Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-12-2020 10:30:00 |
Składania : | 22-12-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w ramach
projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach
poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu
przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę masek
ffp3
zgodnie
z poniższą specyfikacją:
SPECYFIKACJA:
Parametry
techniczne masek ochronnych z zaworem klasy ffp3 opracowany przez Centralny Instytut
Ochrony Pracy – Państwowy Instytut
Badawczy Zakład Ochron Osobistych
·
wyrób o cechach ochronnych,
·
chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami,
·
powinien zapewniać zgodność z wymaganiami
zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z
wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42
CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW
– 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia)
lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie:
1) skuteczności
filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % ,
2) oporu
oddychania – nie więcej niż 300 Pa,
3) zawartości
CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.
Klasa ochrony półmaski filtrującej wg poszczególnych norm |
|||||||
EN 149:2001+A1:2009 (UE) |
NIOSH-42 CFR 84 (USA) |
GB2626-2006 (Chiny) |
AS/NZ 1716:2012 (Australia) |
JMHLW – 2000 (Japonia) |
NOM-116-2009 (Meksyk) |
ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) |
KMOEL-2017-64 (Korea) |
FFP3 |
N99, R99, P99, N100, R100, P100 |
KN99 KP99 |
P3 |
DS 3 RS 3 RL 3 DL 3 |
N99, R99, P99, N100, R100, P100 |
PFF3 |
- |
Półmaska
filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana
z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych.
Podstawowe
elementy półmaski filtrującej:
• zacisk nosowy, lub odpowiednio
wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,
• zawór wydechowy – (opcjonalnie),
• taśmy nagłowia wykonane z gumy
pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego,
• zapinki taśm nagłowia –
(opcjonalnie).
Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta).
Planowany jest zakup łącznie 1750 sztuk
masek ffp3, które
należy dostarczyć do następujących jednostek na terenie województwa opolskiego:
L.p. |
Nazwa jednostki |
Ilość masek ffp3 |
|
1 |
Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych Ul. Pałacowa 15 46-100 Namysłów |
500 |
|
2 |
Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu Ul. M.Reja 2a 47-200 Kędzierzyn-Koźle |
100 |
|
2 |
Centrum Medyczne „Na dobre i na złe” Ortopedia S.C Ul. Oleska 97 45-222 Opole |
550 |
|
3 |
Stowarzyszenie AUXILIUM „Hospicjum Św. Arnolda Janssena w Nysie” ul. Sienkiewicza 7B 48-304 Nysa |
600 |
|
Łącznie: |
1 750 |
|
Dopuszczalne jest składanie ofert
częściowych na mniejszą ich ilość masek ffp3,
w takim przypadku zamawiający mogą podpisać umowy lub zlecić dostawy
więcej niż jednemu oferentowi.
Informuję jednocześnie, że zamówienie
przekazywane będzie przez Województwo Opolskie, natomiast po jego otrzymaniu
dostawca dostarczy odpowiednie ilości masek ffp3 zamawiającym jednostkom, których
adresy znajdują się powyżej. Dane osoby
do kontaktu, podane zostały w tabeli poniżej.
TABELA –
adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail, telefon) |
1 |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie, ul. Piastowska
14, 45-082 Opole, NIP: 754 307 75 65 z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski
Województwa Opolskiego” |
Katarzyna Ślęzak-Nowacka tel. 77 4482 173 |
|
Warunki zamawiającego:
1) zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,
2) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
3) zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
4) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
5) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
6) termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,
7) termin płatności wynosi do 21 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,
8) zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu, na podstawie której dokona ostatecznego wyboru dostawcy. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,
9) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach,
10) do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności, instrukcję zakładania maski.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty