Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.5520.08.2020.SG Dostawa urządzeń w ramach realizacji zadania „Modernizacja centrum Monitoringu” na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”

Szymon Grabowski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 10-12-2020 09:47:00
Składania : 17-12-2020 10:00:00
Otwarcia : 17-12-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie zadania:
„Dostawa urządzeń w ramach realizacji zadania „Modernizacja centrum Monitoringu” na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”

I.    Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa urządzeń i podzespołów w ramach realizacji zadania „Modernizacja Centrum Monitoringu” na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko”

II.    Zakres przedmiotowy zamówienia:
Dostawa do siedziby Zamawiającego podzespołów komputerowych i urządzeń sieciowych o minimalnych parametrach określonych w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia.

III.    Warunki udziału w postępowaniu:
    Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy (stanowiący Załącznik_Nr_1.docx), Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy,
IV.    Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
V.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI.    Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII.    Zamawiający zastrzega prawo:
a)    swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b)    odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c)    zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d)    zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e)    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII.    Termin składania ofert upływa dnia 17.12.2020 r. o godz. 10.00.
IX.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
X.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.12.2020 r. o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego.
XI.    Termin związania ofertą – 7 dni.
XII.    Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Główny Specjalista Szymon Grabowski, Mirosław Domysławski,
XIII.    Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik_Umowa.docx docx 24.52 2020-12-10 09:47:00 Postępowanie
Specyfikacja_Przedmiotu_Zamówienia.pdf pdf 650.1 2020-12-10 09:47:00 Postępowanie
Załącznik_Nr_1.docx docx 16.55 2020-12-10 09:47:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 DYSK typ 1 - 8 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
2 DYSK typ 2 - 24 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
3 SWITCH typ 1 - 20 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
4 SWICH typ 2 - 8 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
5 ROUTER - 20 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
6 UPS - 20 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, po realizacji zadania i podpisaniu protokołu bezusterkowej dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 7319