Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-11-2020 13:18:00 |
Składania : | 26-11-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 26-11-2020 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zwracamy się z zapytaniem o możliwość zakupu usługi Kontynuacji subskrypcji na oprogramowanie i serwis techniczny na dwa urządzenia do kompleksowej ochrony i monitoringu sieci na okres 12 miesięcy począwszy od dnia wygaśnięcia obecnej licencji dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej
1. Zakup będzie obejmować usługę przedłużenia posiadanej licencji od końca ważności na kolejny rok
2. Serwis Unified (UTM) Protection 8x5 FortiCare plus Application Control, IPS, AV, Web filtering and Antispam, FortiSandbox Cloud) - usługa udostępnienia urządzenia zastępczego na czas naprawy. w przypadku uszkodzenia urządzenie zastępcze dostarczane w następnym dniu roboczym w miejsce instalacji do:
- FG 200E + AHB renewal 24x7xNBD 1 Year for FortiGate 200E (FG200E4Q17910345)
- 24x7 FortiCare Contract (for 1-6GB/Day of Logs) (FAZ-VM0000147778)
3. W ramach usługi wykonawca musi zapewnić wsparcie techniczne w języku polskim przez wykwalifikowanego certyfikowanego inżyniera, posiadającego certyfikat producenta w zakresie obsługi zaproponowanych urządzeń na poziomie profesjonalnym.
Informacje dodatkowe:
3. Całkowita cena zakupu powinna obejmować koszty dostarczenia elektronicznego certyfikatu
4. Termin złożenia oferty: do dnia 26.11.2020r. do godz. 11:00
5. Planowany termin realizacji do 04.12.2020r. g. 15.00
5. Płatność na podstawie faktury w terminie do 14 dni od daty dostarczenia licencji.
Prosimy o przesłanie oferty handlowej i wypełnionych załączników zapytania za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest dostawa urządzeń.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-19 13:22 | Renata Szwed | Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” |
Komunikaty