakowań typu Big Bag oraz worków po nawozach – ok. 20 Mg.

4)       Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy z legalnym składowiskiem uprawnionym do przyjęcia odpadów.

5)       Wykonawca zobowiązany będzie do:

a)  ważenia odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.

b) załadunku odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi w w/w odpadów.

c) transportu odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.

d)  rozładunku i przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.

e) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oryginałów/ potwierdzających za zgodność/ kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.

f) prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 Ustawy o odpadach z zastosowaniem wzorów dokumentów w niej określonych.

g) dostarczenia wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem.

h)   dostarczenia Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji oraz wygenerowane z systemu BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku.

i)       złożenia oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach.

j)        przedłożenia dokumentów koniecznych do rozliczenia wniosku przez Zamawiającego z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

2.       Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.12.2020r.

3.       Okres gwarancji: do czasu uzyskania informacji od Instytucji Pośredniczącej o prawidłowości złożonego rozliczenia dotacji.

4.      Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300 Elbląg, sekretariat pok. nr 20 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/ug_elblagdo dnia 16.11.2020 r. do godz. 13:00

Oferta złożona po terminie nie weźmie udziału w postępowaniu.

5.       Warunki płatności:

Zamawiający przewiduje jedną płatność za wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi zgodnie z warunkami zawartymi w ogólnych warunkach umownych na podstawie wystawionej faktury VAT/rachunku. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany na fakturze/rachunku przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.

Podstawą do wystawienia faktury końcowej za wykonanie usługi stanowić będzie protokół końcowego odbioru usługi i dostarczenia Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji oraz wygenerowane z systemu BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku.

6.       Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

a)       złożą wypełniony i podpisany druk oferty

b)      posiadają wiedzę i doświadczenie a także uprawnienia do wykonywania prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, tj. posiada wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie w/w działalności oraz umowę na odbiór odpadów.

c)       złożą oświadczenie, że

-     są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

-     prowadzą działalność w zakresie wykonywania usług objętych umową

-     posiadają lub będą posiadać aktualne zezwolenia na transport odpadów,

7.       Sposób przygotowania oferty:

a)     ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na załączonym druku „FORMULARZ OFERTY” z załącznikami

b)   ofertę należy złożyć w formie papierowej na adres Urzędu Gminy Elbląg lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/ug_elblag) do dnia 16.11.2020 r. do godz. 13:00

8.       Sposób obliczenia ceny oferty:

W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny brutto usługi będącej przedmiotem zamówienia (ceny netto powiększonej o obowiązujący podatek VAT). Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.

9.       Kryteria oceny ofert:

-        cena                          (waga 100%)

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Ranking ofert: od najtańszej do najdroższej.

10.    Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Gminy Elbląg. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Gmina Elbląg może do momentu podpisania umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania. W takim wypadku Wykonawcy zostaną poinformowani o tej decyzji na stronie internetowej Urzędu Gminy Elbląg.

11.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika Sukierka, tel. (55) 234-18-84 wew. 29

12.    Załączniki:

1)      Formularz oferty z załącznikiem

2)      Ogólne warunki umowne/wzór umowy

3)      Klauzula informacyjna RODO

4)      wiadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty - zał. nr 1 do zaproszenia.docx docx 20.41 2020-11-10 13:44:00 Postępowanie
KLAUZULA INFORMACYJNA załącznik nr 3 do zaproszenia.docx docx 17.41 2020-11-10 13:44:00 Postępowanie
oświadczenie o VAT Załącznik do formularza.docx docx 14.88 2020-11-10 13:44:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY załącznik nr 4 do zaproszenia.docx docx 12.56 2020-11-10 13:44:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 1842.78 2020-11-10 13:44:00 Postępowanie
zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 1472.21 2020-11-10 13:44:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY załącznik nr 4 do zaproszenia.docx docx 12.56 2020-11-10 13:44:00 Kryterium
oświadczenie o VAT Załącznik do formularza.docx docx 14.88 2020-11-10 13:44:00 Kryterium
KLAUZULA INFORMACYJNA załącznik nr 3 do zaproszenia.docx docx 17.41 2020-11-10 13:44:00 Kryterium
Formularz oferty - zał. nr 1 do zaproszenia.docx docx 20.41 2020-11-10 13:44:00 Kryterium
informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 268.68 2020-11-17 11:18:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-11-17 11:18 Barbara Wiśniewska INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 odpady z folii rolniczej Mg 40 usługa - (0)
2 odpady z siatki i sznurka do owijania balotów Mg 10 usługa - (0)
3 odpady z opakowań typu Big Bag oraz worków po nawozach Mg 20 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty - z [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić dołączając wypełnioną i podpisaną klauzulę informacyjną oraz wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KLAUZULA INFORMACYJN [...].docx

(0)
3 Brak zaległości w zobowiązaniach w stosunku do Skarbu Państwa, posiadanie prawa do dysponowania towarem, zobowiązanie do rozliczenia VAT od transakcji z organem - Wykonawca oświadcza, że nie posiada zaległości w zobowiązaniach w stosunku do Skarbu Państwa, które uniemożliwiłby zapłatę VAT z faktury oraz że ma prawo dysponowania towarem, a także że VAT od transakcji zostanie rozliczony z organem. Proszę potwierdzić dołączając wypełnione i podpisane Oświadczenie oraz wpisując "Oświadczam" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie o VAT Z [...].docx

(0)
4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Proszę potwierdzić dołączając wypełniony i podpisany druk oświadczenia oraz wpisując "Oświadczam" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OŚWIADCZENIE WYKONAW [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341