Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 9/wp/2020 Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na terenie Pruszcza Gdańskiego w roku 2021 roku.

Wojciech Parzymies
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 31-12-2020 11:15:00
Składania : 12-01-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Gmina Miejska Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych do postępowania:

Wykonywanie napraw oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na terenie Pruszcza Gdańskiego w roku 2021.

Opis przedmiotu zamówienia, warunki i kryteria dla przedmiotowego zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 1.

Termin składania ofert: 08-01-2021 r.  godz. 11:00

 Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryteriów, w których do zdobycia jest maksymalnie 100 punktów, i tak:

 

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.       Cena – wyrażona w kwocie brutto

60%

60 punktów

2.       Marża na materiałach

20%

20 punktów

3.       Czas reakcji – zdarzenie drogowe

20%

20 punktów

 

Najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów.

Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:

W

SUMA = KC +KM+ KR

 

gdzie:

SUMA - suma punktów przyznanych danej ofercie

KC - liczba punktów przyznana za kryterium Cena

KR - liczba punktów przyznana ofercie za czas reakcji zdarzenie drogowe

I tak:

1)             Kryterium: Cena (liczona do dwóch miejsc po przecinku).

W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

 Cena = (Cmin/Cb)*60 pkt

gdzie:

Cena - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium cena,

Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,

Cb - cena oferty badanej

 

2)           Kryterium: Marża na materiałach– koszt zużytego materiału może zostać powiększony o marżę Wykonawcy. Do każdego rozliczenia Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kserokopii faktur zakupu lub innych dokumentów potwierdzających cenę zużytego materiału. Zamawiający dopuszcza marżę na materiał przy czym im mniejszą marżę zaproponuje Wykonawca tym otrzyma więcej punktów:

20 pkt za marże 0%.,19 pkt za marże 1%, 18 za marże 2%, 17 za marże 3%, 16 za marże 4%, 15 za marże 5%, 14 za marże 6%, 13 za marże 7%, 12 za marże 8% ,11 za marże 9%, 10 za marże 10%, 9 za marże 11%, 8 za marże 12%, 7 za marże 13%, 6 za marże 14% , 5 za marże 15%, 4 za marże 16% , 3 za marże 17%, 2 za marże 18% , 1 za marże 19%.

Pozostałe wysokosci marży otrzymają 0%.

W przypadku zaproponowania marży powyżej 30 % oferta podlegać będzie odrzuceniu.

3)             Kryterium czas reakcji w przypadku zdarzenia drogowego lub innej niebezpiecznej sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu, życiu lub zdrowiu, gdzie za reakcję serwisową uznaje się przyjazd na miejsce zdarzenia zabezpieczenie oznakowanie i zabezpieczenia miejsca zdarzenia, zabezpieczenie przewodów, usunięcie zagrożenia. W przypadku uderzonego przez samochód słupa należy po zabezpieczeniu słupa przenieść go na pobocze -poza jezdnię i chodnik.

a)      Wykonawca otrzyma 20 pkt w przypadku zaoferowania czasu reakcji w przypadku zdarzenia drogowego nie dłuższy niż 1 h;

b)      Wykonawca otrzyma 10 pkt w przypadku zaoferowania czasu reakcji w przypadku zdarzenia drogowego nie dłuższy niż 2 h;

c)      Wykonawca otrzyma 0 pkt w przypadku zaoferowania czasu reakcji w przypadku zdarzenia drogowego nie dłuższy niż 3 h;

 

W przypadku podania w ofercie dłuższego okresu czasu reakcji niż 3h w przypadku zdarzenia drogowego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Wymaga się od Wykonawcy aby w ciągu 36 h od zabezpieczenia miejsca zdarzenia uprzątnął teren i przystąpił do przywrócenia oświetlenia w możliwie największej liczbie nieczynnych opraw do czasu wykonania zwykłej naprawy, gdzie za zwykły czas naprawy wynosi 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: platformazakupowa.pl, przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na platformazakupowa.pl w miejscu publikacji zaproszenia do składania oferty, natomiast dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą formularza „Wyślij wiadomość”.

W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy platformazakupowa.pl Zamawiający i Wykonawcy mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: kocot@pruszcz-gdanski.pl

Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się  z Wykonawcami jest: p. Waldemar Kocot, podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej.

Wykonawcy mogą się kontaktować z ww. osobą w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00 do 15.30, tel. 587759912.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – treść zapytania ofertowego

Załącznik nr 2 – formularz cenowy

Załącznik nr 3 - wzór umowy

Załącznik nr 4 - Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nadal w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 4 wykaz usług.pdf pdf 63.97 2020-12-31 11:15:00 Postępowanie
załącznik nr 3 wzór umowy.pdf pdf 277.38 2020-12-31 11:15:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - treść zapytania ofertowego.pdf pdf 622.04 2020-12-31 11:15:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - formularz oferty.pdf pdf 111.27 2021-01-07 15:17:12 Postępowanie
załacznik nr 5.pdf pdf 140.12 2021-01-08 14:16:58 Publiczna wiadomość
103638_gabriela.zdunek@energa.pl.pdf pdf 43.93 2021-01-07 15:22:56 Publiczna wiadomość
załacznik nr 1.pdf pdf 3460.06 2021-01-08 14:16:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-12 11:54 Wojciech Parzymies Dzień dobry,
informuje, że wybrana została oferta P.U.E.E. ,,Energo-Instal,, Rafał Makuch. Oferta ta uzyskała 100 pkt.
Pozostałe oferty zostały ocenione następująco:
ENERGA OŚWIETLENIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 73,98 pkt,
P.U. Esand Adam Piasecki 59,69 pkt.

Wojciech Parzymies
2021-01-08 14:16 Wojciech Parzymies Dzień dobry, informuję, że został zmieniony załącznik nr 2 - formularz cenowy. W związku z powyższym wydłużono termin składania ofert.

załacznik nr 5.pdf

załacznik nr 1.pdf

2021-01-07 15:24 Wojciech Parzymies Dzień dobry, informuję, że został zmieniony załącznik nr 2 - formularz cenowy. W związku z powyższym wydłużono termin składania ofert.
2021-01-07 15:22 Wojciech Parzymies W załączniku pytania i odpowiedzi od energa

103638_gabriela.zdun [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Cena łączna za cały przedmiot - na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr 2 do postępowania. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Marża na materiałach 20% Należy wpisać marże wyrażoną w procentach. Zakres liczb od 0 do 30. (0)
3 Czas reakcji – zdarzenie drogowe 20% Należy wpisać czas wyrażony w godzinach: 1, 2 lub 3 godziny. (0)
4 Uprawnienia budowlane - Należy załączyć kopię aktualnych uprawnień w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wymagania sprzętowe - W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował samochodem pogotowia oświetleniowego do 3,5 t wyposażonym w środki łączności i oznakowanym sygnałem świetlnym, podnośnika koszowy o wysięgu min. 14 m, samochód wyposażony w HDS, minikoparkę podsiębierną do kopania rowów kablowych, urządzenie do lokalizacji tras kabli w gruncie. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
6 Bazą logistyczna - W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował bazą logistyczną. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
7 Wymagane doświadczenie - Wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składnia ofert lub wykonywanych nadal, związanych z konserwacją urządzeń oświetlenia ulicznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 tyś. złotych brutto - dodać wypełniony załącznik nr 4. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Posiadanie aktualnego, opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 złotych. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 921