Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-11-2020 11:25:00 |
Składania : | 23-11-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający: Gmina Elbląg z siedzibą urzędu: 82-300 Elbląg, ul. Browarna 85 reprezentowana przez Wójta Gminy Elbląg
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i ma na celu uzyskanie ofert na realizację przedsięwzięcia pn.: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Elbląg
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1.
Przedmiot zamówienia:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka
do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” z terenu Gminy Elbląg,
w oparciu o dofinansowanie w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na mocy Umowy Nr
1332/2020/14/OZ-UP-go/D z dnia 30.06.2020r. W wyniku realizacji zadania należy
osiągnąć efekt ekologiczny określany jako masa odpadów poddanych odzyskowi lub
unieszkodliwieniu w wysokości 70 Mg.
Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV
90500000-2 Usługi związane
z odpadami
90533000-2
Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi
transportu odpadów
90514000-3 Usługi
recyklingu odpadów
1)
Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie odpadów pochodzących
z działalności rolniczej
z terenu Gminy Elbląg, w tym załadunek, odbiór odpadów z miejsca wskazanego
przez Zamawiającego na terenie gminy, transport odpadów z miejsca odbioru do
miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie lub unieszkodliwienie lub
poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia
rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, worki po nawozach typu Big Bag
wraz z kosztami unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej
ewidencji odpadów.
2) Zadanie należy zrealizować zgodnie z wymaganiami
zawartymi we wzorze umowy oraz w oparciu o wytyczne Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska zawarte w Programie
Priorytetowym pt. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z
działalności rolniczej, a także z należytą starannością, z zachowaniem
wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w
obowiązujących przepisach prawa, w szczególności z:
a) Ustawą
z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.)
b) Ustawą
z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020r. poz. 1219)
3)
Zakładana ilość odebranych odpadów ustalona na
podstawie zadeklarowanych przez rolników ilości odpadów wynosi:
a)
odpady z folii rolniczej – ok. 40 Mg
b)
odpady z siatki i ze sznurka do owijania balotów – ok.
10 Mg
c)
odpady z opakowań typu Big Bag oraz worków po nawozach
– ok. 20 Mg.
4)
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy z
legalnym składowiskiem uprawnionym do przyjęcia odpadów.
5)
Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) ważenia odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i
sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.
b) załadunku odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych,
siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag oraz
uporządkowanie miejsca wykonywania usługi w w/w odpadów.
c) transportu odebranych odpadów z folii rolniczych,
siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag do miejsca ich
odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne
zezwolenie na transport odpadów.
d) rozładunku i przekazania odpadów z folii rolniczych,
siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag do odzysku lub
unieszkodliwienia.
e) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem
wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu
stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie
przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu
oryginałów/ potwierdzających za zgodność/ kart przekazania odpadów z folii
rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big Bag
poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
f) prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów
określonej art. 66 i 67 Ustawy o odpadach z zastosowaniem wzorów dokumentów w
niej określonych.
g) dostarczenia wygenerowanych z systemu BDO i
poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów
przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub
unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
h) dostarczenia Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO
kart przekazania odpadów do docelowej instalacji oraz wygenerowane z systemu
BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie
odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku.
i) złożenia oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z
zachowaniem właściwych przepisów w szczególności Ustawy Prawo ochrony
środowiska oraz ustawy o odpadach.
j)
przedłożenia dokumentów koniecznych do rozliczenia
wniosku przez Zamawiającego z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
2.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15.12.2020r.
3.
Okres gwarancji: do czasu uzyskania informacji od
Instytucji Pośredniczącej o prawidłowości złożonego rozliczenia dotacji.
4. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Elbląg, ul. Browarna 85, 82-300
Elbląg, sekretariat pok. nr 20 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/ug_elblag) do dnia 23.11.2020 r. do godz. 12:00
Oferta
złożona po terminie nie weźmie udziału w postępowaniu.
5.
Warunki płatności:
Zamawiający przewiduje jedną
płatność za wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi zgodnie z warunkami zawartymi w ogólnych warunkach umownych na podstawie
wystawionej faktury VAT/rachunku. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na
wskazany na fakturze/rachunku przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30
dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
VAT/rachunku.
Podstawą do
wystawienia faktury końcowej za wykonanie usługi stanowić będzie protokół
końcowego odbioru usługi i dostarczenia Zamawiającemu wygenerowanych z systemu
BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji oraz wygenerowane z
systemu BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne
zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku.
6.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) złożą wypełniony i podpisany druk
oferty
b) posiadają wiedzę i doświadczenie a
także uprawnienia do wykonywania prac i czynności niezbędnych do prawidłowego
wykonania przedmiotu umowy, tj. posiada wymagane prawem zezwolenia na
prowadzenie w/w działalności oraz umowę na odbiór odpadów.
c) złożą oświadczenie, że
-
są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym
zgodnie z wymogami ustawowymi,
-
prowadzą działalność w zakresie wykonywania usług
objętych umową
-
posiadają lub będą posiadać aktualne zezwolenia
na transport odpadów,
7.
Sposób przygotowania oferty:
a)
ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku
polskim na załączonym druku „FORMULARZ OFERTY” z załącznikami
b) ofertę
należy złożyć w formie papierowej na adres Urzędu Gminy Elbląg lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/ug_elblag) do dnia 23.11.2020
r. do godz. 12:00
8.
Sposób obliczenia ceny oferty:
W cenę oferty
należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest
zobowiązany do podania ceny brutto usługi będącej przedmiotem zamówienia (ceny
netto powiększonej o obowiązujący podatek VAT). Cena podana przez wykonawcę za
świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie
podlegała waloryzacji.
9.
Kryteria oceny ofert:
-
cena (waga
100%)
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie
uznana oferta z najniższą ceną. Ranking ofert: od najtańszej do najdroższej.
10.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru
oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z
ofert. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego
zobowiązania ze strony Gminy Elbląg. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z
chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Gmina Elbląg może do momentu
podpisania umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o
udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie mają w takiej
sytuacji prawa do żadnego odszkodowania. W takim wypadku Wykonawcy zostaną
poinformowani o tej decyzji na stronie internetowej Urzędu Gminy Elbląg.
11.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika
Sukierka, tel. (55) 234-18-84 wew. 29
12.
Załączniki:
1)
Formularz oferty z załącznikiem
2)
Ogólne warunki umowne/wzór umowy
3)
Klauzula informacyjna RODO
4)
Oświadczenie wykonawcy
dotyczące spełnienia warunków
udziału w postępowaniu
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-24 09:18 | Barbara Wiśniewska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty